Het is toch niet waar!quote:
Geo, aardig rare kerelquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Hey GGMM aardige maar rare kerelhoe is het vandaag?
Haten op bakker Basquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die scheids echt slecht.
waar ga je dan kijken ggmmquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo, aardig rare kerelHet gaat vandaag erg goed. Al is de wedstrijd die om 21:05 begint van grote invloed op mijn humeur.
Ik ga die wedstrijd overigens niet thuis kijken, dus ook niet op FOK. Hopelijk vind je dat niet erg..
Eigenlijk wel.. maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo, aardig rare kerelHet gaat vandaag erg goed. Al is de wedstrijd die om 21:05 begint van grote invloed op mijn humeur.
Ik ga die wedstrijd overigens niet thuis kijken, dus ook niet op FOK. Hopelijk vind je dat niet erg..
nee bij zijn vaderquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
In de bios met johannes, die is al onderweg.
Hoeveel was het vorige week ook alweer geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Tchock het volgende:
1-0 Dynamo - Everton, nu is virtueel elke Engelse club uitgeschakeld in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |