2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niks pushen. Gewoon wachten totdat iemand naar de pits gaat. Dan vond ik 2010 beter. Betere banden en geen tankstops. En meer gevechten op de baan.
Die wel volgens mij, je ziet ze nergens terug.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar ze staan niet nog steeds stil toch?
2010 was tot de laatste race spannend qua titel strijd, qua gevechten op de baan viel t wel mee geloof ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Zaten wel een paar leuke races tussen waarbij op de baan ingehaald werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Die had 2014 ook, 2005 ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zaten wel een paar leuke races tussen waarbij op de baan ingehaald werd.
Alfons?quote:Op maandag 23 maart 2015 06:25 schreef Geralt het volgende:
Alfons heeft groen licht gekregen om te rijden; dat was nog niet gepost geloof ik
2010 was half oke als een seizoen, je wist eigenlijk het hele jaar dat Vettel zou winnen maar hij verneukte het zo vaak, Turkije/GB en dan ook nog zn drama in Australie.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2010? Echt spannend was dat seizoen niet, het enige wat het mooi maakte was het kampioenschap en de Webber/Vettel clash in Turkije. Het laatste seizoen waar ik echt van heb kunnen genieten is 2008.
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 was half oke als een seizoen, je wist eigenlijk het hele jaar dat Vettel zou winnen maar hij verneukte het zo vaak, Turkije/GB en dan ook nog zn drama in Australie.
2012 was wel mooier, maar ik vind sowieso dat F1 teveel betrouwbaarheid heeft sinds de aanpassingen in 2005. Oh well.
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.
Meerendeel van het seizoen ging het tussen Webber en Alonso.
Webber had naar mijn idee toch alleen maar mogen winnen als Vettel het nog harder verneukt had en in de laatste race geen kans meer had gehad. Als ze hem echt hadden willen laten winnen bij RBR dan hadden ze hem die pitstop nooit zo vroeg laten maken in de laatste race, dat was gewoon proberen Alonso mee te krijgen het verkeer inquote:Op maandag 23 maart 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel was het hele jaar verreweg de sterkste maar had steeds of pech of hij verneukte het.
Ja, bedankt voor de statistiekjes, maar dat neemt niet weg dat Vettel 63 punten verloor door autopech (Bahrein, Australie, Korea) en ook nog heel wat door Turkije, Hongarije en GB (en Monaco? dat weet ik even niet meer)quote:Op maandag 23 maart 2015 10:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas in de laatste race stond hij bovenaan in de stand.
Ik gunde het Webber zo hard dat seizoen Sowieso was/ben ik Webber-fan maar tochquote:Op maandag 23 maart 2015 10:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee man, pas in de laatste race was het prompt Vettel.
Meerendeel van het seizoen ging het tussen Webber en Alonso.
http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Formula_One_season
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de statistiekjes, maar dat neemt niet weg dat Vettel 63 punten verloor door autopech (Bahrein, Australie, Korea) en ook nog heel wat door Turkije, Hongarije en GB (en Monaco? dat weet ik even niet meer)
Hij was over het hele seizoen verreweg de sterkste. Maakte zelf wel wat fouten omdat hij dat te graag toonde.
Ik moet eerlijk toekennen dat ik na Korea dacht 'oke misschien gaat Alonso het toch flikken', omdat Vettel toen wel HEEL ver achter stond. Dat was eigenlijk het eerste moment dat seizoen dat ik enigszins ging twijfelen. Maar ook dat was niet genoeg.quote:
http://www.motorsport.com(...)call-for-prison-timequote:Sauber boss Monisha Kaltenborn has admitted she was shocked to hear she could face prison time in the team's legal battle with Giedo van der Garde.
Van der Garde and Sauber spent the Australian Grand Prix weekend in court, as the Dutchman claimed he was entitled to drive for the team.
In the end, both parties decided to talk and reached an agreement.
"When you sit in an Australian court and hear the word prison, that's a shock," Kaltenborn was quoted as saying by Swiss newspaper Sonntagsblick.
Kaltenborn, whose team has had to pay 15 million Euros to van der Garde, admitted she made errors with the handling of the situation.
"Yes, I made mistakes. I was too trusting and I was punished bitterly," she added.
"Courts do not judge by moral principles. For them, only written agreements apply without regard to the other circumstances."
Kaltenborn also revealed the saga could have taken yet another twist in Melbourne had van der Garde managed to obtain his F1 superlicence.
"If he had received a licence from the FIA, he would have tried everything to drive," Kaltenborn added.
Grove nalatigheid van iemand met een Law achtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)call-for-prison-time
"I was too trusting ... " Lekker vaag Er zijn vast ook een stuk minder vage mistakes te noemen..
Zit niet in de aard van het beesje om dit te doen, wel jammer inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:17 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een keer flink door het stof gaan en excuses aanbieden ipv elke keer te doen alsof ze het slachtoffer zijn van schandalige praktijken.
wat een kuthoer is dat zeg, hopelijk halen ze het einde van het jaar niet. Wel jammer voor peter sauber maar ja
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..quote:Kaltenborn also revealed the saga could have taken yet another twist in Melbourne had van der Garde managed to obtain his F1 superlicence.
"If he had received a licence from the FIA, he would have tried everything to drive," Kaltenborn added.
Dat is inderdaad een heel slap excuus!quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En wie was er verantwoordelijk voor het regelen van de superlicentie, niet Giedo, maar het team, Sauber dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |