Goed begin om mijn nieuwe studie van te betalen in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Lekker meegenomen als het klopt toch Myra
Maar fiscaal partner word je niet zomaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is fiscaal partnerschap daarvoor al voldoende.
Volgens mij is samenwonen genoeg. Edit: oh nee, samenlevingscontract moet je wel hebben denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar fiscaal partner word je niet zomaarIk ben niet eens fiscaal partner van mijn vriend, die ook al jaren geen cent verdient. Ik had begrepen dat je daarvoor moet trouwen of een geregistreerd partnerschap aan moet gaan,
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij is samenwonen genoeg. Edit: oh nee, samenlevingscontract moet je wel hebben denk ik.
Of een samenlevingscontract bij de notaris, maar dat heb je niet als je geen koopwoning hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]je moet geregistreerd staan als partners. Vroeger was samenwonen genoeg.
Mijn lief en ik worden anders al jaaaaaaaren door de Belastingdienst als fiscal partners beschouwd, zonder wat voor samenlevingscontract dan ook. Of was bijv. dat misschien tot twee jaar automatisch zo als je samenwoonde en is het nu nog steeds zo omdat we inmiddels samen een huis hebben gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]je moet geregistreerd staan als partners. Vroeger was samenwonen genoeg.
Samen een huis kopen of een kind hebben telt ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef minilot het volgende:
Ahja dus. Samen een huis gekocht zal het dan zijn.
.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief en ik worden anders al jaaaaaaaren door de Belastingdienst als fiscal partners beschouwd, zonder wat voor samenlevingscontract dan ook. Of was bijv. dat misschien tot twee jaar automatisch zo als je samenwoonde en is het nu nog steeds zo omdat we inmiddels samen een huis hebben gekocht?
Nog steeds geen kleine Rossjes of Isaatjes danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wij nog steeds niet dus en dat worden we de komende 4-5 jaar waarschijnlijk ook niet
Is dat erg nadelig voor jullie dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wij nog steeds niet dus en dat worden we de komende 4-5 jaar waarschijnlijk ook niet
Nogalquote:
Samenlevingscontract geen optie dan? Volgens mij telt dat ook en je hoeft er niet perse een koophuis voor te hebben.quote:
Niet over beginnen. Dan ga ik met mijn hoofd op mijn bureau rammen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Samenlevingscontract geen optie dan? Volgens mij telt dat ook en je hoeft er niet perse een koophuis voor te hebben.
Dat heb ik ooit gevraagd in het ziekenhuis en kon niet of zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Myraela het volgende:
Of dus gewoon je vriend bij je pensioen inschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |