dm me als je interesse hebt ik ben discreet en betrouwbaarquote:
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.quote:
Eigenlijk wel, maar dat durf hij niet te te geven omdat ze meer squat dan hij.quote:
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.
Dat los je dan ook wel op. Wel weer vrouwelijk om op dit soort details te letten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.
Is er weer voetbal vanavond?quote:
Wie ben jij en wat is dit voor troep?quote:
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is dit voor troep?
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
ja manm , thnx voor de view wil je ook subskriben im on me way to the fitness modelling worldquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
hey mtchel112 ben jij dat in die filmpje?
Niet zo gek man, ik ben denk ik weer een newbz. Ik ben weer terug sinds 1-1.5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef Beach het volgende:
wel grappig de newbies kennen mitchel niet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:10 schreef Fripsel het volgende:
Nou ik hoop dat ze toch snel gaan scoren want er zit iemand chaggo te worden hier
Sorry, ben maar onderbaas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |