Waarom ben jij eigk geen mod meer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzak.
[..]
Formule 1 ook niet.
Echt typisch iets voor paupers.
Gewoon 3-1. Milikgod.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Dnjeprdinges.
Ik ben het niet eens met het beleid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigk geen mod meer?
Waaromquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Dnjeprdinges.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het beleid.
En ik vind blauw een teringkleur.
Syntix? Je bedoelt Shreyas.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dekt zich in.
Stijn komt in een rijtje met syntix en davy.
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de definitie van een sport?
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef JanCees het volgende:
Dat formule 1 gedoe is trouwens teringsaai
Oh ja.quote:
Dat mag, maar het zijn jouw acties die hiertoe geleid hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit ervaar ik als een ernstige belediging.
Dat is leuk ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Nascar ,dat is pas een echte sport
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.
Dus je vindt snooker ook geen sport?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets waarbij atletisch/fysiek vermogen gevraagd wordt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?
Als je dat niet snapt ben je teringdom.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is een pijltje op een dartbord gooien niet het vragen van fysieke vermogens en tegen een bal schoppen wel?
Puur voor de beeldvorming.
Ik heb gewoon geen vertrouwen in de hopeloze verdediging van Ajax. Zondag was het ook een mirakel dat Ajax slechts één tegengoal van de Heerenveense boeren te verwerken kreeg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Die 2 nobuddies haal ik constant door elkaar.
[..]
Dat mag, maar het zijn jouw acties die hiertoe geleid hebben.
Márquez rijdt hem helemaal zoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom Moto GP kijken veel leuker. Valentino Rossi #46
Ik vond dnipro vorige week echt belachelijk slecht spelen. Nu missen ze drie spelers en hun trainer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vertrouwen in de hopeloze verdediging van Ajax. Zondag was het ook een mirakel dat Ajax slechts één tegengoal van de Heerenveense boeren te verwerken kreeg.
Komt omdat die een betere motor heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Márquez rijdt hem helemaal zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |