Niet echt nee, tenminste in mijn oren niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En op het einde is het ook geen herrie?
Voor een kantooromgeving is dat herrie...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt nee, tenminste in mijn oren niet.
Dat vind ik van radio 3 ook. En dat staat toch vaak aan op werkplekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een kantooromgeving is dat herrie...
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor een kantooromgeving is dat herrie...
Mensen worden vaak milder op hun ouwe dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.
Toeval, aandelen gekocht of zegt dat iets over je humeur?
Er moet heel wat gebeuren wil ik problemen op mijn werk krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dus geen bak herrie, vandaar de titel...en ik ben serieus, dit is geen geintje ofzo...
Als het herrie was, dan had ik je wel gewaarschuwd hoor, zo een enorme eikel ben ik ook weer niet, je moet geen problemen op je werk krijgen daardoor.
Ik ontken alles, ook dat ik meer smileys dan voorheen gebruik...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.
Toeval, aandelen gekocht of zegt dat iets over je humeur?
Ja, maar zo ben ik niet, ik ga niet overdrijven. Ik vond het nummer toepasselijk en het is m.i. een rustig nummer, zoals de titel ook al zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren wil ik problemen op mijn werk krijgen
En zelf vind ik het wel een leuke grap als iemand heel onschuldig een youtube aanklikt en er dan een partij herrie uitkomt. Het risico van het klikken.
Sherlock Holmesquote:
Jij hebt je vakantieplannen al klaar, dat is mooi.quote:
Wablief?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt je vakantieplannen al klaar, dat is mooi.
en Edgar Allen Poe Opiumquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sherlock Holmes was een ouwe cokesnuivert.
Ja, ik ga er vanuit dat je zocht op christelijke activiteiten en die site tegen het lijf liep.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sherlock Holmes was een ouwe cokesnuivert.
Was dat het hulpje van Sherlock?quote:
Watsonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het hulpje van Sherlock?
collega van mijquote:
Die heeft een carriëre switch gemaakt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet diegene met die pijpquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het hulpje van Sherlock?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft een carriëre switch gemaakt:Wat een onaantrekkelijke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie noemde hem dan ook als eerste hier...
Hij schijnt bepaalde kwaliteiten te hebben die door sommige vrouwen erg belangrijk worden gevonden.quote:
Je post nota bene alle Google afbeeldingen van hem...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.
Je moest toch even aan hem denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.
Hij schijnt wel vooraan te hebben gestaan toen de mannelijke edele delen uitgedeeld werden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat. En bedankt voor de info
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelf
quote:
nee mijn type is het ook niet, vieze vent zei ik al, maar viel me nog reuze mee hoe hij er vroeger uitzag dat bedoelde ik ...quote:
Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:22 schreef FANN het volgende:
Kunnen we rekening mee houden bij je volgende contactadvertentie
Ik ook, maar ik ben bang dat er of geen antwoord komt of een vaag antwoordquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mij stoel.
Ze weet het zelf nog niet helemaal, of zoiets, maar Ron Jeremy is het iig niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben bang dat er of geen antwoord komt of een vaag antwoord
ik WIST dat je dat zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb niet echt een bepaald type. Ik smelt van bruine ogen, maar ook dat is geen doorslaggevend iets. Een bepaalde connectie is veel belangrijker dan een type.
Connectie op een bepaald gebied neem ik aan. Ron Jeremy kan wel een connectie geven, maar dat is waarschijnlijk een andere dan die jij bedoeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb niet echt een bepaald type. Ik smelt van bruine ogen, maar ook dat is geen doorslaggevend iets. Een bepaalde connectie is veel belangrijker dan een type.
de ''klik''quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Connectie op een bepaald gebied neem ik aan. Ron Jeremy kan wel een connectie geven, maar dat is waarschijnlijk een andere dan die jij bedoeld.
ik denk dat ik met hem die connectie nooit zal makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Connectie op een bepaald gebied neem ik aan. Ron Jeremy kan wel een connectie geven, maar dat is waarschijnlijk een andere dan die jij bedoeld.
Vraag me al jaren af wat die 'klik' eigenlijk is, en jij legt het me in een floep en een zucht uit.quote:
Je bent 40+. De tijd van wensen, voorkeuren en eisen stellen ligt dan allang achter je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
ah, dus?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent 40+. De tijd van wensen, voorkeuren en eisen stellen ligt dan allang achter je.
Ik postte een link naar afbeeldingen, ook hierbij geldt: klikken op eigen risicoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je post nota bene alle Google afbeeldingen van hem...
Dat nummer is super, en ik hou niet eens van Brigitte Kaandorp, maar dit lied is geniaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is geniaal. Sowieso Brigitte
Ik hou niet van zoveel borsthaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zó erg was dat toch niet?![]()
ik zat net een plaatje te bekijken van toen hij jong was, toen was het best een stuk![]()
blijft een vieze vent... daar niet van, maar zag er wel goed uit .... ooit.............
[ afbeelding ]
Fann weer wel, vandaar 'die Griek'. Type Vangelis.quote:
een medefanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is geniaal. Sowieso Brigitte
ik ben wel wat haar gewend da's waarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann weer wel, vandaar 'die Griek'. Type Vangelis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een liefdeslied.een liefdesgedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
een liefdesgedicht
Je raakt op dreef!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je bent het zonnetje in huis met een zonneallergie.quote:
Als je dus nog een partner wilt, dan is het een kwestie van alles grijpen wat je kan.quote:
Dat zijn warempel wijze woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dus nog een partner wilt, dan is het een kwestie van alles grijpen wat je kan.
Ook als het niet je types zijn. Of als ze borstharen hebben. Of te oud zijn.
Op jongere leeftijd zijn het de vrouwen die het voor het uitkiezen hebben en op latere leeftijd de mannen.
Het is vrijdag en dan heb ik altijd 1 helder moment.quote:
Gewoon het dierenasiel bellen en 40 poezen in huis nemen dan maar. Niets mis mee om als poezenvrouwtje te eindigen.quote:
weinig kans dat ik zo ga eindigenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is vrijdag en dan heb ik altijd 1 helder moment.
[..]
Gewoon het dierenasiel bellen en 40 poezen in huis nemen dan maar. Niets mis mee om als poezenvrouwtje te eindigen.
Er bestaan TV shows voor. Wellicht is BZV iets voor jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weinig kans dat ik zo ga eindigen
Ik ga geheid kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Als DDM aan BZV mee gaat doen, dan ga ik kijken.![]()
Zal ze wel niet willen, dus moeten we hier er maar even over gaan stemmen, zodat ze er niet onderuit kan.
We nemen gewoon die 'advertentie' als sjabloon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel een goed idee. Schrijven jullie dan de brieven voor mij? Maar meteen naar alle boeren, kieskeurig kan ik natuurlijk niet zijn.
Als jij toezegt dat je de brieven ook daadwerkelijk zal versturen (of per mail als dat de procedure is), dan wil ik wel mijn uiterste best doen om dusdanige brieven voor jou te schrijven dat je serieus kans maakt om in de show te komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel een goed idee. Schrijven jullie dan de brieven voor mij? Maar meteen naar alle boeren, kieskeurig kan ik natuurlijk niet zijn.
Hedde gij geen mening vrouwke?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze begint gewoon langzaam haar eisen naar beneden bij te stellen. De tijd dringt.quote:
Wie kan haar beter advies geven als ze op zoek bent naar een man dan een man zelfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze begint gewoon langzaam haar eisen naar beneden bij te stellen. De tijd dringt.
Ik denk dat het ook door de door KT gebruikte term 'poezenvrouwtje' komt.
Vrouwen....quote:
Juist, en daarbij heeft DDM best een aardig koppie. Dat vind ik als man.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie kan haar beter advies geven als ze op zoek bent naar een man dan een man zelf
OMG. Het dagboek van de dorpsslet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef Kingstown het volgende:
FHF / Ik zoek hulp in mijn relatie !!!!
KRO?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OMG. Het dagboek van de dorpsslet.
Ja ok, maar om dat nou op een houten bordje te gaan schilderenquote:
Wees blij dat het geen tegeltje is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ok, maar om dat nou op een houten bordje te gaan schilderen
Vallen wel makkelijker stukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen tegeltje is...
Ja, daar weet ik alles van.quote:
Heeft ze al een nieuwe voor je emaakt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik alles van.
Mijn geboortetegel is genekt door mijn schoonnicht die het ding zo nodig moest aanraken. Maar ze keek er alleen maar naar natuurlijk.
Ik heb gevraagd of ik ook zo naar haar mocht kijken...
Dat kan toch niet, rare drakin...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze al een nieuwe voor je emaakt?
Bij hoge nood kun je altijd nog redelephant12345 Dmmen voor een massagequote:
Nog nooit van rebirthing gehoord?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij hoge nood kun je altijd nog redelephant12345 Dmmen voor een massage
40+ / Een date met een oudere vrouw
quote:Dan heb het het over vrouwen die ouder zijn dan 35+. Ik ga ervan uit dat er hier wel een paar van die leeftijd zich bevinden en misschien dat jullie mij kunnen voorzien van tips.
Misschien helpt een lokkwootquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]![]()
Waarom komt dat knulletje niet gewoon meteen hierheen, dan zit ie in het hol van de leeuwinnen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef redelephant12345 het volgende:
Ja ik weet het, dit klinkt als een goedkope sex advertentie die je soms wellicht tegenkomt op verouderde gastenboeken op het internet. Maar mij lijkt het dus echt leuk en interessant om als jonge man van 22 een date te hebben met een ietwat oudere vrouw dan ik!
Ik ben al die jonge meiskes zat en heb veel leukere gesprekken met oudere vrouwen. Alleen heeft het nooit geleid tot een date of iets dergelijks..
Zou iemand misschien mij raad kunnen geven over hoe ik interessant over komt op de wat oudere vrouw. Dan heb het het over vrouwen die ouder zijn dan 35+. Ik ga ervan uit dat er hier wel een paar van die leeftijd zich bevinden en misschien dat jullie mij kunnen voorzien van tips.
Ik zie hier namelijk veel topics over muziek van de vroegere jaren, misschien dat dat een leuk onderwerp kan zijn om over te praten met een vrouw van "leeftijd"? Ik hoor graag meer advies en raad!
Dank u zeer!
Hij is al 145 dagen niet online geweest. Hij zal wel iemand gescoord hebben met die advertentie en is er dus geen reden meer om hier verder nog te komen. Dat risico lopen we trouwens ook met DDM. Stel dat het haar lukt om een boer te scoren, dan heeft ze opeens een leven en geen tijd meer voor ons. Moet ze opeens de hele dag koeien melken enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Waarom komt dat knulletje niet gewoon meteen hierheen, dan zit ie in het hol van de leeuwinnen.
Kijken of ie komt en inmiddels weet wat een UI is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien helpt een lokkwootmaar ik zeg er wel meteen bij, ik hoef hem niet
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijken of ie komt en inmiddels weet wat een UI is.
Overigens zou een 'ietwat oudere vrouw' voor mij inmiddels betekenen dat ik naar een bejaarde op zoek moet gaan, en ik weet niet of me dat nou zo aanspreekt.quote:
ach een lenige Oma heeft ook wel ''iets''quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overigens zou een 'wat oudere vrouw' voor mij inmiddels betekenen dat ik naar een bejaarde op zoek moet gaan, en ik weet niet of me dat nou zo aanspreekt.
Ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ach een lenige Oma heeft ook wel ''iets''
En je kan elke willekeurige huidplooi gebruiken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ach een lenige Oma heeft ook wel ''iets''
Ik zit dit topic te bekijken, daar kan je uitkiezenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je kan elke willekeurige huidplooi gebruiken...
en praktischquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeer pragmatisch ingesteld...
Oudere vrouw in tijgerprint, is de ultieme nachtmerrie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit dit topic te bekijken, daar kan je uitkiezenLIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #105
ja, jij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is de kern van pragmatisme, dus je hebt helemaal gelijk...
Hardlopen of wandelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, jij ook![]()
Ik heb vandaag trouwens weer voor het eerst 5 km gelopen![]()
heeft bloed zweet en tranen gekost, maar tis gelukt
Nee, wandelen, op een ouwe mensen drafquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hardlopen of wandelen?
Je greep je kans nu er een zonsverduistering was?
O, was het zo erg met je gesteld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, wandelen, op een ouwe mensen drafmaar vorig jaar kon ik amper nog lopen, dus
ik ben wel blij![]()
Het was koud genoeg voor een dikke jas en sjaal, dus ging nog net, maar wél warm
Even op de fiets naar de apotheek geweest voor de voorraad pillen, en ik vond het fris dus lederen jas en shawl.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, wandelen, op een ouwe mensen drafmaar vorig jaar kon ik amper nog lopen, dus
ik ben wel blij![]()
Het was koud genoeg voor een dikke jas en sjaal, dus ging nog net, maar wél warm
Ja het was niet best zeg maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, was het zo erg met je gesteld?![]()
Volgens mij weet ik nog niet de helft van/over je.
Niet dat moet, maar daardoor kom ik nog wel eens voor verrasingen bij je te staan...
Ik dacht al dat het met redelephant12345 te maken had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het was niet best zeg maar![]()
o.a. door de verkeerde medicijnen![]()
maar kiek![]()
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 5,14 km
Duur: 01 uren 54 minuten 58 seconden
Bijna 2 uur over gedaan, maar wel in winkels geweest, dus dat scheelt....
![]()
Pedometer is een beetje rare naam, maar is die stappenteller op mijn nieuwe phone, érg handig
Ja ik vind het ook een vreemde naam maar jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het met redelephant12345 te maken had.
Denk maar aan podoloog, zit in dezelfde hoek...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een vreemde naam maar ja
Ja podo zou ook logischer zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk maar aan podoloog, zit in dezelfde hoek...
Pedo heeft iets met kleintjes te maken en je hebt kleine stapjes gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja podo zou ook logischer zijnpedo is een beetje vreemd, maar goed maakt niet uit verder
Zo kan je het ook bekijken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pedo heeft iets met kleintjes te maken en je hebt kleine stapjes gemaakt.
Prima app voor jou dus...
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
hmm als ik pedo invul in google translate en ik vertaal van latijn naar Nederlands krijg ik als antwoord I fart.
mja, dat weet ik, maar ik denk dat het uit het Latijn komt ofzo, pedo = voet in latijn toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:55 schreef MadMaster het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Pedometer/1
misschien wel ... maar dan eerder van de warmte pffffffffff was best warm of het lag aan mij,quote:
Si siquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, dat weet ik, maar ik denk dat het uit het Latijn komt ofzo, pedo = voet in latijn toch?
Ja, bij mij hing er ook iets in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets is er nog wel blijven hangen van 2 jaar Latijns en Grieks
Heb je niet zelf gekookt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef drakin het volgende:
stracciatellasoep
mozzarella tomaten basilicum salade
en dan nog wat warms, gehakt met ehm weet ik niet.
Ik kook het liefst zelf en dit is door mezelf gemaakt, gehakt is nog in ontwikkeling, hoezo?quote:
Omdat je niet wist wat het gehakt zou worden.... Maar ok je denkt er nog over naquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kook het liefst zelf en dit is door mezelf gemaakt, gehakt is nog in ontwikkeling, hoezo?
Ja ik kook wat chaotisch, salade is al op en soep net opgediend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je niet wist wat het gehakt zou worden.... Maar ok je denkt er nog over na
Als je klaar bent met eten, dan kun je wat reistips gaan geven....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Nasi Rames van Toko Makasar hier zo dampend op het bord...
Dus dat gehakt komt morgen welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik kook wat chaotisch, salade is al op en soep net opgediend.
Had ik graag gedaan, maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je klaar bent met eten, dan kun je wat reistips gaan geven....
TRV / Onveilige buurten / 'no-go areas' in Amsterdam?
Ja, dan houdt het dus op...quote:Tot slot: hoewel ik ook geïnteresseerd ben waarom bepaalde plekken dan onveilig zouden zijn, lijkt het me wenselijk dat dit geen Marokkanen- en/of moslimbashtopic wordt. Uiteraard mag het benoemd worden, maar laten we er geen Frontpage-item van maken.
Ben ik ook bang voor. Als je niet eens mag bashen is elk woord zinloos.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik graag gedaan, maar
[..]
Ja, dan houdt het dus op...
Is inmiddels ook op, uit gebrek aan inspiratie gewoon wat ketchup bij geflikkerdquote:
En na het eten ga je op je vouwfiets een paar rondjes rijden?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Is inmiddels ook op, uit gebrek aan inspiratie gewoon wat ketchup bij geflikkerd
Nee, ik loop naar de trein en ga weer zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En na het eten ga je op je vouwfiets een paar rondjes rijden?
Goede reis en een fijn weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik loop naar de trein en ga weer zitten
moet jij je eten verdienen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef FANN het volgende:
en nu ga ik eerst véél Macaroni eten met kaas, heb ik verdient vin ik zelf
Dankje tweedstvolgende trein is voor mijquote:
Over een uurtje dusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje tweedstvolgende trein is voor mij
10 minuten, dus ik ga nuquote:
Vegetaeisch dus dan mag hetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Macaroni met alleen kaas klinkt meer als een straf.
Is dat het beeld dat je op je monitor ziet?quote:
Niet altijd hoor..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n pot pastasaus is ook vegetarisch.
Of Carbonaraquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet geen bolognese nemen natuurlijk.
Vertel dat FANN, mij boeit het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
En kaas is ook niet vegetarisch, komt uit een koe.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Carbonara
[..]
Vertel dat FANN, mij boeit het niet
wegrennen, met mijn tante samenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een touwtje of hard wegrennen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we Mo even vragen of ie op een krant wil schijten
staat zondag op de planningquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
He sacha, heb je je logees al in de achtertuin begraven?
niet nog meer bezoekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Huur je daar Duitse kuilgravers voor in?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geef je een bier en een bockwurst en dan graven ze rustig door....
willen ze daarna ook belletje trekken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geef je een bier en een bockwurst en dan graven ze rustig door....
Geef me maar een krant en ik dump een berg voor je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we Mo even vragen of ie op een krant wil schijten
Mit Scheisse turlichquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
willen ze daarna ook belletje trekken?
oké, geef maar aan ToTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef me maar een krant en ik dump een berg voor je.
Toen ik nog een Mootje was vond ik dat echt leuk.....zodra iemand klaagde over ons als spelende kinderen, die we toen gewoon nog waren, dan kreeg ie op de een of andere manier een speciale behandeling van ons.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:25 schreef sacha het volgende:
bij wie gaan we de poep voor de deur leggen ToT?
nou precies, dat was mijn insteek ook. Overigens is de week voorbij na de ad van KTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie kan haar beter advies geven als ze op zoek bent naar een man dan een man zelf
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:25 schreef sacha het volgende:
bij wie gaan we de poep voor de deur leggen ToT?
Whehehe maybe!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we die een poepie laten ruiken dan?
ehm... even denken...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe maybe!
Had jij iemand anders in gedachten?
jijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat er met een krant vol stront in de trein zitten?
Gewoon die krant met die hoop erin op je bagagedrager.quote:
Dan maar hopen dat ie blijft liggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon die krant met die hoop erin op je bagagedrager.
Leuk voor de fietsers achter je.![]()
de Piet-methodequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Amateurs, gewoon een gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pomp aan.
moeten we die dan ook in brand steken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Amateurs, gewoon een gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pomp aan.
Dat is gevaarlijk ivm gassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we die dan ook in brand steken?
hoe harder ik mag lachen des te beterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet de slang wel lang genoeg zijn, het hele huis gaat de lucht in dan.
poeppraat en gassenquote:
weer die Sas....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal dit onderwerp nooit meer aansnijden, mijn excuses.
Maar het is de schuld van Sas, zij begon over belletje trekken.
altijd beter dan eieren gooien met Iteejerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was gaan belletje trekken met dr tante ....
En van het een komt het ander......quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was gaan belletje trekken met dr tante ....
Dat moet je alleen doen als het vriest. Lekker 's ochtends de ramen schoon krabben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
altijd beter dan eieren gooien met Iteejer
Oh dat was echt erg, rondje door de buurt en eieren gooien en leuk dat ik het vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je alleen doen als het vriest. Lekker 's ochtends de ramen schoon krabben.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je alleen doen als het vriest. Lekker 's ochtends de ramen schoon krabben.
quote:Door de jaren heen heeft de F-Side regelmatig het veld en de keeper van de tegenstander belaagd met de meest uiteenlopende projectielen: Varkenspoten, kippen, toiletrollen en vuurwerk. Heel erg bont werd het toen PSV keeper Hans van Breukelen een karrenvracht eieren over zich heen kreeg...
eg wel, altijd mijn schuldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar het is de schuld van Sas, zij begon over belletje trekken.
ik ook, de kinderen waren ook not amused toen ik het verteld hadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Ik ben veels te beschaafd opgevoed volgens mij....
opvoedingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Ach, ik ben echt niet de enige die vroeger, toen ik nog een Mootje was, een kwajongen was.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
quote:Het ging een beetje fout. Het was de bedoeling dat het een geintje was, van: ‘Albert, kom naar buiten, dan spuit ik je huis onder’. Maar die boer zet het hendeltje om en de hele lading stront komt over straat rollen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)show/comment-page-1/
[..]
Dat moet het voorstellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat het beeld dat je op je monitor ziet?
De milieuambtenaar zegt dat het een paar honderd euro kost om het schoon te spuiten, maar ik heb het er graag voor over om dit moment mee te maken“, aldus Amesz.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ooh wat een schatjequote:
Latersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:15 schreef just me het volgende:
Snel boodschappen doen, huis luchten en opruimen
quote:
Ik zat net te denken hé die Albert en Onno zijn toch gescheiden? Maar toen zag ik dat hetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
toen had ie zeker zijn miljoen nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De milieuambtenaar zegt dat het een paar honderd euro kost om het schoon te spuiten, maar ik heb het er graag voor over om dit moment mee te maken“, aldus Amesz.
Opgemaakt aan foodquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:49 schreef FANN het volgende:
[..]
toen had ie zeker zijn miljoen nogdaarna was ie weer platzak geloof ik
Chuf als mijn internetverbinding steeds wegvalt, kan dat komen omdat er dan teveelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Grote vriend Huubje zal wel veel aan zn zijde hebben gestaan in den beginne
Als je ze allemaal tegelijk zou gebruiken misschien wel, maar daar ga ik niet vanuit.. Heb je het op alle apparaten of alleen op 1 ? Waar staat je wifi-router?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf als mijn internetverbinding steeds wegvalt, kan dat komen omdat er dan teveel
apparaten aanstaan of heeft dat er niks mee te maken?
2 laptops, 1 notebook, 1 tab is dat teveel voor die wifizooi ofzo?
of stel ik weer een hele domme vraag?
Bij Fann weet je maar nooit waar ze dat ding heeft staan....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ze allemaal tegelijk zou gebruiken misschien wel, maar daar ga ik niet vanuit.. Heb je het op alle apparaten of alleen op 1 ? Waar staat je wifi-router?
ik ben er weer.........quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ze allemaal tegelijk zou gebruiken misschien wel, maar daar ga ik niet vanuit.. Heb je het op alle apparaten of alleen op 1 ? Waar staat je wifi-router?
Goed idee!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, opstaan, dat was ik aan het doen
ow en dat ding ligt in de huiskamer bij het raam, ik zit in de slaapkamer met mijn notebookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Fann weet je maar nooit waar ze dat ding heeft staan....
Had je er vaker last van of heb je nu meer apparaten, staan ze allemaal aan en hoever is het van de slaapkamer tot de woonkamer zitten er veel muren tussen? etc etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow en dat ding ligt in de huiskamer bij het raam, ik zit in de slaapkamer met mijn notebook
Maakt ook weinig uit of ie bij het raam staat, het ding hangt ja aan een kabel, van de router of wifi modem begint het draadloze gedeelte pas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
Misschien moet je alles gewoon even een keer uitzetten, inclusief dat ding bij het raam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |