Was wel een stoere overwinning!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
deze week ik ook nog wel goed te herinneren.
Dat wordt een vol weekend dan. Euro F3 rijdt ook al.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef Ferry_76 het volgende:
De FA1 is samengegaan met de Auto GP en rijdt in Juli op Zandvoort in het voorprogramma van de DTM lees ik net.
De FA1 rijdt met de Lola B05/52, inderdaad de originele A1GP auto. (En volgens Jos Verstappen de slechtste auto waar hij ooit in heeft gereden.)
VT2 en 3 worden uitgezond op BBC2, VT1 heb ik niet in de tv gids zien staan.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:12 schreef lasters het volgende:
[..]
Jep![]()
Twijfel alleen of ze ook nog de trainingen doen
Beter, VT1 is meestal toch een stukje minder interessant. Ik kijk alleen VT3, de andere trainingen sla ik meestal toch overquote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
VT2 en 3 worden uitgezond op BBC2, VT1 heb ik niet in de tv gids zien staan.
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!quote:Niet alleen wordt het publiek getrakteerd op een recordaantal van 24 gelijkwaardige 500-pk krachtige bloedsnelle DTM-bolides. Ook komt de spektakelserie vaker in actie. De brullende raceauto’s zullen namelijk twee races rijden tijdens het Zandvoortse weekend. Met de toevoeging van wedstrijden van het FIA Formula 3 European Championship, de internationale AUTO GP series, de Porsche Carrera Cup Deutschland en de Supercar Challenge wordt het 15e DTM weekend op Circuit Park Zandvoort een echt hoogtepunt van de zomervakantie.
wordt een heel leuk weekendquote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!
inderdaad. Is wel een overweging waard om daar naar toe te gaan.quote:
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:05 schreef WEST het volgende:
[..]
inderdaad. Is wel een overweging waard om daar naar toe te gaan.
en het valt een week voor vertrek naar nijmegen en er is geen F1.
En daar heb je ook nog veel beter uitzicht dan op die dure tribunes.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!
Oh dat is een mooie prijs. Eens zien of m'n zwagers ervoor te porren zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
Het zal voor mij dan alleen de zondag zijn. Om nu 2 dagen van Zwolle naar (haarlem) zandvoort te rijden is ook zo wat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
Die was mooi ja. Zelfde actie als de race ervoor en toen ging het mis. Het bier vloog hier door de kamer op het moment in dit filmpjequote:Op zondag 22 maart 2015 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
deze week ik ook nog wel goed te herinneren.
overnachting erbijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Het zal voor mij dan alleen de zondag zijn. Om nu 2 dagen van Zwolle naar (haarlem) zandvoort te rijden is ook zo wat.
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn. Vroeger deden we het nog wel op de camping die er naast ligt.quote:
stayokay in Haarlem ?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn. Vroeger deden we het nog wel op de camping die er naast ligt.
Niet alleen duur, er is nu al bar weinig meer vrij zo te zien. Al die raceteams moeten natuurlijk ook ergens overnachten!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn.
ook dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet alleen duur, er is nu al bar weinig meer vrij zo te zien. Al die raceteams moeten natuurlijk ook ergens overnachten!
Dan wil je het graag zien ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Twee jaar geleden zaten we op zondagmiddag in de trein met een meisje dat drie dagen heen en weer vanuit Limburg naar Zandvoort was gereisd voor de DTM. Dan wil je het wel heel graag zien.
Ik heb de mazzel dat ik relatief dichtbij woon. Ruim uurtje reizen van deur tot circuit. Bovendien heb ik een trajectkaart aangezien ik daar in de buurt werk. Kost me dus al met al eigenlijk alleen de toegangskaarten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan wil je het graag zien ja.
maar ik ga geen 3 keer 40 euro betalen voor een treinreisdan maar zo'n hostel.
dat heb ik ook eens gedaan met 3 kameraden van me tijdens de Masters in 2000 ofzo, toen de kaartjes nog gratis te krijgen waren bij sigaretten handelaren (ik weet niet meer precies wanneer maar het was editie met een demo van Max Biaggi die nog op z'n muil ging met de Duc 500cc, en een demo van het Ferrari F1 team). Vrijdag avond met de trein op, nachtje op het strand vertoeven, zaterdags Masters. Eerst wat op café gezeten, om vervolgens een strandstoel te lenen om op te maffen, nog geen half uur later komt de dronken uitbater van zo'n strandkeet aanzetten met een aluminium honkbalknuppel om ons met een hoop geweld weg te bonjourenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Op het strand slapen met de zandvlooien.
Meisjes die autosport kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Twee jaar geleden zaten we op zondagmiddag in de trein met een meisje dat drie dagen heen en weer vanuit Limburg naar Zandvoort was gereisd voor de DTM. Dan wil je het wel heel graag zien.
Dat is sowieso altijd goedquote:
qua omvang? Of had ze een kin ter grootte van een motorkap?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, in principe wel. Jammer alleen dat deze zelf nogal op een auto leek.
Beide. Heel veel pk's ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
qua omvang? Of had ze een kin ter grootte van een motorkap?
Die komt niet toevallig uit Limburg hè? Dat zou wel een beetje kut zijn...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Is Meike26 eigenlijk de enige vrouwelijke user in de F1 topics hier? Volgens mij wel toch?
Geen ideequote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die komt niet toevallig uit Limburg hè? Dat zou wel een beetje kut zijn...
zolang de uitlaatgassen maar niet stinkenquote:
Sally?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zolang de uitlaatgassen maar niet stinken![]()
En Geralt : nee, een redactielid ook, ben haar naam kwiijt
PSM?quote:
quote:
Moet een bekend gevoel zijn voor jou.quote:
die bedoelde ik jaquote:
Het jaar ervoor Frankrijk en erna Zwitserland. Lag niet aan Hulkenberg, maar aan de engineer die de auto's afstelde. Was al die jaren dezelfde persoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:24 schreef Geralt het volgende:
Ik weet nog dat Hulkenberg daar zo een beetje alle races won.
Het was inderdaad hetzelfde race team wat het personeel leverde voor die landen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het jaar ervoor Frankrijk en erna Zwitserland. Lag niet aan Hulkenberg, maar aan de engineer die de auto's afstelde. Was al die jaren dezelfde persoon.
Met 35 man de Tarzan in ziet er wel beter uit dan de Masters de afgelopen jaren heeft gekend!quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
AutoGP heeft trouwens niet echt een indrukwekkend startveld. 13 auto's vorig jaar.
F3 heeft wel echt een enorme inschrijvingslijst. Zouden die allemaal ook echt gaan rijden? 35 formulewagens die de Tarzanbocht induiken zou wel echt fantastisch zijn.
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:28 schreef lasters het volgende:
[..]
Met 35 man de Tarzan in ziet er wel beter uit dan de Masters de afgelopen jaren heeft gekend!
Levert waarschijnlijk crash op in de Tarzan. Of een lompe actie in het middenveld zoals een paar jaar geleden toen ze de muur inschoven voor de Tarzanquote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.
waarom zou dat niet mogen? Heb wel meer auto's op CPZ zien racen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.
De kans dat ze er allemaal schadevrij uitkomen is minimaal inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef lasters het volgende:
[..]
Levert waarschijnlijk crash op in de Tarzan. Of een lompe actie in het middenveld zoals een paar jaar geleden toen ze de muur inschoven voor de Tarzan
In formuleklasses?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:36 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen? Heb wel meer auto's op CPZ zien racen.
Nee toerwagens. Was ook een endurance race.quote:
Maakt niks uit toch, we hebben al een junior in de F1 zitten die nog jaaaaren mee kanquote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef Jigzoz het volgende:
Wacht, is Daniel de Jong serieus de enige Nederlander die volgend jaar in een juniorklasse rijdt?
55 Auto's tijdens de Historic GP. Wel drie rode vlaggen tijdens de eerste drie starts zo uit mijn hoofd. De laatste auto's op de grid stonden halverwege Bos Uit.quote:
idd, Visser, Van Buuren en De Vries in de 3.5quote:
Als je dit zo ziet, wat is de Formule 1 anno nu idd wat saaier. Je merkt gewoon dat ze niet volle gas racen door het banden sparen enz. Och, met Max Verstappen verwacht ik veel spektakel de komende jaren.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mooi filmpje op gpupdate van de Grand Prix van Duitsland in 2000. Toen de formule 1 nog echt een raceklasse was.
http://www.gpupdate.net/n(...)n-duitsland-in-2000/
Zou dit jaar gecombineerd worden met de FA1 Accelaration om het startveld te vergroten. Zijn tenslotte dezelfde auto's (voormalig A1GP).quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
AutoGP heeft trouwens niet echt een indrukwekkend startveld. 13 auto's vorig jaar.
F3 heeft wel echt een enorme inschrijvingslijst. Zouden die allemaal ook echt gaan rijden? 35 formulewagens die de Tarzanbocht induiken zou wel echt fantastisch zijn.
Ah, goeie zaak.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou dit jaar gecombineerd worden met de FA1 Accelaration om het startveld te vergroten. Zijn tenslotte dezelfde auto's (voormalig A1GP).
Pas bij het zien van oude beelden besef je dat het echt poep is tegenwoordigquote:Op zondag 22 maart 2015 14:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mooi filmpje op gpupdate van de Grand Prix van Duitsland in 2000. Toen de formule 1 nog echt een raceklasse was.
http://www.gpupdate.net/n(...)n-duitsland-in-2000/
Inderdaad. Al is het wel prettig dat nu de banden - als het goed is - niet meer rondstuiteren. Maar je kunt wel erg goed zien dat ze tegenwoordig nog nauwelijks pushen. Daardoor ook weinig spins of uitstapjes naast de baan. Plus dat de grindbakken wat spektakel konden toevoegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pas bij het zien van oude beelden besef je dat het echt poep is tegenwoordig
Die uitloopstroken zouden inhaalacties juist beter mogelijk moeten maken. Dan kun je nog eens doorschieten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef Gort het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het wel prettig dat nu de banden - als het goed is - niet meer rondstuiteren. Maar je kunt wel erg goed zien dat ze tegenwoordig nog nauwelijks pushen. Daardoor ook weinig spins of uitstapjes naast de baan. Plus dat de grindbakken wat spektakel konden toevoegen.
Gelukkig hebben we de beelden nog.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Beach het volgende:
Rondenlang achter iemand hangen om vervolgens met je pitstop er langs te gaan ja.
De goede oude tijd
Hoppa. Mooie analyse.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
5 daarvan waren vlak na de safetycar, 1 was vlak na een pitstop op vers rubber. Dan blijft over: Kimi die Sainz pakt, Perez die eindelijk Button pakt (mooi gevecht geweest) en Sainz vs Ericcsson (welke ik niet meer echt voor de geest kan halen).quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.
Niks mis met DRS. Het is alleen niet meer effectief omdat de banden zo verrot zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.
Geveild, verkocht of zoiets...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef Waffle het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar die a1gp auto's gemaakt door Ferrari zijn gebleven?
nee die Ferraris staan gewoon ergens in een loodsquote:
Niks pushen. Gewoon wachten totdat iemand naar de pits gaat. Dan vond ik 2010 beter. Betere banden en geen tankstops. En meer gevechten op de baan.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
Maar ze staan niet nog steeds stil toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
nee die Ferraris staan gewoon ergens in een loods
[edit]
http://wot.motortrend.com(...)5.html#__federated=1
Volgens mij waren ze niet verkocht..
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niks pushen. Gewoon wachten totdat iemand naar de pits gaat. Dan vond ik 2010 beter. Betere banden en geen tankstops. En meer gevechten op de baan.
Die wel volgens mij, je ziet ze nergens terug.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar ze staan niet nog steeds stil toch?
2010 was tot de laatste race spannend qua titel strijd, qua gevechten op de baan viel t wel mee geloof ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Zaten wel een paar leuke races tussen waarbij op de baan ingehaald werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Die had 2014 ook, 2005 ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zaten wel een paar leuke races tussen waarbij op de baan ingehaald werd.
Alfons?quote:Op maandag 23 maart 2015 06:25 schreef Geralt het volgende:
Alfons heeft groen licht gekregen om te rijden; dat was nog niet gepost geloof ik
2010 was half oke als een seizoen, je wist eigenlijk het hele jaar dat Vettel zou winnen maar hij verneukte het zo vaak, Turkije/GB en dan ook nog zn drama in Australie.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 was half oke als een seizoen, je wist eigenlijk het hele jaar dat Vettel zou winnen maar hij verneukte het zo vaak, Turkije/GB en dan ook nog zn drama in Australie.
2012 was wel mooier, maar ik vind sowieso dat F1 teveel betrouwbaarheid heeft sinds de aanpassingen in 2005. Oh well.
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.
Meerendeel van het seizoen ging het tussen Webber en Alonso.
Webber had naar mijn idee toch alleen maar mogen winnen als Vettel het nog harder verneukt had en in de laatste race geen kans meer had gehad. Als ze hem echt hadden willen laten winnen bij RBR dan hadden ze hem die pitstop nooit zo vroeg laten maken in de laatste race, dat was gewoon proberen Alonso mee te krijgen het verkeer inquote:Op maandag 23 maart 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.
Ja, bedankt voor de statistiekjes, maar dat neemt niet weg dat Vettel 63 punten verloor door autopech (Bahrein, Australie, Korea) en ook nog heel wat door Turkije, Hongarije en GB (en Monaco? dat weet ik even niet meer)quote:Op maandag 23 maart 2015 10:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas in de laatste race stond hij bovenaan in de stand.
Ik gunde het Webber zo hard dat seizoenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.
Meerendeel van het seizoen ging het tussen Webber en Alonso.
http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Formula_One_season
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de statistiekjes, maar dat neemt niet weg dat Vettel 63 punten verloor door autopech (Bahrein, Australie, Korea) en ook nog heel wat door Turkije, Hongarije en GB (en Monaco? dat weet ik even niet meer)
Hij was over het hele seizoen verreweg de sterkste. Maakte zelf wel wat fouten omdat hij dat te graag toonde.
Ik moet eerlijk toekennen dat ik na Korea dacht 'oke misschien gaat Alonso het toch flikken', omdat Vettel toen wel HEEL ver achter stond. Dat was eigenlijk het eerste moment dat seizoen dat ik enigszins ging twijfelen. Maar ook dat was niet genoeg.quote:
http://www.motorsport.com(...)call-for-prison-timequote:Sauber boss Monisha Kaltenborn has admitted she was shocked to hear she could face prison time in the team's legal battle with Giedo van der Garde.
Van der Garde and Sauber spent the Australian Grand Prix weekend in court, as the Dutchman claimed he was entitled to drive for the team.
In the end, both parties decided to talk and reached an agreement.
"When you sit in an Australian court and hear the word prison, that's a shock," Kaltenborn was quoted as saying by Swiss newspaper Sonntagsblick.
Kaltenborn, whose team has had to pay 15 million Euros to van der Garde, admitted she made errors with the handling of the situation.
"Yes, I made mistakes. I was too trusting and I was punished bitterly," she added.
"Courts do not judge by moral principles. For them, only written agreements apply without regard to the other circumstances."
Kaltenborn also revealed the saga could have taken yet another twist in Melbourne had van der Garde managed to obtain his F1 superlicence.
"If he had received a licence from the FIA, he would have tried everything to drive," Kaltenborn added.
Grove nalatigheid van iemand met een Law achtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)call-for-prison-time
"I was too trusting ... " Lekker vaagEr zijn vast ook een stuk minder vage mistakes te noemen..
Zit niet in de aard van het beesje om dit te doen, wel jammer inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:17 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een keer flink door het stof gaan en excuses aanbieden ipv elke keer te doen alsof ze het slachtoffer zijn van schandalige praktijken.
wat een kuthoer is dat zeg, hopelijk halen ze het einde van het jaar niet. Wel jammer voor peter sauber maar ja
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..quote:Kaltenborn also revealed the saga could have taken yet another twist in Melbourne had van der Garde managed to obtain his F1 superlicence.
"If he had received a licence from the FIA, he would have tried everything to drive," Kaltenborn added.
Dat is inderdaad een heel slap excuus!quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..
Kansloos inderdaad. Achteraf nog steeds je gelijk proberen te halen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..
Waarom?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Marciello gaat in Sepang de 1e training rijden met de auto van Nasr.
Omdat hij reserve rijder is. Zal wel een aantal VT's mogen rijden.quote:
Hendig sjiek.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:53 schreef nils7 het volgende:
Ik heb deze besteld![]()
[ afbeelding ]
1984 WC, Niki lauda, 1:43, signed edition
Is dat niet heel gevaarlijk? Hij heeft niet veel ervaring met deze auto.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Marciello gaat in Sepang de 1e training rijden met de auto van Nasr.
Inderdaad en die auto lijkt mij ook niet voor heb gebouwd. Heeft ie wel een passend zitje?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat niet heel gevaarlijk? Hij heeft niet veel ervaring met deze auto.
Leuk idee. Maak je dan van allemaal wel ook de juiste nummerplaat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hendig sjiek.
Ik heb van het weekend het lumineuze idee opgedaan om van alle auto's die ik heb gehad in mijn leven een gedetailleerd schaalmodel aan te gaan schaffen in 1:18
Dat gaat nog een hele uitdaging worden, want een flink aantal kan ik niet vinden. Het zijn er 15 in totaal en van een aantal kan ik helemaal geen schaalmodellen vinden; ook niet in 1:43 of 1:87 of iets
Tzt als ik er een paar heb reeds zal ik er wel eens een topic over openen.
Ik begin mijn collectie in elk geval met mijn eerste auto; een Ford Escort XR3i uit 1982.
Die had ik in lichtgroen metallic en het zou het leukste zijn als ik alle auto's zou kunnen vinden in dezelfde kleur als wat ik hem had, maar meteen bij de eerste lukt dat al niet. Die gaat dus lichtblauw worden en wel deze:
[ afbeelding ]
Die dus.
Excuus voor deze volledig offtopic reactie
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Grove nalatigheid van iemand met een Law achtergrond.
Die heeft ook wel een gigantische plaat voor haar kop. Iets roepen over morele principes als ze een contract met iemand volledig negeert.quote:Courts do not judge by moral principles. For them, only written agreements apply without regard to the other circumstances.
Ik heb van alle auto's de papieren/vrijwaring nog. Kan ik wel doen danquote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk idee. Maak je dan van allemaal wel ook de juiste nummerplaat?
Toch lichamelijk iets dan? Windvlaag lijkt me echt niet het geval; dat zou Alonso ook wel gewoon kunnen plaatsen. Misschien dan kortstondig halfonwel geworden of iets?quote:"Hoewel dit niet zichtbaar is in de uitgebreide telemetrie van de wagen, noch in de reconstructies en tests in het labo, herinnert Fernando zich een gevoel van zwaar sturen net voor het accident. Het team heeft daarom een bijkomende sensor in de wagen geplaatst om vanaf heden nog meer data te verkrijgen."
De reden snap ik wel; het voortbestaan van Sauber (met zijn 300+ medewerkers). Alleen heeft ze het volledig verkeerd afgehandeld door Giedo volledig te negeren in plaats te proberen met hem tot een akkoord te komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Die heeft ook wel een gigantische plaat voor haar kop. Iets roepen over morele principes als ze een contract met iemand volledig negeert.
Problemen met de stuurbekrachtiging?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch lichamelijk iets dan? Windvlaag lijkt me echt niet het geval; dat zou Alonso ook wel gewoon kunnen plaatsen. Misschien dan kortstondig halfonwel geworden of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |