dm me als je interesse hebt ik ben discreet en betrouwbaarquote:
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.quote:
Eigenlijk wel, maar dat durf hij niet te te geven omdat ze meer squat dan hij.quote:
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.
Dat los je dan ook wel op. Wel weer vrouwelijk om op dit soort details te letten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.
Is er weer voetbal vanavond?quote:
Wie ben jij en wat is dit voor troep?quote:
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is dit voor troep?
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
ja manm , thnx voor de view wil je ook subskriben im on me way to the fitness modelling worldquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
hey mtchel112 ben jij dat in die filmpje?
Niet zo gek man, ik ben denk ik weer een newbz. Ik ben weer terug sinds 1-1.5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef Beach het volgende:
wel grappig de newbies kennen mitchel niet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:10 schreef Fripsel het volgende:
Nou ik hoop dat ze toch snel gaan scoren want er zit iemand chaggo te worden hier
Sorry, ben maar onderbaas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.
Heeft zij een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben gewoon lekker mn opname van help mijn man is klusser aan het kijken, dat is pas televisie![]()
Vandaag JW die het met een Duitse vrouw heeft over haar seksleven en hoe ze al 3 jaar zonder doet (met haar gezonde handen).
Nope gewoon lang blond haarquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heeft zij een kort pittig kapsel?
Sowieso mensen die zich daar druk over makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen die chago worden van voetbal... alsof je daar zelf je brood staat te verdienen rot toch op
Precies, echt vrijwel alles in het leven is belangrijker dan dat. Hoor ook wel eens van die mensen die dan op maandag nog steeds chagerijnig zijn op het werk...quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die zich daar druk over makenLekker boeiend dat je kutclub uit ergens een wedstrijd verliest, er zijn belangrijkere dingen in het leven.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
Slinger ik nederland 3 aan. Metropolis ofzo. Zie ik godverdomme een modderfucking kanker dikke pittige tante gepaald worden door een vadsige neger. Ik wil echt slapen en nooit meer wakker worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
Slinger ik nederland 3 aan. Metropolis ofzo. Zie ik godverdomme een modderfucking kanker dikke pittige tante gepaald worden door een vadsige neger. Ik wil echt slapen en nooit meer wakker worden.
John Williams zou hier echt een paar tikken op z'n gezicht krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben gewoon lekker mn opname van help mijn man is klusser aan het kijken, dat is pas televisie![]()
Vandaag JW die het met een Duitse vrouw heeft over haar seksleven en hoe ze al 3 jaar zonder doet (met haar gezonde handen).
'ah meisje echt vet zielig dat je al 8 jaar in een bouwval woont'quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef seto het volgende:
henk doe gewoon normaal
zo doet john williams ook
deze post zegt zoveel over onze generatie kloofquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, echt vrijwel alles in het leven is belangrijker dan dat. Hoor ook wel eens van die mensen die dan op maandag nog steeds chagerijnig zijn op het werk...
Ben op de middelbare school een keer bijna geslagen omdat ik een gast aan het pesten was met een foto van een huilende Dirk Kuyt in de Spits.
Voetbalsjonnies
Godverdomme ofniet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
En Ajax dan.
Die hebben het gewoon moeilijk tegen een aftandse club ergens uit de Krim.
af en toe op zondag heeft de vpro wel watquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon geen tv kijken is de oplossing. Afgezien van een paar fucked up reportages mis je er toch niets aan.
Echt hè. M'n vader zegt soms dat er weer eens een oorlog moet komen, dan leren die mensen eens wat echt belangrijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
deze post zegt zoveel over onze generatie kloof
watquote:
Bakje popcorn erbij, lekker genieten weer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
wat
zo ook komende zondag als het goed is bij de vpro
een armeniër en een turk gaan de Armeense genocide bekijken ter plaatse
oh ik dacht dat jij het zeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hey, als ik er wat van zeg eindigt het in een bitchfight, maar jullie vinden het allemaal maar prima.
Echt he beetje slijmen bij die vrouwtjes die allemaal negerpenor willen en die mannen voor schut zetten omdat ze klusser zijn of een hobby hebben. Had hem persoonlijk mn huis uit geklapt srsquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
John Williams mag van mij ook een potje voetbal gaan spelen op de a28.
Wat een flapdrol is dat zeg.
Ik ben veel te happy voor een bitchfight. Je zal die van vanmiddag terug moeten lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hey, als ik er wat van zeg eindigt het in een bitchfight, maar jullie vinden het allemaal maar prima.
mijne was gewoon inquisitive vriend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:55 schreef seto het volgende:
geweldig weer
2 super mooie plaatjes achter elkaar
Dat verwacht je niet hè. Bent zeker Spaans ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijne was gewoon inquisitive vriend.
Hoaxquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
wat
zo ook komende zondag als het goed is bij de vpro
een armeniër en een turk gaan de Armeense genocide bekijken ter plaatse
Hadden ze er wel feedback bij gezet, jongen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag één-na-laatste dag van projectje
moesten we onze groepsgenoten beoordelen op een paar criteria
allemaal zesjes voor inzet en creativiteit gekregen ik
had kk sicke begroting voor ze in elkaar geknutseld
heledag al depressief nu
goed ook voor die fatties. Alleen maar een beetje knollen en rozen eten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. M'n vader zegt soms dat er weer eens een oorlog moet komen, dan leren die mensen eens wat echt belangrijk is.
Qftquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he beetje slijmen bij die vrouwtjes die allemaal negerpenor willen en die mannen voor schut zetten omdat ze klusser zijn of een hobby hebben. Had hem persoonlijk mn huis uit geklapt srs
Die fatties worden dan als eerste geslacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed ook voor die fatties. Alleen maar een beetje knollen en rozen eten.
Cor weet ook nog hoe dat was.
Heb jij 1 reply per page ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
Sowwww, wat een lekker menneke.![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/2202340/36/1
Hey Fripsel_clown.
Ik ben bang dat het alleen maar een trigger voor hem is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel goed voor je nofap. DM hem ff naar ossum.
Borsthaar op een mooi lichaamquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
Niks mis met een beetje borsthaar hoor.
Niet vanwege het borsthaar, maar hij ziet er gewoon uit als iemand die zo'n gele nicotinewijsvinger heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
Niks mis met een beetje borsthaar hoor.
Seto heeft ook gele vingers. Vind je hem ook vies ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet vanwege het borsthaar, maar hij ziet er gewoon uit als iemand die zo'n gele nicotinewijsvinger heeft.
nice die 4equote:Op donderdag 19 maart 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapmannulty92.
http://forum.fok.nl/topic/2177159/122/1
Nee, maar ik begrijp dat cijfer wel maar ben het er niet mee eens. Ik doe zo'n creatieve minor dinges. We moesten een creatieve oplossing bedenken voor een probleem. Dus we gingen aan de slag met creatiefdenkprocessen enzo. Ik ben alles behalve creatief dus voor mij is dit echt lastig. Daar komt bij dat we telkens gezamenlijk aan het werk gingen en deze manier van samenwerken met 10 studenten vind ik gewoon zwaar poep. Bovendien zit ik nu voornamelijk met extraverten in de klas Hierdoor ik val ik een beetje weg op de achtergrond en dan krijg je zo'n laag cijfer (zo'n bitch gaf mij dat, echt zo'n fripsel) van sommige groepsgenoten. Terwijl ik feitelijk gezien niet onder heb gedaan voor andere projectleden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wacht even. We lullen met z'n allen over dima's post heen, waar de pijn vrij duidelijk in aanwezig was.
[..]
Hadden ze er wel feedback bij gezet, jongen?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
(zo'n bitch gaf mij dat, echt zo'n fripsel)
Je onder laten sneeuwenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp dat cijfer wel maar ben het er niet mee eens. Ik doe zo'n creatieve minor dinges. We moesten een creatieve oplossing bedenken voor een probleem. Dus we gingen aan de slag met creatiefdenkprocessen enzo. Ik ben alles behalve creatief dus voor mij is dit echt lastig. Daar komt bij dat we telkens gezamenlijk aan het werk gingen en deze manier van samenwerken met 10 studenten vind ik gewoon zwaar poep. Bovendien zit ik nu voornamelijk met extraverten in de klas Hierdoor ik val ik een beetje weg op de achtergrond en dan krijg je zo'n laag cijfer (zo'n bitch gaf mij dat, echt zo'n fripsel) van sommige groepsgenoten. Terwijl ik feitelijk gezien niet onder heb gedaan voor andere projectleden.
Nice ja, beetje cellulite asser wel maar zou alsnog rakenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapmannulty92.
http://forum.fok.nl/topic/2177159/122/1
Nouuuu henk... vrouwen die hun vent een klaploper màken?? Dat is wel heel makkelijk he.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
John Williams zou hier echt een paar tikken op z'n gezicht krijgen.
Tenenkrommend die vent.
Die wijven maken het er Zelf na dat hun vent zo'n klaploper wordt.
Je hebt al een waardeloze beunhaas maar je laat het zelf gebeuren als je zelf 8 jaar in een bouwval gaat wonen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouuuu henk... vrouwen die hun vent een klaploper màken?? Dat is wel heel makkelijk he.
full klokovquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:47 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè. Als die man iets zou moeten verbouwen is het wel het hoofd van z'n vrouw, of niet dan?
Hotel mama. Always open.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
"ik kan echt niet klussen hoowwrrr"
Nee gewoon de man laten doen en ondertussen maar zeiken. En als het dan klaar is wel lekker bordjes met HOME en rieten harten kopen.
Als je je benen bij elkaar houdt hoef je geen hotelservices te verlenen. Instant haat, die dingen.quote:
Als ze dat deden waren ze niet 24/7 open.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je je benen bij elkaar houdt hoef je geen hotelservices te verlenen. Instant haat, die dingen.
Echt he, kinderen nemen maar er dan over jankenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je je benen bij elkaar houdt hoef je geen hotelservices te verlenen. Instant haat, die dingen.
Bro lekker boeiend, ik kreeg qua samenwerken altijd 6jes omdat ik mijn zin te veel doordram en te dominant ben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp dat cijfer wel maar ben het er niet mee eens. Ik doe zo'n creatieve minor dinges. We moesten een creatieve oplossing bedenken voor een probleem. Dus we gingen aan de slag met creatiefdenkprocessen enzo. Ik ben alles behalve creatief dus voor mij is dit echt lastig. Daar komt bij dat we telkens gezamenlijk aan het werk gingen en deze manier van samenwerken met 10 studenten vind ik gewoon zwaar poep. Bovendien zit ik nu voornamelijk met extraverten in de klas Hierdoor ik val ik een beetje weg op de achtergrond en dan krijg je zo'n laag cijfer (zo'n bitch gaf mij dat, echt zo'n fripsel) van sommige groepsgenoten. Terwijl ik feitelijk gezien niet onder heb gedaan voor andere projectleden.
*proest*quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:53 schreef Klokov het volgende:
Nog geen cijfer lager dan een 8 gescoord (Hey Dima)
Nerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:53 schreef Klokov het volgende:
Nog geen cijfer lager dan een 8 gescoord (Hey Dima)
En feministen? Gelijke monniken gelijke klappenquote:
Nooit een fuck uitvoeren in team opdrachtenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro lekker boeiend, ik kreeg qua samenwerken altijd 6jes omdat ik mijn zin te veel doordram en te dominant ben.
Als je niet in het perfectplaatje past geven ze je al snel lage cijfers. Het liefst zo weinig mogelijk doen en met een herkansing een zesje halen. Dankzij mijn 'bazige' gedrag hadden we tenminste zonder uitzondering een 8
overigens tellen die feedbackcijfers voor 10% ofzo? Zal voor de afronding geen verschil maken of je een 6 of 7 hebt.
Dus Fuck die Bitches, je hebt je 30 punten, niemand die nog kijkt naar het cijfer van je minor.
Wat vind je pa er van? Schrijnend zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:15 schreef kaasplankje het volgende:
buurman van mijn pa kan ook naar HMMIK
ze waren daar al eens met tv ploeg met ze vorige relatie maar toen was het nog niet erg genoeg
nu heeft hij een andere vrouw en die cared helemaal niet
het huis staat op instorten inmiddels, gaten in de buitenmuren, kozijnen verrot, dak half gerapreerd met een wapperend losliggend zeil erop
zal eens pics maken mss
mijn pa is afgezwaaid schrijnwerker dus die moet het allemaal aanzien
en kotsende katten / jankende kinderenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nooit een fuck uitvoeren in team opdrachten
Meteen eerste dag 'Wie wil presenteren? Niemand? Ok dan doe ik het wel. Bel me als jullie klaar zijn'
Toen vette cijfers daarmee gehaald, nu vet salaris
Ik geef het door Henkiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fathank het volgende:
Ohja, kunnen alle slaperige forenzen die met 200m zicht alleen met dagrijverlichting rijden een schop onder hun reet krijgen? JE ACHTERLICHTEN BRANDEN NIET STELLETJE ACHTERLIJKEN!!
thanks brah, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Then there's thatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en kotsende katten / jankende kinderen
sorry Henk. Ze staan al aan. Ik zal wat meer consideratie tonen voor de zondagsrijder in het vervolgquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef fathank het volgende:
Ohja, kunnen alle slaperige forenzen die met 200m zicht alleen met dagrijverlichting rijden een schop onder hun reet krijgen? JE ACHTERLICHTEN BRANDEN NIET STELLETJE ACHTERLIJKEN!!
Niet alleen voor de zondagsrijder maar ook voor je eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry Henk. Ze staan al aan. Ik zal wat meer consideratie tonen voor de zondagsrijder in het vervolg
achteropkomend verkeer is altijd fout. En dan moet je al stevig doorrijden wil je mij achterop rakenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet alleen voor de zondagsrijder maar ook voor je eigen veiligheid.
zit ik hier op de 15e.quote:
Fout of niet, heb je lekker veel aan als je met een whiplash thuis aan je bed gekluisterd ligt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
achteropkomend verkeer is altijd fout. En dan moet je al stevig doorrijden wil je mij achterop raken
Maar het idd om te janken hoe slecht lichtsensoren werken in mist.
Loopt hier eentje op de verdieping te klagen over dagrij verlichting. That you Henk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Fout of niet, heb je lekker veel aan als je met een whiplash thuis aan je bed gekluisterd ligt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed ook voor die fatties. Alleen maar een beetje knollen en rozen eten.
Cor weet ook nog hoe dat was.
Tx voor de notificatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Cor.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #105
1. Dagrijverlichting schrijf je aan elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Loopt hier eentje op de verdieping te klagen over dagrij verlichting. That you Henk?
komt wel dichtbij zo
Dus jij zit naast je vriend voetbal te kijken terwijl je dat eigenlijk niet wil?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:10 schreef Fripsel het volgende:
Nou ik hoop dat ze toch snel gaan scoren want er zit iemand chaggo te worden hier
1. Laat je niet zo van slag brengen door input van je groepskneuzen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag één-na-laatste dag van projectje
moesten we onze groepsgenoten beoordelen op een paar criteria
allemaal zesjes voor inzet en creativiteit gekregen ik
had kk sicke begroting voor ze in elkaar geknutseld
heledag al depressief nu
Doet mijn vriendin altijd, en zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus jij zit naast je vriend voetbal te kijken terwijl je dat eigenlijk niet wil?
Neem hier een voorbeeld aan, Fripsel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, echt vrijwel alles in het leven is belangrijker dan dat. Hoor ook wel eens van die mensen die dan op maandag nog steeds chagerijnig zijn op het werk...
Ben op de middelbare school een keer bijna geslagen omdat ik een gast aan het pesten was met een foto van een huilende Dirk Kuyt in de Spits.
Voetbalsjonnies
Nice.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
Er is gewoon veel te veel trashtelevisie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Ja en dan ga je doorzappen he. En dan zie godverdomme op RTL 4 quinten. Quinten eet 10 pakjes instant fucking noodles per dag. Man man man man man.
Heb je die help-mijn-man-heeft-een-hobby met die bodybuilder gezien?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
John Williams zou hier echt een paar tikken op z'n gezicht krijgen.
Tenenkrommend die vent.
Die wijven maken het er Zelf na dat hun vent zo'n klaploper wordt.
En dit. Wat een passieve hertjes.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:42 schreef fathank het volgende:
[..]
'ah meisje echt vet zielig dat je al 8 jaar in een bouwval woont'
Donder op joh, je kan zelf ook wat doen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon geen tv kijken is de oplossing. Afgezien van een paar fucked up reportages mis je er toch niets aan.
Dit. Tegenlicht is meestal wel goed. Zembla soms ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
af en toe op zondag heeft de vpro wel wat
verder niks idd behalve nieuws en soms sport
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zat het ook alweer met gifv filmpjes trouwens? Er was toch een tag waarmee je die kon posten tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Inb4 Raymond: lekker bulken in het voorjaar.quote:
Ik lees het pas na mijn reactie: maar dit dus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wacht even. We lullen met z'n allen over dima's post heen, waar de pijn vrij duidelijk in aanwezig was.
[..]
Hadden ze er wel feedback bij gezet, jongen?
Vrouwen met een man die voetbal kijktquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Borsthaar op een mooi lichaam![]()
Mannen die hun borsthaar scheren
Was dit een keuze minor dinges? Zo ja: waarom heb je die dan gekozen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..] Ik doe zo'n creatieve minor dinges. [..] Ik ben alles behalve creatief
Extroverten bij een creatieve minor dinges: je verwacht het niet, he?quote:dus voor mij is dit echt lastig. Daar komt bij dat we telkens gezamenlijk aan het werk gingen en deze manier van samenwerken met 10 studenten vind ik gewoon zwaar poep. Bovendien zit ik nu voornamelijk met extraverten in de klas
quote:Hierdoor ik val ik een beetje weg op de achtergrond en dan krijg je zo'n laag cijfer (zo'n bitch gaf mij dat, echt zo'n fripsel)
quote:van sommige groepsgenoten. Terwijl ik feitelijk gezien niet onder heb gedaan voor andere projectleden.
Dit ja. De halve Xenos wordt uitgestald in zo'n ruïne.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
"ik kan echt niet klussen hoowwrrr"
Nee gewoon de man laten doen en ondertussen maar zeiken. En als het dan klaar is wel lekker bordjes met HOME en rieten harten kopen.
I rest my case.quote:
Arnoldschnitzel is zijn naam op een een of andere nieuwe social network ding.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:07 schreef MsMessy het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153054373946760
Tekst bij filmpje ook...ArnoldSchnitzel
Alsdus de rondrijdende Al Bundy schoenvetervertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest*
een 6 is toch voldoende
hahaha
Volgende keer, misschien, bro.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, doe dan gewoon een Multi quote.
C C C C Combo-breakerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, doe dan gewoon een Multi quote.
Zit je Fripsel nou op te jutten op JB te slaan? Had ik niet achter je gezocht, Cor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Neem hier een voorbeeld aan, Fripsel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Dagrijverlichting schrijf je aan elkaar.
2. Denk je echt dat Henk dagrijverlichting op zijn L200 gemonteerd heeft? Die heeft gewoon zo'n hele batterij schijnwerpers erop zitten ws.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Dagrijverlichting schrijf je aan elkaar.
2. Denk je echt dat Henk dagrijverlichting op zijn L200 gemonteerd heeft? Die heeft gewoon zo'n hele batterij schijnwerpers erop zitten ws.
Ja. Die liet z'n wijf 30 porties rijst met kip koken per weekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je die help-mijn-man-heeft-een-hobby met die bodybuilder gezien?
fixedquote:
Nee, bro: ik probeer Fripsel uit de passiviteit weg te trekken en wat meer van het goede JB gedrag te vertonen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zit je Fripsel nou op te jutten op JB te slaan? Had ik niet achter je gezocht, Cor.
Tegenvaller.
Dit idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Die liet z'n wijf 30 porties rijst met kip koken per week. Normaal eten met z'n kind was er niet bij. Wat een pannenkoek
. En hij was toch een keer knock-out gegaan ofzo meen ik me te herinneren. Ja lul misschien moet je gewoon van de insulinespuit afblijven vette tyfusmongool.
of sowieso geen tv kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er is gewoon veel te veel trashtelevisie.
Selectief kijken en verder iets zinnigs doen met je tijd.
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Overigens bleek uit dat dbb topic dat dat wijf voor de kids aan vrachtwagentrekken deed (strongwoman), dus het was wel een beetje huilie-huilie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Die liet z'n wijf 30 porties rijst met kip koken per week. Normaal eten met z'n kind was er niet bij. Wat een pannenkoek
. En hij was toch een keer knock-out gegaan ofzo meen ik me te herinneren. Ja lul misschien moet je gewoon van de insulinespuit afblijven vette tyfusmongool.
Verbied dan ook meteen alcohol en sigaretten. beste VVD-moraalridder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef seto het volgende:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
gebeurt ook niet veelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens mij was zijn laatste post jaren geleden toen hij Straatsoldaat ging flamen.
Je kan beter z'n fb kijken
hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef seto het volgende:
Er zijn een aantal therapeuten in Nederland die mdma-therapie toepassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
hey henk
hey awesom
hey no1
waar kunnen we ons opgeven
http://www.iflscience.com(...)riously-ill-patients
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef seto het volgende:
Zeker tijdens het overladen klem komen te zitten tussen 2 vrachtwagensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef seto het volgende:
srs?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn een aantal therapeuten in Nederland die mdma-therapie toepassen.
levert dat geld op?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef Ethanolic het volgende:
hey henk
hey awesom
hey no1
waar kunnen we ons opgeven
http://www.iflscience.com(...)riously-ill-patients
En dat is de opvolger van Opstelten he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef seto het volgende:
Druks zijn meervoud.quote:
wat een kankeronzinquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef Fripsel het volgende:
Sinds dit toch de gym is, de mist buiten voelt heerlijk na een goede workout
Mist, hmmhmm... junkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef Fripsel het volgende:
Sinds dit toch de gym is, de mist buiten voelt heerlijk na een goede workout
Nope, "mijn" partij (quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:06 schreef Questular het volgende:
Cor uiteraard, Klokov heeft SGP gestemd
Matige poging.quote:
Hij is lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:01 schreef no1uknow het volgende:
hey muziekliefhebbers
https://open.spotify.com/album/5La04meTrmA578HN5vhKy1
vandaag gereleased
Best wel tof, maar ken alleen Lateralus en 10000 Days.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is lekker.
Wat vind jij van TOOL?
IV en The Seventh One zijn wel goed.quote:
Zijn ook de twee beste platen imo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Best wel tof, maar ken alleen Lateralus en 10000 Days.
Wat vind jij van Dream Theater?
ik zal voortaan wat minder lelijk tegen je doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn ook de twee beste platen imo.
Heb meerdere LP's van DT. Ideaal om keihard op te zetten en jezelf te verliezen in de muziek.
Check die Spotify link die ik een stukje terug heb gepost.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
IV en The Seventh One zijn wel goed.
Wel oude meuk (vind ik zelfs).
Zelfde verhaal als DT.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal voortaan wat minder lelijk tegen je doen
wat vind je van Opeth?
Heb geen spotify,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Check die Spotify link die ik een stukje terug heb gepost.
Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als DT.
Porcupine Tree? Die zijn live ook echt flawless.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Best wel tof, maar ken alleen Lateralus en 10000 Days.
Wat vind jij van Dream Theater?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb Within Tempation live gezien
Was best aardig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Was best aardig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef Questular het volgende:
Ik heb ze ook live gezien en ik vond het ook best aardig, dus kom maar op met die jank smiley's
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef Questular het volgende:
Ik heb ze ook live gezien en ik vond het ook best aardig, dus kom maar op met die jank smiley's
Ik ook, op Parkpop 2003 ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Was best aardig
Krezip, come at mequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ergste nohomo ooit: toen ik 12 was ben ik naar concert van de spice girls geweest.
jellyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ergste nohomo ooit: toen ik 12 was ben ik naar concert van de spice girls geweest.
wel lelijke plakplaatjes eropquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha Krezip die was ik al helemaal vergeten
Mel C is trouwens best lekker tegenwoordig.
jellyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef fathank het volgende:
Ik ben naar Eminem in de Arena geweest.
Cypress Hill voorprogramma. 50 cent erbij, Obi Trice, D12 en Xzibit.
Bij mij was dat DuvelDuvel. Winne in het voorprogramma, die brak echt de tent af en toen kwamen twee kankerstonede apen het podium op, geen fuck aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn slechtste optreden was toch wel HEF, damn wat is die man zielig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bij mij was dat DuvelDuvel. Winne in het voorprogramma, die brak echt de tent af en toen kwamen twee kankerstonede apen het podium op, geen fuck aan.
Audioslave had ik ook wel live willen zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
Roger Waters in de arena was geweldig.
Paar keer Muse
Paar keer Metallica
Slipknot
Rammstein
Audioslave
dus ook voldoende mooie concerten + een hardcore feestjes of 70/80 gok ik
Nog nooit van gehoord, hiphop is passé voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Goldfish, twee maten van me zijn echt lyrisch over hun maar ik weet het eigenlijk niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha Krezip die was ik al helemaal vergeten
Mel C is trouwens best lekker tegenwoordig.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bij mij was dat DuvelDuvel. Winne in het voorprogramma, die brak echt de tent af en toen kwamen twee kankerstonede apen het podium op, geen fuck aan.
vertelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn slechtste optreden was toch wel HEF, damn wat is die man zielig.
Nog een lekker mokkel gescoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Metallica in Gelredomequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
Roger Waters in de arena was geweldig.
Paar keer Muse
Paar keer Metallica
Slipknot
Rammstein
Audioslave
dus ook voldoende mooie concerten + een hardcore feestjes of 70/80 gok ik
Wat vind jij van Goldfish, Henk? Zeker wat te hipster voor jou?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Terwijl ik DuvelDuvel op cd echt keihard vind. Maar dan wel zonder die twee flapdrollen SupahDupah en je pappie Rein de Vos
Jazeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eens.
Steven Wilson:
[ afbeelding ]
The Raven that refused to sing, ken je dat album?
Is het wel jouw soort muziek? Ik baal nog altijd dat ik ze gemist heb, dus moet en zal ze bij hun volegnde tour (ergens in 2028 ofzo) zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:37 schreef fathank het volgende:
Heb TOOl live gezien
vond er geen kut aan
Ik zet hem zo ff op, je hoort nog van me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef no1uknow het volgende:
hey c_c
wat vind je hier van dan? Wel een stukkie anders maar heerlijk imo
10 april moet ik kiezen, of naar bovenstaande band, of naar De Regahs:
Damn, jaloers. Manman, de uren die ik heb doorgebracht met de spice girls nadoenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ken het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat vind jij van Goldfish, Henk? Zeker wat te hipster voor jou?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:56 schreef Eleiko het volgende:
Quote als je ooit naar een concert van Normaal geweest bent.
Moest mee met een maat van me, niemand wilde mee. Was in een of ander podium in Alkmaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef seto het volgende:
[..]
vertel
je had het er al eens eerder over
Gast, wtf is ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Etha, wat ik nog wel een beetje kan waarderen qua hiphop is Mykki Blanco. Voornamelijk omdat het zo bizar is, zoals dit nummer:
Rappen in het latijns
Ik heb Linda Roos en Jessica live gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die thumbnail alleen alquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Etha, wat ik nog wel een beetje kan waarderen qua hiphop is Mykki Blanco. Voornamelijk omdat het zo bizar is, zoals dit nummer:
Rappen in het latijns
Ik ga het zo checken, nadat ik dit nummer afgeluisterd heb:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey No1
https://open.spotify.com/track/4VE8EaUkDFnOW8jRrJGkj3
Ik ken ze en kan waarderen hoe goed het technisch in elkaar zit, maar verder kan ik er niets mee nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga het zo checken, nadat ik dit nummer afgeluisterd heb:
Kan jij hier wat mee? Ik vind dit geweldig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Rappen in het latijns
Haha dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb Linda Roos en Jessica live gezien
Soms word ik nog zwetend wakker
Dit dan? Echte progrockquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken ze en kan waarderen hoe goed het technisch in elkaar zit, maar verder kan ik er niets mee nee.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit dan? Echte progrock2 weken geleden live gezien in het voorprogramma van Neal Morse. Ook retegoed overigens.
Chiel Montagnequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ergste van mij is denk ik "mooi was die tijd" met Chiel Montagne. Maar was voor CKV dus heb een excuus.
Wel jelly trouwens Henk, goede line-up daar bij Eminem.
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit dan? Echte progrock2 weken geleden live gezien in het voorprogramma van Neal Morse. Ook retegoed overigens.
Ik heb Lee Towers live mogen meemakenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ergste van mij is denk ik "mooi was die tijd" met Chiel Montagne. Maar was voor CKV dus heb een excuus.
Wel jelly trouwens Henk, goede line-up daar bij Eminem.
Iets minder, lijkt erg op oude progrockbands zoals UK, Genesis, ELP enz, dat zet ik iets minder snel op.quote:
Wel oke, niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey No1
https://open.spotify.com/track/4VE8EaUkDFnOW8jRrJGkj3
hey untermenschen zonder spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |