quote:Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.
Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.
Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
quote:Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.
Wanneer spreken we van een angststoornis?
Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.
In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:
Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs
Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:
Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
quote:FOK! heeft nu ook zijn eigen IRC-kanaal voor de mensen in "Depressie & Angst". Hier kunnen we gezellig chatten/ tips geven en het met elkaar erover hebben.
Indien jij ook gezellig mee wilt praten met ons kun je ons bereiken via de volgende link:
http://irc.fok.nl/
En dan in principe
/join #dna
Heb je vragen omtrent IRC?
PM de volgende users:
zomertje
RBWO
quote:
Haha al gereageerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik las net je post in feedback, alleen wat te laat
Snotterige neus en een beetje duizelig/kouwelijk. Hoop dat het morgen weer weg isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Haha al gereageerd
Maar jij begint ziek te worden? Waar heb je last van ?
Maakt niet uit toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... ik = sukkel o.O Ik had niet gezien de laatste te zijn geweest. Heel erg sorry, anders had ik het wel geregeldMijn excuses :S
Welkom! Goed dat je nu toch stappen hebt ondernomen. En je hoeft je nergens voor te schamen, je bent echt niet de enige, geloof me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:41 schreef Automatischepiloot het volgende:
Hoi, dit is de eerste keer dat ik in dit topic post.
Ik heb al jarenlang last van depressies en heb altijd geprobeerd er pro-actief mee om te gaan door te sporten, gezond te eten, mediteren etc. Heb er in die tijd nog nooit met iemand over gepraat omdat ik me ervoor schaam, het liefst wilde ik "normaal" zijn. Ongeveer een jaar geleden ging het al een tijd vrij goed met me, toen heb ik besloten dat ik me er niet meer mee wilde identificeren omdat ik het gevoel had dat ik nu wel genezen was. Ik had het idee dat ik meer bezig was met het voorkomen en vechten tegen depressie dan dat ik genoot van mijn leven.
Dat is het moment geweest dat ik een stuk minder zorgvuldig omging met mijn goede gewoontes en meer ging feesten, weer veel ging drinken soms drugs gebruiken. Het leek allemaal goed te gaan tot een aantal maanden terug, toen ik weer in een diepe depressie kwam. Ik heb enorme slaapproblemen, kan vaak niet mijn bed uitkomen en heb vaak niet eens zin om te eten. Ook ben ik al een hele tijd niet naar school geweest.
Ik heb nu eindelijk professionele hulp gezocht, ga sinds twee weken wekelijks naar een psycholoog en probeer er meer over te praten wat enorm moeilijk voor me is. Daarom post ik ook in dit topic, het is fijn om medestanders te hebben die hetzelfde doormaken:)
Don't talk yourself down girl.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... ik = sukkel o.O Ik had niet gezien de laatste te zijn geweest. Heel erg sorry, anders had ik het wel geregeldMijn excuses :S
Hoe moet ik nu op het eerste reageren zonder het woord sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Don't talk yourself down girl.
Die excuses laten we dan ook maar achterwegen. Hoe gaat het voor de rest? Ik zag dat je deze week weinig hebt geslapen, spanning vanwege verhuizing?
Die emoties kunnen nog heel erg op je blijven hangen he, vooral de negatieve. Is het alweer enigszins gezakt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Het leek de laatste tijd goed te gaan, maar ik heb toch weer een terugval gehad na een redelijk heftig gesprek met een verdrietige vriendin. Ik trek me die dingen teveel aan en werd er zelf helemaal ongelukkig van. Zo ongelukkig dat er weer gedachten kwamen die ik niet wil. Gelukkig is het bij gedachten gebleven. Wel heb ik weer een pilletje genomen zodat ik wat makkelijker in slaap zou vallen, dat had ik wel nodig.
Een beetje de juiste levensstijl aanhouden kan al enorm helpen he. Weet je ook wat je samen met de psych wil bereiken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:41 schreef Automatischepiloot het volgende:
Hoi, dit is de eerste keer dat ik in dit topic post.
Ik heb al jarenlang last van depressies en heb altijd geprobeerd er pro-actief mee om te gaan door te sporten, gezond te eten, mediteren etc. Heb er in die tijd nog nooit met iemand over gepraat omdat ik me ervoor schaam, het liefst wilde ik "normaal" zijn. Ongeveer een jaar geleden ging het al een tijd vrij goed met me, toen heb ik besloten dat ik me er niet meer mee wilde identificeren omdat ik het gevoel had dat ik nu wel genezen was. Ik had het idee dat ik meer bezig was met het voorkomen en vechten tegen depressie dan dat ik genoot van mijn leven.
Dat is het moment geweest dat ik een stuk minder zorgvuldig omging met mijn goede gewoontes en meer ging feesten, weer veel ging drinken soms drugs gebruiken. Het leek allemaal goed te gaan tot een aantal maanden terug, toen ik weer in een diepe depressie kwam. Ik heb enorme slaapproblemen, kan vaak niet mijn bed uitkomen en heb vaak niet eens zin om te eten. Ook ben ik al een hele tijd niet naar school geweest.
Ik heb nu eindelijk professionele hulp gezocht, ga sinds twee weken wekelijks naar een psycholoog en probeer er meer over te praten wat enorm moeilijk voor me is. Daarom post ik ook in dit topic, het is fijn om medestanders te hebben die hetzelfde doormaken:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:15 schreef kuolema het volgende:
Ik moet even wat kwijt hoor
Wat je nu vertelt, kan je ook tegen het UWV vertellen, want nu loop je vast en daar is de wajong ook een beetje voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest (her)ken ik je verhaal, maar ik heb daar helaas geen oplossing voor![]()
Jij lijkt mij dus echt een enoooooorme dramaqueen, hè... Klopt dat?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik was me de afgelopen weken sociaal aan het isoleren, omdat ik fucking verbitterd was om alles en iedereen. Nu merk ik pas hoe belangrijk sociaal contact is.
En jij lijkt mij dus echt een enoooooooooorme flapdrol.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij lijkt mij dus echt een enoooooorme dramaqueen, hè... Klopt dat?
Bedankt, dat hielp.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij lijkt mij dus echt een enoooooorme dramaqueen, hè... Klopt dat?
Het is weer wat gezakt ja. Afgelopen weekend heb ik een gezellig meidenweekend gehad met een andere vriendin en ik voel me nu weer helemaal superquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Die emoties kunnen nog heel erg op je blijven hangen he, vooral de negatieve. Is het alweer enigszins gezakt?
Dankjewel.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan. Doorbijten jochie.
Thanks! Gelukkig, het is ook fijn om het erover te hebben maar heb vaak het idee dat anderen het niet zullen begrijpen en me er daarom zullen veroordelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welkom! Goed dat je nu toch stappen hebt ondernomen. En je hoeft je nergens voor te schamen, je bent echt niet de enige, geloof me.
Het eerste wat ik graag wil bereiken is dat ik in ieder geval uit de diepe depressie kom en zorg dat ik weer een beetje normaal kan functioneren. Daarna wil ik erachter komen wat zorgt voor mijn angstigheid en onzekerheid. Ik wil weer hoop en zin in het leven zien en me niet voortdurend leeg en opgesloten in mijn hoofd voelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:01 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Een beetje de juiste levensstijl aanhouden kan al enorm helpen he. Weet je ook wat je samen met de psych wil bereiken?
En dat werkt toch goed bij jou? Heb je ook last van bijwerkingen? Ik ga er vandaag mee beginnen, ben benieuwd.quote:
Ik slik het tegen angst en paniekaanvallen. En daar werkt het goed tegen!quote:Op maandag 23 maart 2015 10:48 schreef TvhN het volgende:
[..]
En dat werkt toch goed bij jou? Heb je ook last van bijwerkingen? Ik ga er vandaag mee beginnen, ben benieuwd.
Ik. Toevallig. Het hielp mij geen ene kut behalve dat ik er tien kilo door ben aangekomenquote:
Zeker, maar het kwam niet zo plagerig over als ik had bedoeld. Eerder hatelijk. Beiden zijn niet op hun plek hier.quote:
Ik ga het om dezelfde reden als jou gebruiken. Hoelang moet jij het eigenlijk nog gebruiken?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:04 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ik slik het tegen angst en paniekaanvallen. En daar werkt het goed tegen!
Bijwerkingen waren bij mij minimaal. Eerste 2 weken ietsje meer last van angst, droge mond, veel zweten en soms wat duizelig. Dit alles is binnen 2-3 weken weggetrokken.
Nu na 10 weken ziet het er voor mij weer prima uit! En dat terwijl ik echt een dieptepunt Had bereikt qua angst en paniekaanvallen.
Ohja, kans bestaat wel dat je het libido van een stoeptegel krijgt. Zal er eerlijk in zijn, een erectie krijgen kost wat moeite in tegenstelling tot voordat ik met AD begon..
Ps: Geef de AD vooral minimaal 8 weken voordat je weet of het werkt of niet.
Edit: zag de post van fok-it. Ik ben juist niets aangekomen, eerder afgevallen. Verschilt dus enorm per persoon.
Dat lijkt me dus enorm kut. Heb je daarna nog iets anders geprobeerd?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik. Toevallig. Het hielp mij geen ene kut behalve dat ik er tien kilo door ben aangekomendus geen goeie ervaring hier
Ik moet volgens de huisarts dit nog een maand of 4 nemen. Geeft niet. Heb bijna geen bijwerkingen meerquote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik ga het om dezelfde reden als jou gebruiken. Hoelang moet jij het eigenlijk nog gebruiken?
Het is al goed joh. Maar je moet als mede-ervaringsdeskundige toch weten dat iedereen een dramaqueen is in diepe dalen? Ik post hier ook niet regelmatig meer, alleen om m'n gal te spuwen af en toe en om te kijken hoe mensen vorderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeker, maar het kwam niet zo plagerig over als ik had bedoeld. Eerder hatelijk. Beiden zijn niet op hun plek hier.
Ondanks dat vind ik het mooi om te zien hoe men het voor anderne opnemen hier, en ik hoop dat het Gary soelaas biedt.
quote:
Dat klinkt spannend! Hoe heet het?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien magnetron onlangs vroeg hoe het met me ging aangezien ik hier niet echt meer post, hierbij even een update.
Het gaat opzich wel goed, ben weer verhuist naar het oosten des lands en terug naar m'n oude werk. En dat bevalt zeker goed. Toch merk je de oude strubbelingen (prive vooral) nog wel waar je in eerste instantie voor weg liep. Dus heb af en toe nog wel een kutdag, maar voor de rest gaat het wel redelijk oke.
Binnenkort ga ik een training doen, waar je nogal jezelf tegen kan komen / jezelf leert kennen. Niet iets zweverigs ofzo (wordt veel als bedrijfstrainingen gedaan). Enerzijds veel zin in, anderszijds ook best spannend. Ben benieuwd of ik daar eye openers ga tegenkomen
Columbus training, is deel 1 van 3. Van Corinorquote:
Das goed nieuws en leuk om te horen! Bedankt dat je je nog even kwam melden snelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien magnetron onlangs vroeg hoe het met me ging aangezien ik hier niet echt meer post, hierbij even een update.
Het gaat opzich wel goed, ben weer verhuist naar het oosten des lands en terug naar m'n oude werk. En dat bevalt zeker goed. Toch merk je de oude strubbelingen (prive vooral) nog wel waar je in eerste instantie voor weg liep. Dus heb af en toe nog wel een kutdag, maar voor de rest gaat het wel redelijk oke.
Binnenkort ga ik een training doen, waar je nogal jezelf tegen kan komen / jezelf leert kennen. Niet iets zweverigs ofzo (wordt veel als bedrijfstrainingen gedaan). Enerzijds veel zin in, anderszijds ook best spannend. Ben benieuwd of ik daar eye openers ga tegenkomen
Stress/faalangst? Ik had bij Duits mondeling altijd dat ik moest kokhalzen van de spanning. Het is niet niks, maar een stoornis zal ik het ook niet willen noemen. Heb je het alleen bij Engels?quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:20 schreef Appelvlap het volgende:
Elke keer dat ik ook maar aan Engels denk gewoon (het vak: uitspraak, schrijven, toetsen mondeling overhoring leesdossier) (heel om dom hier gewoon 'bang' voor te zijn, urg voel me zo dom om dit moment) krijg ik een soort enorme emotiewisseling en beginnen ik te janken.
Waar valt dit dan onder? Of is het niks?
Anglofobiequote:Op donderdag 26 maart 2015 07:20 schreef Appelvlap het volgende:
Elke keer dat ik ook maar aan Engels denk gewoon (het vak: uitspraak, schrijven, toetsen mondeling overhoring leesdossier) (heel om dom hier gewoon 'bang' voor te zijn, urg voel me zo dom om dit moment) krijg ik een soort enorme emotiewisseling en beginnen ik te janken.
Waar valt dit dan onder? Of is het niks?
Verslaving?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:25 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, waarom zijn de dingen waar ik de meeste lol aan beleef aan de andere kant zo dezestreus(als je t al zo schrijft
)
Aan 1 kant jammer idd (ik heb ook al een aardige verzameling diagnosesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb al eeuwen hier niet meer gepost, maar ik wilde even zeggen dat mijn diagnose is uitgebreird met dysthymie. Dat past mooi bij de rest van mijn verzameling van ongeneeslijke, chronische stoornissen. In het ergste geval heb ik nu last van 3 of 4 dingen tegelijk.
Wat vervelend om te horen en heftig. Hopen dat je vanavond wel kan slapen dan, maar zal wel voorzichtig zijn met die driedubbele dosis. Die verhuizing, kreeg je hulp? Zo ja, dan kan het ook zonder jou. Probeer dat een beetje los te laten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even egopostje (sorry): mijn concentratie is momenteel zes keer niks. Slaapmedicatie werkt niet, ben moe, voel me niet goed. En als dit na het weekend niet beter gaat gooien ze me in crisisopname, wat absoluut niet kan ivm verhuizing :S Ik zit er haast aan te denken vanavond een driedubbele dosis slaappillen te nemen, zodat ik kan zeggen geslapen te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Bedankt voor het compliment aan ons en je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:45 schreef NagChampa het volgende:
Ik ben niet een poster, maar wil toch even laten weten dat ik bewondering heb voor jullie. Mooi om te zien hoe jullie elkaar steunen!
Lees al een tijdje mee met dit topic aangezien ik zelf ook een depressie heb. Misschien dat ik snel de moed heb om mijn verhaal ook te posten.
Ik voel me ook beter s'nachts. Geen idee hoe het komt, weet jij het? Ik denk zelf omdat ik het fijn vind dat dan bijna iedereen slaapt en dat geeft me een gevoel van rust. Ik vind het ook fijn om s'nachts een wandeling te maken maar mijn psycholoog zegt dat ik dat beter overdag kan doen omdat je dan Vitamine D aanmaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:04 schreef Eficaz het volgende:
Alles best wel weer oke.
Goed gesprek met partner gehad, wederzijds begrip is er weer, na misverstanden![]()
Heb paar dagen vrij en heb de neiging 's nachts op te blijven, want dan voel ik me goed, 's nachts.
Op de lange termijn niet, maar even voor enkele dagen wel.
Sterkte
Ik heb precies hetzelfde. 's Nachts over straat lopen als er niemand is geeft mij echt het ultieme gevoel van vrijheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter s'nachts. Geen idee hoe het komt, weet jij het? Ik denk zelf omdat ik het fijn vind dat dan bijna iedereen slaapt en dat geeft me een gevoel van rust. Ik vind het ook fijn om s'nachts een wandeling te maken maar mijn psycholoog zegt dat ik dat beter overdag kan doen omdat je dan Vitamine D aanmaakt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter s'nachts. Geen idee hoe het komt, weet jij het? Ik denk zelf omdat ik het fijn vind dat dan bijna iedereen slaapt en dat geeft me een gevoel van rust. Ik vind het ook fijn om s'nachts een wandeling te maken maar mijn psycholoog zegt dat ik dat beter overdag kan doen omdat je dan Vitamine D aanmaakt.
Lekker rustig ook en door het ontbreken van de zon en door de straatverlichting ziet alles er anders uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. 's Nachts over straat lopen als er niemand is geeft mij echt het ultieme gevoel van vrijheid.
Moet je wel je sleutels mee nemen. Laatst een nacht buiten gelopen omdat mijn sleutel binnen lag en mijn broertje lag te slapen :-Pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. 's Nachts over straat lopen als er niemand is geeft mij echt het ultieme gevoel van vrijheid.
Wanneer ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:44 schreef Michie_ het volgende:
Hoe laat is trouwens het laatst dat jullie in de nacht lopen?
Voel me altijd enigszins ongemakkelijk als ik na 1 uur nog een rondje loop in een woonwijk.
daarom op de fietsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:44 schreef Michie_ het volgende:
Voel me altijd enigszins ongemakkelijk als ik na 1 uur nog een rondje loop in een woonwijk.
Dan kan ik wel beter richten, als je snapt waar ik op doel... Ja ben knettergek maar wel serieus nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lopend zal je eerder overvallen worden, want langzamer
Ik fiets alleenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:44 schreef Michie_ het volgende:
Denk dat een kogel en een gevangenisstraf voor moord/doodslag niet een oude krottige bebloede fiets waard zijn, maar het staat je vrij om 's nachts te lopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:01 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dan kan ik wel beter richten, als je snapt waar ik op doel... Ja ben knettergek maar wel serieus nu.
Er zijn ook niet dodelijke wapens, en sorry maar laat mij niets afnemen door niemand niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat een kogel en een gevangenisstraf voor moord/doodslag niet een oude krotiige bebloede fiets waard zijn, maar het staat je vrij om 's nachts te lopen
Joh, welk punt probeer je nou te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Er zijn ook niet dodelijke wapens, en sorry maar laat mij niets afnemen door niemand niet.
Juist en ik kom uit een iets andere wereldje dan de meesten, en praat er gewoon over. Al ben ik het zelf niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Elvi het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk dat er een gewapend persoon snachts door een woonwijk loopt... da fuq..
Dus moet ik maar binnen blijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, welk punt probeer je nou te maken?
Als jij 's nachts niet buiten wilt komen vanwege whatever, nou, wat let je om thuis te blijven??
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dus moet ik maar binnen blijven?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, welk punt probeer je nou te maken?
Het zou.je.verbazen uit welk wereldje ik komquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Juist en ik kom uit een iets andere wereldje dan de meesten, en praat er gewoon over. Al ben ik het zelf niet.
Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:16 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Jouw plekje hier he? Prima jochie
Doordeweeks tot 1 en in het weekend / studentavonden tot 6quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang om overvallen te worden. Ben meer bang dat andere mensen mij zien lopen en misschien vraagtekens hebben. Vandaar dat ik me eigen afvroeg tot wanneer de gangbare tijd is om buiten te lopen
Gangbaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang om overvallen te worden. Ben meer bang dat andere mensen mij zien lopen en misschien vraagtekens hebben. Vandaar dat ik me eigen afvroeg tot wanneer de gangbare tijd is om buiten te lopen
Klote om te horen Catnipquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef Catnip het volgende:
Hier een stom belachelijk raar berichtje.
Jep, automutileren is niet cool, en stoppen is moeilijk.
Plus ben opgenomen geweest, en dat was ook niet cool.
En het allerergste school en stage zijn stopgezet. Wamt dat ging ook niet meer. Oftewel ik heb geen reet te doen, en ik kom ook nergens aan toe, te weinig energie. En te gespannen.
Ja, dat is het leven van een 17 jarige depressieve autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, toch maar even een egopost:Hoezo moet je eerst je thuissituatie op orde hebben? Waarom stellen ze zo'n eis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Om me stabiel te krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoezo moet je eerst je thuissituatie op orde hebben? Waarom stellen ze zo'n eis?
Daar zullen er wel meer van zijn. De meesten zullen niet random mensen aan gaan vallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Elvi het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk dat er een gewapend persoon snachts door een woonwijk loopt... da fuq..
Dat maakt toch niets uit joh?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Heb je zelf een idee van hoe je zou willen dat je dagen eruit zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef Catnip het volgende:
Hier een stom belachelijk raar berichtje.
Jep, automutileren is niet cool, en stoppen is moeilijk.
Plus ben opgenomen geweest, en dat was ook niet cool.
En het allerergste school en stage zijn stopgezet. Wamt dat ging ook niet meer. Oftewel ik heb geen reet te doen, en ik kom ook nergens aan toe, te weinig energie. En te gespannen.
Ja, dat is het leven van een 17 jarige depressieve autist.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, toch maar even een egopost:Weet je een beetje welke kant je op wil, wat je wil ondernemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij vindt dat het niet nodig is om eerst het huishouden op orde te hebben, dan hoeft dat toch niet? Ze kunnen je toch niet dwingen?Why are you wearing that stupid man suit?
Ik heb niks concreets, behalve dat ik aan mn persoonlijke ontwikkeling wil werken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef kuolema het volgende:
[..]
Weet je een beetje welke kant je op wil, wat je wil ondernemen?
Als jij vindt dat het niet nodig is om eerst het huishouden op orde te hebben, dan hoeft dat toch niet? Ze kunnen je toch niet dwingen?
Illegale pool laten schoonmaken voor een paar euro.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Altijd leuk als iemand met een oplossing komt (voor iemand met een wajong) wat ik nieteens kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |