Dan is het een sport. De meest homofiele sport ooit, maar wel een sport.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik hou met m'n vrienden de tijd bij en wie de snelste tijd heeft wint.
Doe je ook aan ver-spuitenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik hou met m'n vrienden de tijd bij en wie de snelste tijd heeft wint.
motorsporten :")quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is bij Formule1 ook zo, maar dat is blijkbaar ook geen sport
Haha ja oke is goedquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het een sport. De meest homofiele sport ooit, maar wel een sport.
hey ggmmquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
HALLO
Ik heb jouw naam vandaag genoemd, maar ik ben de context vergeten.
Waar alleen Tyron mag postenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... misschien dan toch maar een apart topic openen...
Oh really...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja, dan zit er geen NL club meer bij
Oh, dan kan het ook wel gewoon hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja, dan zit er geen NL club meer bij
je moet je bek houden donranjaquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh... misschien dan toch maar een apart topic openen...
Ja, ik weet nog dat ik een foutje maakt en 'Tyrion' typte, toen moest ik gelijk aan die dwerg van GOT denken xDquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ggmm
nou dat zal wel iets uitermate positiefs zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie Ajax gewoon die Europa League winnen. En dan na de zomer de Supercup.
Dromen mag, maar met dit soort ideeën dien je opgesloten te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek je over 2 maanden wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dromen mag, maar met dit soort ideeën dien je opgesloten te worden
Als GGMM nu nog mod was geweest had hij jou streng toegesproken. Ik doe dat niet. Ik delete gewoon vanaf nu al jouw posts of edit er glitterbeertjes in.quote:
doe maar welquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
ik twijfel of ik nog even zou masturberen
Niks mis met een lekker fapje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Tyron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |