Hallo lieve Fok forum medeleden ik zit ergens meee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

het begon allemaal zo een 2 jaar geleden
toen ontmoete ik mijn vriend ik werd meteen verliefd,
maar ik dacht bij mijn zelf al komt hij er maar niet achter hoe ik eigenlijk ben
toen begon het liegen al, ik wilde hem echt trouw zijn en een nieuw begin maken.
Ik zal jullie vertellen wat ik bedoel met hoe ik was ik ben een meisje die met heel veel jongens sex heeft gehad
rond de 60 als ik eerlijk ben ik deed het zelfs met meerdere jongens tegelijk
en met dat laatste daar begon het mee hij hoorde dingen.
Ik woon in een niet al te grote stad meer een dorp eigenlijk dus hij kreeg het vroeg of laat toch wel te horen.
Op een dag vroeg hij aan mij of ik ooit groepsex heb gehad en ik zei nee en begon een leugen te verzinnen dat ze me gebruikt hebben en een leugen hebben opgehangen ,
hij geloofde het maar hij kreeg natuurlijk steeds meer te horen dom dat ik dacht dat ik er onder uit kwam
we kregen er ruzie om want hij zei dat ik loog omdat hij het van heel veel mensen hoorde.
Toen op een dag had hij het nagevraagd aan een van die jongens en die heeft hem alles gezegd
ik heb toen gezegd dat ze me verkracht hebben terwijl dat niet zo was ik was gewoon jong en dom en een slet.
Maar goed hij ging daardoor een Facebook van mij aanmaken want hij wilde het weten wat er nou echt gebeurt was achter af heel begrijpelijk als ik het hem meteen had gezegd had hij dat nooit gedaan .
Maar vanaf dat moment hoorde hij alles van wat ik gedaan heb want ik heb nog vaker groepsseks gedaan dan een keer en hij hoorde letterlijk alles
maar niet in een keer elke keer een beetje meer
ik bleef zeggen dat er niet meer is gebeurt dan dat ie weet maar elke keer kwam meer en meer we kregen ruzie grootste ruzies
en omdat ik ondertussen nog aandacht zocht van andere jongens ging ik naar hun toe omdat het met hem niet meer leuk was het was alleen maar ellende en daar ging het nog meer mis dan dat een normaal mens zich niet kan voorstellen
ik had in anderhalf jaar tijden hem met meer dan 10 andere jongens sex gehad ook omdat het soms uit was niet allemaal tijden hem maar alsnog ik kwam wel terug zonder het hem te zeggen wat er gebeurt is.
maar ik maakt hem daardoor helemaal gek en hij begon met een soort van te stalken leek wel maar zo voelde het maar eigenlijk werd hij gewoon gek omdat hij van me hield en me wou vertrouwen maar voelde dat er iets was dat ging helemaal mis
het werd steeds erger en erger tot het zelfs een half jaar lang is uit geweest en nu sinds 2 maanden ben ik bij hem terug maar ik heb hem nog steeds niet alles verteld wel al heel veel echt heel veel maar nog niet alles iets houd me tegen wat moet ik doen help me asjeblieft