Een sfeervolle Kuip.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou er een grotere fabel bestaan dan dat?
Jos is twee keer op het podium geëindigd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die ene keer dat Jos 5e werd omdat er maar 6 meededen.
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die ene keer dat Jos 5e werd omdat er maar 6 meededen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.
Max Vertappen is een homo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.___!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.___!
Nee, ik zeur dat ik 948284934833483928 artikels moet langs scrollen voor een hobby (F1 is geen sport) die mij niet interesseert.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT OP MET JE MAX VERSTAPPEN
Alleen Gramulanion boeit dit
Héquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT OP MET JE MAX VERSTAPPEN
Alleen Gramulanion boeit dit
En jij bent niet in staat een doodnormale Hollandse achternaam te typen. Zo hebben we allemaal wat.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij bent niet in staat een doodnormale Hollandse achternaam te typen. Zo hebben we allemaal wat.
Waarom ben jij eigk geen mod meer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzak.
[..]
Formule 1 ook niet.
Echt typisch iets voor paupers.
Gewoon 3-1. Milikgod.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Dnjeprdinges.
Ik ben het niet eens met het beleid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigk geen mod meer?
Waaromquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Dnjeprdinges.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het beleid.
En ik vind blauw een teringkleur.
Syntix? Je bedoelt Shreyas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dekt zich in.
Stijn komt in een rijtje met syntix en davy.
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de definitie van een sport?
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef JanCees het volgende:
Dat formule 1 gedoe is trouwens teringsaai
Oh ja.quote:
Dat mag, maar het zijn jouw acties die hiertoe geleid hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit ervaar ik als een ernstige belediging.
Dat is leuk ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Nascar ,dat is pas een echte sport
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.
Dus je vindt snooker ook geen sport?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?
Als je dat niet snapt ben je teringdom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?
Puur voor de beeldvorming.
Ik heb gewoon geen vertrouwen in de hopeloze verdediging van Ajax. Zondag was het ook een mirakel dat Ajax slechts één tegengoal van de Heerenveense boeren te verwerken kreeg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Die 2 nobuddies haal ik constant door elkaar.
[..]
Dat mag, maar het zijn jouw acties die hiertoe geleid hebben.
Márquez rijdt hem helemaal zoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46
Ik vond dnipro vorige week echt belachelijk slecht spelen. Nu missen ze drie spelers en hun trainer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vertrouwen in de hopeloze verdediging van Ajax. Zondag was het ook een mirakel dat Ajax slechts één tegengoal van de Heerenveense boeren te verwerken kreeg.
Komt omdat die een betere motor heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Márquez rijdt hem helemaal zoek.
Ja, hij is inderdaad moddervet, maar hij kan wel een fysieke prestatie die bijna niemand hem nadoet. Vind het altijd zulk marginaal gezeur om te gaan bepalen wat wel een sport is en wat niet.quote:
Dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dnipro vorige week echt belachelijk slecht spelen. Nu missen ze drie spelers en hun trainer.
Ik las een interview met de assistent die het vandaag moet overnemen, die vond dat bepaald niet leukquote:
Dit. Sumoworstelaars zijn ook tering dik, maar leveren wel een fysieke inspanning.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad moddervet, maar hij kan wel een fysieke prestatie die bijna niemand hem nadoet. Vind het altijd zulk marginaal gezeur om te gaan bepalen wat wel een sport is en wat niet.
Darts is geen sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad moddervet, maar hij kan wel een fysieke prestatie die bijna niemand hem nadoet. Vind het altijd zulk marginaal gezeur om te gaan bepalen wat wel een sport is en wat niet.
Ja, omdat het niet fysiek is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
maar hij kan wel een fysieke prestatie die bijna niemand hem nadoet. V
Maar die zijn behoorlijk fit hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit. Sumoworstelaars zijn ook tering dik, maar leveren wel een fysieke inspanning.
Ah, hij gooit de pijltjes met zijn geesteskrachten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat het niet fysiek is.
Daarom kan zelfs die vieze gore blubberpens het.
Nee, gewoon met z'n gore dikke armen waar meer vet opz it dan bij een gemiddeld mens zijn hele lichaam.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
Ah, hij gooit de pijltjes met zijn geesteskrachten?
Ze gooien 3 pijltjes en slaan dan 6 bier achterover tijdens de beurt van hun tegenstander. Dat laatste is indrukwekkender.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, hij gooit de pijltjes met zijn geesteskrachten?En dan noem je andere mensen teringdom.
Waarom is het Ajax livetopic van vanavond gesloten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze gooien 3 pijltjes en slaan dan 6 bier achterover tijdens de beurt van hun tegenstander. Dat laatste is indrukwekkender.
Als jij meerdere uren moet gooien ga je dat op een gegeven moment echt wel voelen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon met z'n gore dikke armen waar meer vet opz it dan bij een gemiddeld mens zijn hele lichaam.
Maar daar is fysiek geen enkele inspanning voor nodig.
Dan snap je dus niet wat fysiek is. Ik dacht dat een kind van twaalf dit nog zou snappen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon met z'n gore dikke armen waar meer vet opz it dan bij een gemiddeld mens zijn hele lichaam.
Maar daar is fysiek geen enkele inspanning voor nodig.
Omdat er maar 1 NL club speelt denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom is het Ajax livetopic van vanavond gesloten?
Omdat je nu in het EL livetopic aan het posten bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uh, geen idee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als jij meerdere uren moet gooien ga je dat op een gegeven moment echt wel voelen hoor.
Dat snap ik wel. Dat ik het niet met jou eens ben betekent niet dat ik het niet snapt. Dat is iets wat een kind van twaalf zou zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je dus niet wat fysiek is. Ik dacht dat een kind van twaalf dit nog zou snappen.
Als ik mezelf meerdere uren aftrek ga ga ik dat ook voelen. Dat maakt iets geen sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als jij meerdere uren moet gooien ga je dat op een gegeven moment echt wel voelen hoor.
Oh sorry, las verkeerd. Dacht dat je het Ajax-topic zei.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n belangrijk affiche verdient wel een eigen topicquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je nu in het EL livetopic aan het posten bent.
Dat bepalen Don en ik wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n belangrijk affiche verdient wel een eigen topic
In het aftrekken zit geen competitie-element.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik mezelf meerdere uren aftrek ga ga ik dat ook voelen. Dat maakt iets geen sport.
Het is totaal niet belangrijk. Daar ga je de fout in.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik net ook wat de definitie van een sport is, maar men komt niet verder dan "er wordt fysiek vermogen gevraagd" en dat is bij darten zeker het geval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik mezelf meerdere uren aftrek ga ga ik dat ook voelen. Dat maakt iets geen sport.
Vanaf de halve finales ok?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jawel, ik hou met m'n vrienden de tijd bij en wie de snelste tijd heeft wint.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
In het aftrekken zit geen competitie-element.
Dat is bij Formule1 ook zo, maar dat is blijkbaar ook geen sportquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik net ook wat de definitie van een sport is, maar men komt niet verder dan "er wordt fysiek vermogen gevraagd" en dat is bij darten zeker het geval.
Dan is het een sport. De meest homofiele sport ooit, maar wel een sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik hou met m'n vrienden de tijd bij en wie de snelste tijd heeft wint.
Doe je ook aan ver-spuitenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik hou met m'n vrienden de tijd bij en wie de snelste tijd heeft wint.
motorsporten :")quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is bij Formule1 ook zo, maar dat is blijkbaar ook geen sport
Haha ja oke is goedquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het een sport. De meest homofiele sport ooit, maar wel een sport.
hey ggmmquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
HALLO
Ik heb jouw naam vandaag genoemd, maar ik ben de context vergeten.
Waar alleen Tyron mag postenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... misschien dan toch maar een apart topic openen...
Oh really...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja, dan zit er geen NL club meer bij
Oh, dan kan het ook wel gewoon hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja, dan zit er geen NL club meer bij
je moet je bek houden donranjaquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... misschien dan toch maar een apart topic openen...
Ja, ik weet nog dat ik een foutje maakt en 'Tyrion' typte, toen moest ik gelijk aan die dwerg van GOT denken xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ggmm
nou dat zal wel iets uitermate positiefs zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie Ajax gewoon die Europa League winnen. En dan na de zomer de Supercup.
Dromen mag, maar met dit soort ideeën dien je opgesloten te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek je over 2 maanden wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dromen mag, maar met dit soort ideeën dien je opgesloten te worden
Als GGMM nu nog mod was geweest had hij jou streng toegesproken. Ik doe dat niet. Ik delete gewoon vanaf nu al jouw posts of edit er glitterbeertjes in.quote:
doe maar welquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
ik twijfel of ik nog even zou masturberen
Niks mis met een lekker fapje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
Het is toch niet waar!quote:
Geo, aardig rare kerelquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM aardige maar rare kerelhoe is het vandaag?
Haten op bakker Basquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die scheids echt slecht.
waar ga je dan kijken ggmmquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo, aardig rare kerelHet gaat vandaag erg goed. Al is de wedstrijd die om 21:05 begint van grote invloed op mijn humeur.
Ik ga die wedstrijd overigens niet thuis kijken, dus ook niet op FOK. Hopelijk vind je dat niet erg..
Eigenlijk wel.. maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo, aardig rare kerelHet gaat vandaag erg goed. Al is de wedstrijd die om 21:05 begint van grote invloed op mijn humeur.
Ik ga die wedstrijd overigens niet thuis kijken, dus ook niet op FOK. Hopelijk vind je dat niet erg..
nee bij zijn vaderquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
In de bios met johannes, die is al onderweg.
Hoeveel was het vorige week ook alweer geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Tchock het volgende:
1-0 Dynamo - Everton, nu is virtueel elke Engelse club uitgeschakeld in Europa.
2-1 voor Everton.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoeveel was het vorige week ook alweer geworden?
2-1 voor Everton in Liverpoolquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoeveel was het vorige week ook alweer geworden?
Ja dat waren er 27quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Genoa staat 13 punten achter op Roma....
Het was toch al bekend dat ie zou vertrekken bij het einde van zijn contract? Of gaat hij nog eerder?quote:
Ik zat net te denken waar Emanuelson gebleven is, beste rechtsback van Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
Ah, speelt Buttner inmiddels daar.
Ik weet nog goed dat mensen riepen dat hij het Nederlands elftal in moest toen hij naar Manchester ging en daar een leuke invalbeurt beleefde.
Wil die weer bij Boca gaan spelen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil terug naar Argentinië, zei hij niet lang geleden.
Speelt bij ATALANTAquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zat net te denken waar Emanuelson gebleven is, beste rechtsback van Nederland.
Hoe laat speelt AC Milan? xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog anderhalf uur voordat Ajax begint.
Lijkt me wel. Geeft weer wat extra's aan River-Boca.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wil die weer bij Boca gaan spelen dan?
Het kan verkeren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zaterdag 20:45 Thuis tegen Cagliari.
Zie Milan nog wel 14e worden ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:37 schreef Nober het volgende:
Schakel maar naar Dynamo Kiyv v Everton, dit is gespeeld.
RTL7 en hun keuze.
[..]
Het kan verkeren.
*linksbackquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zat net te denken waar Emanuelson gebleven is, beste rechtsback van Nederland.
Die dubbeltellende uitdoelpunten zouden ze moeten afschaffen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeiende pot joh. Nu heeft Everton weer aan één goal genoeg.
Knotsgek die Europa Leaguequote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Caland het volgende:
3-1 na 38 minuutjes, helemaal niks mis mee man.
Eerste potje werd 2-1 voor Everton, dus de Toffees mogen met 3-2 verliezen vandaag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Caland het volgende:
3-1 na 38 minuutjes, helemaal niks mis mee man.
Ja gaat lekker. Had hem beter direct na de 0-3 van Fiorentina kunnen opzettenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeiende pot joh. Nu heeft Everton weer aan één goal genoeg.
En de arm van Pieters lag in het gips destijds? Maar inderdaad, linksback.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
*linksback
Maar dat was nog enigszins te verdedigen, aangezien Willems pas 15 wedstrijden in het eerste van PSV had gespeeld en Urby jarenlang bij Ajax en AC Milan.
Geweldige vent. Iemand die zijn woord waar maakt en voor zijn echt liefde gaat spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil terug naar Argentinië, zei hij niet lang geleden.
Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:39 schreef Nober het volgende:
En de arm van Pieters lag in het gips destijds?
Het is een schande. Op papier hebben ze echt een prima elftal, maar ze spelen al maandenlang op het niveau Nac. Die krijgt nu de zak ja. Dit is de zoveelste afgang en als er niks gebeurt gaan ze CL voetbal mislopen en zelfs EL.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Einde van Rudi Garcia al in zicht? De Sud Curva loopt leeg
Stijn en ik korfballen niet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik korfballen niet.
En we vinden het ook niet leuk dat je dit insinueert, want voor de zoveelste keer slaag je er niet in om grappig te zijn.
De peutergroep moet overleven godverdomme.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
tot nu toe zijn de wedstrijden knotsgek. Hopelijk stelt Ajax ons niet teleur.
Wat was dat Dortmund slecht, niet om aan te gluren. Net als Leverkusen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De peutergroep moet overleven godverdomme.
Ze winnen 5-4quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Wel de mooiste club van Duitsland. Die gelbe Wandquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat was dat Dortmund slecht, niet om aan te gluren. Net als Leverkusen.
Niet door dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Cillessen, v Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik, Kishna
4-1quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Cillessen, v Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik, Kishna
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Dan had Riedewald op linksback gestaanquote:
boilesenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Op de Boil na dan... Maar die raakt toch geblesseerd binnen een kwartiertje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Boilesen opstellen en dan zeggen dat dit de best mogelijke opstelling is
echt een irritant ventje ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked is alleen maar aan het provoceren en trollen. Die gozer moet je gewoon negeren joh
0-2.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Even 2 euro inzetten danquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
1-4 is 80x je inzet op Betfair.
8-0quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik heb wel eens 8 goals in 45min gezienquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Die vier goals bij Dinamo Kiev v Everton vielen binnen 18 minuten.
was dat in het Philips Stadion?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 8 goals in 45min gezien
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 8 goals in 45min gezien
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat in het Philips Stadion?
Ik heb een idee welke wedstrijd je bedoelt.quote:
#Reis #neverforgetquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een idee welke wedstrijd je bedoelt.
Verschil in kwaliteit was te groot.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat was dat Dortmund slecht, niet om aan te gluren. Net als Leverkusen.
Zeker dat ze een prima ploegje waren. Alleen ging hij wel enorm snel naar de zandbak.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen speelde Twente echt goed. Prima trainer hoor.
Kiev heeft ook wel een leuk elftal.
Tjah ongelijk kun je hem niet geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker dat ze een prima ploegje waren. Alleen ging hij wel enorm snel naar de zandbak.
Voor deze ene keer maak je wel een uitzondering toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
bij mij is de broek al lang uit, maar niet vanwege ajax natuurlijk
21:05 pasquote:
Of foxiequote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon naar Sporza zappen. Prima wedstrijdje Kiev v Everton
Dan heb je pech.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit op analoge tv en ontvang die niet potverdorie
Ja, nieuws gaat voor blijkbaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zendt de Belg die tweede helft niet meer uit of ben ik nou gek geworden
Ketnet, 27 als je Ziggo hebtquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zendt de Belg die tweede helft niet meer uit of ben ik nou gek geworden
Zelfs Lukoki is beter.quote:
Ja Frits, dat zegt 'ie toch net. Hoewel Sinkgraven een aankoop is, vindt hij het wel een opleidingsspeler, omdat er nog dermate aan gesleuteld kan worden..quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:25 schreef BobW het volgende:
Sinkgraven, Viergever, Milik en Cillessen zijn geen aankopen Wim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |