Niet echt nee, tenminste in mijn oren niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En op het einde is het ook geen herrie?
Voor een kantooromgeving is dat herrie...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt nee, tenminste in mijn oren niet.
Dat vind ik van radio 3 ook. En dat staat toch vaak aan op werkplekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een kantooromgeving is dat herrie...
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor een kantooromgeving is dat herrie...
Mensen worden vaak milder op hun ouwe dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.
Toeval, aandelen gekocht of zegt dat iets over je humeur?
Er moet heel wat gebeuren wil ik problemen op mijn werk krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dus geen bak herrie, vandaar de titel...en ik ben serieus, dit is geen geintje ofzo...
Als het herrie was, dan had ik je wel gewaarschuwd hoor, zo een enorme eikel ben ik ook weer niet, je moet geen problemen op je werk krijgen daardoor.
Ik ontken alles, ook dat ik meer smileys dan voorheen gebruik...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gebruikt de laatste tijd opvallend vaak een smiley in je tekst. Voor jouw doen althans.
Toeval, aandelen gekocht of zegt dat iets over je humeur?
Ja, maar zo ben ik niet, ik ga niet overdrijven. Ik vond het nummer toepasselijk en het is m.i. een rustig nummer, zoals de titel ook al zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren wil ik problemen op mijn werk krijgen
En zelf vind ik het wel een leuke grap als iemand heel onschuldig een youtube aanklikt en er dan een partij herrie uitkomt. Het risico van het klikken.
Sherlock Holmesquote:
Jij hebt je vakantieplannen al klaar, dat is mooi.quote:
Wablief?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt je vakantieplannen al klaar, dat is mooi.
en Edgar Allen Poe Opiumquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sherlock Holmes was een ouwe cokesnuivert.
Ja, ik ga er vanuit dat je zocht op christelijke activiteiten en die site tegen het lijf liep.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sherlock Holmes was een ouwe cokesnuivert.
Was dat het hulpje van Sherlock?quote:
Watsonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het hulpje van Sherlock?
collega van mijquote:
Die heeft een carriëre switch gemaakt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet diegene met die pijpquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het hulpje van Sherlock?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft een carriëre switch gemaakt:Wat een onaantrekkelijke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie noemde hem dan ook als eerste hier...
Hij schijnt bepaalde kwaliteiten te hebben die door sommige vrouwen erg belangrijk worden gevonden.quote:
Je post nota bene alle Google afbeeldingen van hem...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.
Je moest toch even aan hem denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn naam noemen is in zijn geval een stuk minder erg dan een plaatje van hem posten.
Hij schijnt wel vooraan te hebben gestaan toen de mannelijke edele delen uitgedeeld werden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou dat. En bedankt voor de info
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelf
quote:
nee mijn type is het ook niet, vieze vent zei ik al, maar viel me nog reuze mee hoe hij er vroeger uitzag dat bedoelde ik ...quote:
Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:22 schreef FANN het volgende:
Kunnen we rekening mee houden bij je volgende contactadvertentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |