dm me als je interesse hebt ik ben discreet en betrouwbaarquote:
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.quote:
Eigenlijk wel, maar dat durf hij niet te te geven omdat ze meer squat dan hij.quote:
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon rok omhoog en achterlangs afvullen.
Dat los je dan ook wel op. Wel weer vrouwelijk om op dit soort details te letten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan kijk je tegen een oranje broekje aan.
Is er weer voetbal vanavond?quote:
Wie ben jij en wat is dit voor troep?quote:
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is dit voor troep?
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
WIe ben jij? Dit is raw motivation maat.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
ja manm , thnx voor de view wil je ook subskriben im on me way to the fitness modelling worldquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
hey mtchel112 ben jij dat in die filmpje?
Niet zo gek man, ik ben denk ik weer een newbz. Ik ben weer terug sinds 1-1.5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef Beach het volgende:
wel grappig de newbies kennen mitchel niet
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het enige wat raw is is je moeder na gisteravond.
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:10 schreef Fripsel het volgende:
Nou ik hoop dat ze toch snel gaan scoren want er zit iemand chaggo te worden hier
Sorry, ben maar onderbaas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Zet hem gewoon op netflix, voetbal is toch een kutsport.
Heeft zij een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben gewoon lekker mn opname van help mijn man is klusser aan het kijken, dat is pas televisie![]()
Vandaag JW die het met een Duitse vrouw heeft over haar seksleven en hoe ze al 3 jaar zonder doet (met haar gezonde handen).
Nope gewoon lang blond haarquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heeft zij een kort pittig kapsel?
Sowieso mensen die zich daar druk over makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen die chago worden van voetbal... alsof je daar zelf je brood staat te verdienen rot toch op
Precies, echt vrijwel alles in het leven is belangrijker dan dat. Hoor ook wel eens van die mensen die dan op maandag nog steeds chagerijnig zijn op het werk...quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die zich daar druk over makenLekker boeiend dat je kutclub uit ergens een wedstrijd verliest, er zijn belangrijkere dingen in het leven.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
Slinger ik nederland 3 aan. Metropolis ofzo. Zie ik godverdomme een modderfucking kanker dikke pittige tante gepaald worden door een vadsige neger. Ik wil echt slapen en nooit meer wakker worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
Slinger ik nederland 3 aan. Metropolis ofzo. Zie ik godverdomme een modderfucking kanker dikke pittige tante gepaald worden door een vadsige neger. Ik wil echt slapen en nooit meer wakker worden.
John Williams zou hier echt een paar tikken op z'n gezicht krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben gewoon lekker mn opname van help mijn man is klusser aan het kijken, dat is pas televisie![]()
Vandaag JW die het met een Duitse vrouw heeft over haar seksleven en hoe ze al 3 jaar zonder doet (met haar gezonde handen).
'ah meisje echt vet zielig dat je al 8 jaar in een bouwval woont'quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef seto het volgende:
henk doe gewoon normaal
zo doet john williams ook
deze post zegt zoveel over onze generatie kloofquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, echt vrijwel alles in het leven is belangrijker dan dat. Hoor ook wel eens van die mensen die dan op maandag nog steeds chagerijnig zijn op het werk...
Ben op de middelbare school een keer bijna geslagen omdat ik een gast aan het pesten was met een foto van een huilende Dirk Kuyt in de Spits.
Voetbalsjonnies
Godverdomme ofniet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
En Ajax dan.
Die hebben het gewoon moeilijk tegen een aftandse club ergens uit de Krim.
af en toe op zondag heeft de vpro wel watquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon geen tv kijken is de oplossing. Afgezien van een paar fucked up reportages mis je er toch niets aan.
Echt hè. M'n vader zegt soms dat er weer eens een oorlog moet komen, dan leren die mensen eens wat echt belangrijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
deze post zegt zoveel over onze generatie kloof
watquote:
Bakje popcorn erbij, lekker genieten weer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
wat
zo ook komende zondag als het goed is bij de vpro
een armeniër en een turk gaan de Armeense genocide bekijken ter plaatse
oh ik dacht dat jij het zeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hey, als ik er wat van zeg eindigt het in een bitchfight, maar jullie vinden het allemaal maar prima.
Echt he beetje slijmen bij die vrouwtjes die allemaal negerpenor willen en die mannen voor schut zetten omdat ze klusser zijn of een hobby hebben. Had hem persoonlijk mn huis uit geklapt srsquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
John Williams mag van mij ook een potje voetbal gaan spelen op de a28.
Wat een flapdrol is dat zeg.
Ik ben veel te happy voor een bitchfight. Je zal die van vanmiddag terug moeten lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hey, als ik er wat van zeg eindigt het in een bitchfight, maar jullie vinden het allemaal maar prima.
mijne was gewoon inquisitive vriend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:55 schreef seto het volgende:
geweldig weer
2 super mooie plaatjes achter elkaar
Dat verwacht je niet hè. Bent zeker Spaans ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijne was gewoon inquisitive vriend.
Hoaxquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
wat
zo ook komende zondag als het goed is bij de vpro
een armeniër en een turk gaan de Armeense genocide bekijken ter plaatse
Hadden ze er wel feedback bij gezet, jongen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag één-na-laatste dag van projectje
moesten we onze groepsgenoten beoordelen op een paar criteria
allemaal zesjes voor inzet en creativiteit gekregen ik
had kk sicke begroting voor ze in elkaar geknutseld
heledag al depressief nu
goed ook voor die fatties. Alleen maar een beetje knollen en rozen eten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. M'n vader zegt soms dat er weer eens een oorlog moet komen, dan leren die mensen eens wat echt belangrijk is.
Qftquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he beetje slijmen bij die vrouwtjes die allemaal negerpenor willen en die mannen voor schut zetten omdat ze klusser zijn of een hobby hebben. Had hem persoonlijk mn huis uit geklapt srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |