Dan kan ik wel beter richten, als je snapt waar ik op doel... Ja ben knettergek maar wel serieus nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lopend zal je eerder overvallen worden, want langzamer
Ik fiets alleenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:44 schreef Michie_ het volgende:
Hoe laat is trouwens het laatst dat jullie in de nacht lopen?
Voel me altijd enigszins ongemakkelijk als ik na 1 uur nog een rondje loop in een woonwijk.
Denk dat een kogel en een gevangenisstraf voor moord/doodslag niet een oude krottige bebloede fiets waard zijn, maar het staat je vrij om 's nachts te lopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:01 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dan kan ik wel beter richten, als je snapt waar ik op doel... Ja ben knettergek maar wel serieus nu.
Er zijn ook niet dodelijke wapens, en sorry maar laat mij niets afnemen door niemand niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat een kogel en een gevangenisstraf voor moord/doodslag niet een oude krotiige bebloede fiets waard zijn, maar het staat je vrij om 's nachts te lopen
Joh, welk punt probeer je nou te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Er zijn ook niet dodelijke wapens, en sorry maar laat mij niets afnemen door niemand niet.
Juist en ik kom uit een iets andere wereldje dan de meesten, en praat er gewoon over. Al ben ik het zelf niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Elvi het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk dat er een gewapend persoon snachts door een woonwijk loopt... da fuq..
Dus moet ik maar binnen blijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, welk punt probeer je nou te maken?
Als jij 's nachts niet buiten wilt komen vanwege whatever, nou, wat let je om thuis te blijven??
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dus moet ik maar binnen blijven?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, welk punt probeer je nou te maken?
Het zou.je.verbazen uit welk wereldje ik komquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Juist en ik kom uit een iets andere wereldje dan de meesten, en praat er gewoon over. Al ben ik het zelf niet.
Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:16 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Jouw plekje hier he? Prima jochie
Doordeweeks tot 1 en in het weekend / studentavonden tot 6quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang om overvallen te worden. Ben meer bang dat andere mensen mij zien lopen en misschien vraagtekens hebben. Vandaar dat ik me eigen afvroeg tot wanneer de gangbare tijd is om buiten te lopen
Gangbaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang om overvallen te worden. Ben meer bang dat andere mensen mij zien lopen en misschien vraagtekens hebben. Vandaar dat ik me eigen afvroeg tot wanneer de gangbare tijd is om buiten te lopen
Klote om te horen Catnipquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef Catnip het volgende:
Hier een stom belachelijk raar berichtje.
Jep, automutileren is niet cool, en stoppen is moeilijk.
Plus ben opgenomen geweest, en dat was ook niet cool.
En het allerergste school en stage zijn stopgezet. Wamt dat ging ook niet meer. Oftewel ik heb geen reet te doen, en ik kom ook nergens aan toe, te weinig energie. En te gespannen.
Ja, dat is het leven van een 17 jarige depressieve autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, toch maar even een egopost:Hoezo moet je eerst je thuissituatie op orde hebben? Waarom stellen ze zo'n eis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Om me stabiel te krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoezo moet je eerst je thuissituatie op orde hebben? Waarom stellen ze zo'n eis?
Daar zullen er wel meer van zijn. De meesten zullen niet random mensen aan gaan vallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:12 schreef Elvi het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk dat er een gewapend persoon snachts door een woonwijk loopt... da fuq..
Dat maakt toch niets uit joh?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:40 schreef Michie_ het volgende:
Heb je zelf een idee van hoe je zou willen dat je dagen eruit zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:33 schreef Catnip het volgende:
Hier een stom belachelijk raar berichtje.
Jep, automutileren is niet cool, en stoppen is moeilijk.
Plus ben opgenomen geweest, en dat was ook niet cool.
En het allerergste school en stage zijn stopgezet. Wamt dat ging ook niet meer. Oftewel ik heb geen reet te doen, en ik kom ook nergens aan toe, te weinig energie. En te gespannen.
Ja, dat is het leven van een 17 jarige depressieve autist.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, toch maar even een egopost:Weet je een beetje welke kant je op wil, wat je wil ondernemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij vindt dat het niet nodig is om eerst het huishouden op orde te hebben, dan hoeft dat toch niet? Ze kunnen je toch niet dwingen?Why are you wearing that stupid man suit?
Ik heb niks concreets, behalve dat ik aan mn persoonlijke ontwikkeling wil werken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef kuolema het volgende:
[..]
Weet je een beetje welke kant je op wil, wat je wil ondernemen?
Als jij vindt dat het niet nodig is om eerst het huishouden op orde te hebben, dan hoeft dat toch niet? Ze kunnen je toch niet dwingen?
Illegale pool laten schoonmaken voor een paar euro.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Altijd leuk als iemand met een oplossing komt (voor iemand met een wajong) wat ik nieteens kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |