Nee, maar nu welquote:Op zondag 22 maart 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je bent ervan op de hoogte dat de naam en het format GP1 ook van Ecclestone is.
Dat was ook mijn punt, Ferrari gaat niet weg uit de F1. Zoals je zegt liggen ze tot 2020 conctractieel vast aan F1 en daarbij gaan ze om hun geschiedenis in de F1 niet weg.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende: En waarom zou Ferrari weggaan bij F1 als die jaar ~$80mlj. krijgen van de tv-gelden en een contract hebben via de concorde agreement wat hun verbind aan F1 tot en met 2020. Dus vandaar: concurreren met zichzelf....
Goeie vraagquote:Op zondag 22 maart 2015 10:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat dan ongeveer in, GP1?
En uitgezonden door de BBCquote:Op zondag 22 maart 2015 11:03 schreef Geralt het volgende:
Volgende week weer in de kroeg kijken. Nu tenminste op een normaal tijdstip.
Soortement van Superleague Formula bedoel je....?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:03 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zie overigens wel ruimte voor een extreme klasse. Iets simpels dat hard klinkt en nog harder rijdt. Een soort tegenhanger voor het high tech gebeuren van de F1.
Had ik vandaag al een keer V12 gezegd? Nee hè?
A1GP was nog wel een tijdje leuk. Die SLF heb ik altijd een idiote klasse gevonden. Leuke auto's hoor, maar hoe is de combinatie voetbal-autosport in godsnaam logisch?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Soortement van Superleague Formula bedoel je....?
A1GP, ook zo'n succes, net als Formula Acceleration 1..... In het verleden had je in Engeland nog de Formula Aurora waar met tweedehands F1 auto's gereden werdt, maar dat zie ik met de huidige complexe auto's ook niet meer gebeuren.
Met Sjeik ali baba maktoem maktoem al maktoemi al maktoem of zoiets dergelijksquote:
Gentlemen, for the pride of your nations... Start your engines!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met Sjeik ali baba maktoem maktoem al maktoemi al maktoem of zoiets dergelijks
Zo jammer was dat, was een waardige vervanging voor de F1 in de winter. Ook waren de kaartjes iets aantrekkelijker geprijsd.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gentlemen, for the pride of your nations... Start your engines!
En toen besloten ze over te stappen op veel te dure auto's. Hop, klaar.
Keek ik ook altijd in de winter. Mooie overbrugging inderdaad. Het duurde voor mn gevoel dan minder lang tot het weer maart wasquote:Op zondag 22 maart 2015 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo jammer was dat, was een waardige vervanging voor de F1 in de winter. Ook waren de kaartjes iets aantrekkelijker geprijsd.
Had altijd hetzelfde gevoel bij A1GPquote:Op zondag 22 maart 2015 11:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Keek ik ook altijd in de winter. Mooie overbrugging inderdaad. Het duurde voor mn gevoel dan minder lang tot het weer maart was
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:24 schreef Geralt het volgende:
Ik weet nog dat Hulkenberg daar zo een beetje alle races won.
Was wel een stoere overwinning!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
deze week ik ook nog wel goed te herinneren.
Dat wordt een vol weekend dan. Euro F3 rijdt ook al.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef Ferry_76 het volgende:
De FA1 is samengegaan met de Auto GP en rijdt in Juli op Zandvoort in het voorprogramma van de DTM lees ik net.
De FA1 rijdt met de Lola B05/52, inderdaad de originele A1GP auto. (En volgens Jos Verstappen de slechtste auto waar hij ooit in heeft gereden.)
VT2 en 3 worden uitgezond op BBC2, VT1 heb ik niet in de tv gids zien staan.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:12 schreef lasters het volgende:
[..]
Jep![]()
Twijfel alleen of ze ook nog de trainingen doen
Beter, VT1 is meestal toch een stukje minder interessant. Ik kijk alleen VT3, de andere trainingen sla ik meestal toch overquote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
VT2 en 3 worden uitgezond op BBC2, VT1 heb ik niet in de tv gids zien staan.
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!quote:Niet alleen wordt het publiek getrakteerd op een recordaantal van 24 gelijkwaardige 500-pk krachtige bloedsnelle DTM-bolides. Ook komt de spektakelserie vaker in actie. De brullende raceauto’s zullen namelijk twee races rijden tijdens het Zandvoortse weekend. Met de toevoeging van wedstrijden van het FIA Formula 3 European Championship, de internationale AUTO GP series, de Porsche Carrera Cup Deutschland en de Supercar Challenge wordt het 15e DTM weekend op Circuit Park Zandvoort een echt hoogtepunt van de zomervakantie.
wordt een heel leuk weekendquote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!
inderdaad. Is wel een overweging waard om daar naar toe te gaan.quote:
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:05 schreef WEST het volgende:
[..]
inderdaad. Is wel een overweging waard om daar naar toe te gaan.
en het valt een week voor vertrek naar nijmegen en er is geen F1.
En daar heb je ook nog veel beter uitzicht dan op die dure tribunes.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus de website van circuit Zandvoort. Dat wordt een leuk weekend!
Oh dat is een mooie prijs. Eens zien of m'n zwagers ervoor te porren zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
Het zal voor mij dan alleen de zondag zijn. Om nu 2 dagen van Zwolle naar (haarlem) zandvoort te rijden is ook zo wat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef lasters het volgende:
[..]
Prijzen vallen ook nog wel mee, 22 eurie voor weekendkaarten op de duinen!
Die was mooi ja. Zelfde actie als de race ervoor en toen ging het mis. Het bier vloog hier door de kamer op het moment in dit filmpjequote:Op zondag 22 maart 2015 11:31 schreef WEST het volgende:
[..]
deze week ik ook nog wel goed te herinneren.
overnachting erbijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Het zal voor mij dan alleen de zondag zijn. Om nu 2 dagen van Zwolle naar (haarlem) zandvoort te rijden is ook zo wat.
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn. Vroeger deden we het nog wel op de camping die er naast ligt.quote:
stayokay in Haarlem ?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn. Vroeger deden we het nog wel op de camping die er naast ligt.
Niet alleen duur, er is nu al bar weinig meer vrij zo te zien. Al die raceteams moeten natuurlijk ook ergens overnachten!quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
kan maar hotelkamers zullen wel duur zijn.
ook dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet alleen duur, er is nu al bar weinig meer vrij zo te zien. Al die raceteams moeten natuurlijk ook ergens overnachten!
Dan wil je het graag zien ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Twee jaar geleden zaten we op zondagmiddag in de trein met een meisje dat drie dagen heen en weer vanuit Limburg naar Zandvoort was gereisd voor de DTM. Dan wil je het wel heel graag zien.
Ik heb de mazzel dat ik relatief dichtbij woon. Ruim uurtje reizen van deur tot circuit. Bovendien heb ik een trajectkaart aangezien ik daar in de buurt werk. Kost me dus al met al eigenlijk alleen de toegangskaarten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan wil je het graag zien ja.
maar ik ga geen 3 keer 40 euro betalen voor een treinreisdan maar zo'n hostel.
dat heb ik ook eens gedaan met 3 kameraden van me tijdens de Masters in 2000 ofzo, toen de kaartjes nog gratis te krijgen waren bij sigaretten handelaren (ik weet niet meer precies wanneer maar het was editie met een demo van Max Biaggi die nog op z'n muil ging met de Duc 500cc, en een demo van het Ferrari F1 team). Vrijdag avond met de trein op, nachtje op het strand vertoeven, zaterdags Masters. Eerst wat op café gezeten, om vervolgens een strandstoel te lenen om op te maffen, nog geen half uur later komt de dronken uitbater van zo'n strandkeet aanzetten met een aluminium honkbalknuppel om ons met een hoop geweld weg te bonjourenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Op het strand slapen met de zandvlooien.
Meisjes die autosport kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Twee jaar geleden zaten we op zondagmiddag in de trein met een meisje dat drie dagen heen en weer vanuit Limburg naar Zandvoort was gereisd voor de DTM. Dan wil je het wel heel graag zien.
Dat is sowieso altijd goedquote:
qua omvang? Of had ze een kin ter grootte van een motorkap?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, in principe wel. Jammer alleen dat deze zelf nogal op een auto leek.
Beide. Heel veel pk's ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
qua omvang? Of had ze een kin ter grootte van een motorkap?
Die komt niet toevallig uit Limburg hè? Dat zou wel een beetje kut zijn...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Is Meike26 eigenlijk de enige vrouwelijke user in de F1 topics hier? Volgens mij wel toch?
Geen ideequote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die komt niet toevallig uit Limburg hè? Dat zou wel een beetje kut zijn...
zolang de uitlaatgassen maar niet stinkenquote:
Sally?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zolang de uitlaatgassen maar niet stinken![]()
En Geralt : nee, een redactielid ook, ben haar naam kwiijt
PSM?quote:
quote:
Moet een bekend gevoel zijn voor jou.quote:
die bedoelde ik jaquote:
Het jaar ervoor Frankrijk en erna Zwitserland. Lag niet aan Hulkenberg, maar aan de engineer die de auto's afstelde. Was al die jaren dezelfde persoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:24 schreef Geralt het volgende:
Ik weet nog dat Hulkenberg daar zo een beetje alle races won.
Het was inderdaad hetzelfde race team wat het personeel leverde voor die landen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het jaar ervoor Frankrijk en erna Zwitserland. Lag niet aan Hulkenberg, maar aan de engineer die de auto's afstelde. Was al die jaren dezelfde persoon.
Met 35 man de Tarzan in ziet er wel beter uit dan de Masters de afgelopen jaren heeft gekend!quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
AutoGP heeft trouwens niet echt een indrukwekkend startveld. 13 auto's vorig jaar.
F3 heeft wel echt een enorme inschrijvingslijst. Zouden die allemaal ook echt gaan rijden? 35 formulewagens die de Tarzanbocht induiken zou wel echt fantastisch zijn.
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:28 schreef lasters het volgende:
[..]
Met 35 man de Tarzan in ziet er wel beter uit dan de Masters de afgelopen jaren heeft gekend!
Levert waarschijnlijk crash op in de Tarzan. Of een lompe actie in het middenveld zoals een paar jaar geleden toen ze de muur inschoven voor de Tarzanquote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.
waarom zou dat niet mogen? Heb wel meer auto's op CPZ zien racen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zou heel tof zijn, maar ik weet niet of de regels het toestaan dat er 35 auto's racen. Dat wordt echt proppen.
De kans dat ze er allemaal schadevrij uitkomen is minimaal inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef lasters het volgende:
[..]
Levert waarschijnlijk crash op in de Tarzan. Of een lompe actie in het middenveld zoals een paar jaar geleden toen ze de muur inschoven voor de Tarzan
In formuleklasses?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:36 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen? Heb wel meer auto's op CPZ zien racen.
Nee toerwagens. Was ook een endurance race.quote:
Maakt niks uit toch, we hebben al een junior in de F1 zitten die nog jaaaaren mee kanquote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef Jigzoz het volgende:
Wacht, is Daniel de Jong serieus de enige Nederlander die volgend jaar in een juniorklasse rijdt?
55 Auto's tijdens de Historic GP. Wel drie rode vlaggen tijdens de eerste drie starts zo uit mijn hoofd. De laatste auto's op de grid stonden halverwege Bos Uit.quote:
idd, Visser, Van Buuren en De Vries in de 3.5quote:
Als je dit zo ziet, wat is de Formule 1 anno nu idd wat saaier. Je merkt gewoon dat ze niet volle gas racen door het banden sparen enz. Och, met Max Verstappen verwacht ik veel spektakel de komende jaren.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mooi filmpje op gpupdate van de Grand Prix van Duitsland in 2000. Toen de formule 1 nog echt een raceklasse was.
http://www.gpupdate.net/n(...)n-duitsland-in-2000/
Zou dit jaar gecombineerd worden met de FA1 Accelaration om het startveld te vergroten. Zijn tenslotte dezelfde auto's (voormalig A1GP).quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
AutoGP heeft trouwens niet echt een indrukwekkend startveld. 13 auto's vorig jaar.
F3 heeft wel echt een enorme inschrijvingslijst. Zouden die allemaal ook echt gaan rijden? 35 formulewagens die de Tarzanbocht induiken zou wel echt fantastisch zijn.
Ah, goeie zaak.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou dit jaar gecombineerd worden met de FA1 Accelaration om het startveld te vergroten. Zijn tenslotte dezelfde auto's (voormalig A1GP).
Pas bij het zien van oude beelden besef je dat het echt poep is tegenwoordigquote:Op zondag 22 maart 2015 14:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mooi filmpje op gpupdate van de Grand Prix van Duitsland in 2000. Toen de formule 1 nog echt een raceklasse was.
http://www.gpupdate.net/n(...)n-duitsland-in-2000/
Inderdaad. Al is het wel prettig dat nu de banden - als het goed is - niet meer rondstuiteren. Maar je kunt wel erg goed zien dat ze tegenwoordig nog nauwelijks pushen. Daardoor ook weinig spins of uitstapjes naast de baan. Plus dat de grindbakken wat spektakel konden toevoegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pas bij het zien van oude beelden besef je dat het echt poep is tegenwoordig
Die uitloopstroken zouden inhaalacties juist beter mogelijk moeten maken. Dan kun je nog eens doorschieten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef Gort het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het wel prettig dat nu de banden - als het goed is - niet meer rondstuiteren. Maar je kunt wel erg goed zien dat ze tegenwoordig nog nauwelijks pushen. Daardoor ook weinig spins of uitstapjes naast de baan. Plus dat de grindbakken wat spektakel konden toevoegen.
Gelukkig hebben we de beelden nog.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Beach het volgende:
Rondenlang achter iemand hangen om vervolgens met je pitstop er langs te gaan ja.
De goede oude tijd
Hoppa. Mooie analyse.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
5 daarvan waren vlak na de safetycar, 1 was vlak na een pitstop op vers rubber. Dan blijft over: Kimi die Sainz pakt, Perez die eindelijk Button pakt (mooi gevecht geweest) en Sainz vs Ericcsson (welke ik niet meer echt voor de geest kan halen).quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.
Niks mis met DRS. Het is alleen niet meer effectief omdat de banden zo verrot zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En dan nog de DRS-overtakes eruit vissen en je komt helemaal van een koude kermis thuis.
Geveild, verkocht of zoiets...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef Waffle het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar die a1gp auto's gemaakt door Ferrari zijn gebleven?
nee die Ferraris staan gewoon ergens in een loodsquote:
Niks pushen. Gewoon wachten totdat iemand naar de pits gaat. Dan vond ik 2010 beter. Betere banden en geen tankstops. En meer gevechten op de baan.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een korte telling van het aantal inhaalacties geeft:
[ afbeelding ]
Dan liever rondjes lang achter iemand aan pushen, dan wordt er nog geraced. Nu rijden ze echt niet meer zo lang vlak achter iemand aan.
Maar ze staan niet nog steeds stil toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
nee die Ferraris staan gewoon ergens in een loods
[edit]
http://wot.motortrend.com(...)5.html#__federated=1
Volgens mij waren ze niet verkocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |