Coolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef Myraela het volgende:
Boodschapjes weer in huis.
Vanavond paintballen.

De zender die opgeheven wordt omdat niemand er naar luisterd of kent. Tot ik las dat hij opgeheven werd had ik er ook nooit wat van gehoordquote:

Leeftijdsgerelateerde beenrotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, zeker geen kramp, ik weet hoe kramp voelt. Dit gevoel kende ik nog niet

Ik ervaar hetzelfde effect bij alle NPO zenders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij luisteren digitaal.. vind het geluid prima?

Chocoladecoma!quote:

Nee joh, was 1 blokjequote:

Ja ik ben er bang voorquote:

Lijven zijn soms raaaare dingen. Gewoon rustig bewegen is meestal het beste deviesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben er bang voor![]()
ik ben nu officieel Oud natuurlijk
![]()
Gewricht voelt nog erg gevoelig maar de scherpte is er af. Denk iets met een pees of zo? Nou ja, ga er niet dood aan verdervind het alleen zo apart..

Het is wel mijn 'brakke' knie. ik heb al eerder overwogen hem te ruilen of gewoon maar te laten verwijderenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijven zijn soms raaaare dingen. Gewoon rustig bewegen is meestal het beste devies
Geen gekke standen van je knie gaan opzoeken of ineens gaan hardlopen of weet ik wat, meestal komt het dan wel weer goed
Meestal.... En anders ken ik nog een goede methode voor behandeling van fantoompijn voor na je amputatie

Bummer is datquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is wel mijn 'brakke' knie. ik heb al eerder overwogen hem te ruilen of gewoon maar te laten verwijderenNet als mijn nek. Garantie is helaas verlopen, zal je net zien..

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer is dat
Misschien kun je hem ruilen met de knie van Stephen Hawking, die gebruikt 'm toch niet

Echt enige goede nummer van hunquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef fietsie het volgende:
Er zingt nu een man over een rat in the kitchen

wat'cha' gonaa do??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef fietsie het volgende:
Er zingt nu een man over een rat in the kitchen

Toch even nieuwsgierig: hoe kom je daar dan vanaf?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
En anders ken ik nog een goede methode voor behandeling van fantoompijn voor na je amputatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |