abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:56:49 #51
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150848010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 09:30 schreef Atreidez het volgende:
Wat heeft Juan Pablo nou met F1 nieuwtjes te maken... Ik hoopte toen ik t zag al dat ie onverwacht een stoeltje had voor de volgende race bij Sauber omdat ie met een paar miljoen bij Monisha aangebeld had ofzo, maar tis gewoon een bash actie :r

Hater :{w
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150848888
Ik ben meer een klager, maar voor deze keer mag hater ook ;)
Where facts are few, experts are many.
pi_150851813
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:06 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Ferrari bouwde in die tijd niet de beste auto's, maar wel de mooiste! Onder andere de 641/2, 643 (De vrachtwagen volgens Prost) en de 412T2. O+
pi_150863390
Maar....wat zijn de nieuwtjes?
pi_150866319
Boss GP komt naar de Gamma racing days op Assen:

http://bossgp.com/
pi_150866408
Het meest nieuwswaardige bericht vond ik nog dat Pirelli zei dat er ronderecords gebroken gaan worden Dit jaar. Ze zaten er 6 secondes boven in Melbourne :?
Where facts are few, experts are many.
pi_150867037
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef Gort het volgende:
Maar....wat zijn de nieuwtjes?

http://www.f1today.net/nl(...)t-upslogo-op-ferrari

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150867695
Via Facebook

Laat dan maar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:51:26 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150867763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:25 schreef Atreidez het volgende:
Het meest nieuwswaardige bericht vond ik nog dat Pirelli zei dat er ronderecords gebroken gaan worden Dit jaar. Ze zaten er 6 secondes boven in Melbourne :?
Vond ik ook erg leuk ja. In de race zijn de auto's nog steeds meer dan een seconde langzamer dan in 2013.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150869374
Eind van het jaar op sommige circuits, zoals Austin en Interlagos of zo.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150876561
Ik lees die berichten overal over een mogelijke verkoop van TR aan Renault. Ik zeg doe maar en dat met gele livery aub :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 21 maart 2015 @ 10:34:09 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150876972
quote:
“Van de zeven titels van Schumacher, had er eentje van mij moeten zijn”
Uitgegeven door Casper Bekking • 21 maart 2015 05:04 • Print artikel
Na jaren van relatieve radiostilte over zijn carrière bij het Ferrari F1 Team, heeft Rubens Barrichello van zich laten horen. De Braziliaan was tussen 2000 en 2005 teamgenoot van Michael Schumacher bij de Scuderia, in de periode dat de illustere Duitser vijf opeenvolgende titels pakte. De rolverdeling binnen het Italiaanse team was altijd helder: Schumacher moet winnen, Barrichello krijgt de kruimels. Dat resulteerde regelmatig in controversiële momenten en teamorders. Dat zit de Braziliaan nog altijd niet lekker.

Rubens Barrichello

“Van de zeven titels van Schumacher, had er eentje van mij moeten zijn”, legde Barrichello uit op de Braziliaanse Bandeirantes Television. Het meest bekende voorbeeld is de Grand Prix van Oostenrijk in 2002, toen de Braziliaan in de laatste meters plaats moest maken voor de Duitser: “Ik zou hem er niet voorbij laten maar ik ontving informatie van Ferrari waardoor ik ging nadenken. Daardoor haalde ik mijn voet van het gas.”

Hoewel de ervaren rijder meer dan 320 Grands Prix heeft gereden, werd hij altijd gezien als de tweede viool en de langzamere rijder naast Michael Schumacher: “Dat maakt me niet uit, maar het raakt me als ze over mijn familie praten”, aldus familiemens Barrichello.
http://www.racexpress.nl/(...)-moeten-zijn/n/65369

Ik ben nooit Schumachers fan geweest, heb zelfs medelijden gehad hoe Ferrari Barrichello regelmatig behandelde. Maar dit is treurigheid ten top van Rubens om zo te praten over iemand die niet terug kan reageren, of over een team waarbij die zelf zijn handtekening onder het contract heeft gezet :{ Had je dan eerder uit de voeten gemaakt daar Rubens :W
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150877373
De nieuwe F2 is weer een stapje dichterbij. Die klasse moet het gat dichten tussen de F3 en de F1.

Dus binnenkort zijn er drie formuleroutes:

FR 2.0 -> FR 3.5 -> F1
GP3 -> GP2 -> F1
F3 -> F2 -> F1

Echt heel erg zinnig.
pi_150877388
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:00 schreef Jigzoz het volgende:
De nieuwe F2 is weer een stapje dichterbij. Die klasse moet het gat dichten tussen de F3 en de F1.

Dus binnenkort zijn er drie formuleroutes:

FR 2.0 -> FR 3.5 -> F1
GP3 -> GP2 -> F1
F3 -> F2 -> F1

Echt heel erg zinnig.
:') hoe verzinnen ze het
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150877496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:01 schreef Beach het volgende:

[..]

:') hoe verzinnen ze het
Stel dat je in iedere klasse 20 coureurs hebt, dan zijn er constant 120 mensen 'onderweg naar de F1' en dat terwijl er daar vrijwel geen plaats is voor jong talent.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:24:17 #66
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150877796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Stel dat je in iedere klasse 20 coureurs hebt, dan zijn er constant 120 mensen 'onderweg naar de F1' en dat terwijl er daar vrijwel geen plaats is voor jong talent.
Zolang er coureurs blijven die willen dokken voor dit soort klassen kan de FIA het gewoon maken
pi_150877946
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:00 schreef Geralt het volgende:
Ik lees die berichten overal over een mogelijke verkoop van TR aan Renault. Ik zeg doe maar en dat met gele livery aub :9
Hallo Jumbo!
pi_150877969
Tja ze geven niet voor niks het kampioenschap extra veel punten voor de superlicentie. Het klinkt alsof ze dat alleen doen zodat de serie niet kan falen, maar met zo weinig beschikbare stoeltjes heb je tegenwoordig ook niet zoveel aan een F2 kampioenschap..

Laten ze dan eerst maar eens weer 28 auto's in de F1 krijgen, dan is er iig wat meer ruimte :')
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:03:33 #69
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150878613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef Bluurgh het volgende:
Tja ze geven niet voor niks het kampioenschap extra veel punten voor de superlicentie. Het klinkt alsof ze dat alleen doen zodat de serie niet kan falen, maar met zo weinig beschikbare stoeltjes heb je tegenwoordig ook niet zoveel aan een F2 kampioenschap..

Laten ze dan eerst maar eens weer 28 auto's in de F1 krijgen, dan is er iig wat meer ruimte :')
Zoals ik het puntensysteem intepreteer is het bedacht om te zorgen dat er niet nog jongere coureurs de F1 in komen en om het (ietsje) lastiger te maken om de F1 binnen te komen. Enige sub reden die ik kon verzinnen is het tegen gaan van pay drivers, al zouden de meest recente betalende coureurs binnen het puntensysteem ook hun superlicentie gehaald hebben.
pi_150879390
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef lasters het volgende:

[..]

Zoals ik het puntensysteem intepreteer is het bedacht om te zorgen dat er niet nog jongere coureurs de F1 in komen en om het (ietsje) lastiger te maken om de F1 binnen te komen. Enige sub reden die ik kon verzinnen is het tegen gaan van pay drivers, al zouden de meest recente betalende coureurs binnen het puntensysteem ook hun superlicentie gehaald hebben.
Ja maar dat geeft natuurlijk geen reden om een niet-bestaande serie meer punten toe te wijzen dan 'concurrerende' serie. Ze mogen wel een hele goede formule ervoor verzinnen, met auto's die tussen de GP2 en de F1 auto's kunnen komen qua snelheid. Want als ze hetzelfde doen als 2009-2012 dan krijg je auto's die even snel zijn als een Formula Renault 3.5.

En dan krijg je in theorie dus twee gelijkwaardige series, de ene serie geeft je alleen twee keer zoveel licentiepunten als de andere en zo kunnen ze dus moedwillig concurrerende series de nek omdraaien want waarom zou je FR3.5 rijden als je met het kampioenschap 30 punten verdient (wat niet genoeg is voor een superlicentie) terwijl je in de F2 met een 3e plek in het kampioenschap 40 punten krijgt (wat dus wel genoeg is voor een superlicentie)..
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:33:26 #71
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150879444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ja maar dat geeft natuurlijk geen reden om een niet-bestaande serie meer punten toe te wijzen dan 'concurrerende' serie. Ze mogen wel een hele goede formule ervoor verzinnen, met auto's die tussen de GP2 en de F1 auto's kunnen komen qua snelheid. Want als ze hetzelfde doen als 2009-2012 dan krijg je auto's die even snel zijn als een Formula Renault 3.5.

En dan krijg je in theorie dus twee gelijkwaardige series, de ene serie geeft je alleen twee keer zoveel licentiepunten als de andere en zo kunnen ze dus moedwillig concurrerende series de nek omdraaien want waarom zou je FR3.5 rijden als je met het kampioenschap 30 punten verdient (wat niet genoeg is voor een superlicentie) terwijl je in de F2 met een 3e plek in het kampioenschap 40 punten krijgt (wat dus wel genoeg is voor een superlicentie)..
Dat is inderdaad een goed punt, maar dit is denk ik gewoon een politiek spelletje dat gespeeld wordt om de F2 te promoten t.o.v. FR3.5. De F2 is een door Bernie bedachte klasse!
pi_150879510
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef lasters het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed punt, maar dit is denk ik gewoon een politiek spelletje dat gespeeld wordt om de F2 te promoten t.o.v. FR3.5. De F2 is een door Bernie bedachte klasse!
Nee, De F2 is van de FIA. GP2 is van Bernie en de F2 wordt een directe concurrent. Het is niet voor niets dat Berger stopte bij de F3 en niet verder ging met de F2 op de kaart zetten. Hij wilde geen gevecht met Bernie aangaan. Dat doet nu Stefano Domenicali. Het zou ook een goedkopere klasse dan de GP2 moeten worden.

En ja, de FIA klassen worden in het puntensysteem (onterecht) bevoordeeld ten opzichte van de anderen klassen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150879597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:00 schreef Jigzoz het volgende:
De nieuwe F2 is weer een stapje dichterbij. Die klasse moet het gat dichten tussen de F3 en de F1.

Dus binnenkort zijn er drie formuleroutes:

FR 2.0 -> FR 3.5 -> F1
GP3 -> GP2 -> F1
F3 -> F2 -> F1

Echt heel erg zinnig.
De route FR2.0 -> FR 3.5 -> F1 kun je wel wegstrepen. Met het nieuwe puntensysteem zul je meerdere jaren FR 3.5 moeten doen om überhaupt kans te maken op de F1, dus die route zal wel via de GP2 of F2 gaan lopen. Het is ook niet voor niets dat Red Bull zijn jongeren nu stalt in de GP2 i.p.v. de FR 3.5.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150879748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:38 schreef sasquatsch het volgende:

Het is ook niet voor niets dat Red Bull zijn jongeren nu stalt in de GP2 i.p.v. de FR 3.5.
Dean Stoneman is Red Bull Junior en rijdt voor DAMS in de FR3.5 dit seizoen.
pi_150880051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dean Stoneman is Red Bull Junior en rijdt voor DAMS in de FR3.5 dit seizoen.
Gasly is ook RB junior en rijdt dit jaar in de GP2. Stoneman zal na de FR 3.5 ook wel naar de GP2 gaan. Het traject via de FR 3.5 direct naar de F1 werkt niet meer, dus daar zal in het vervolg altijd de GP2 (of later F2) tussen zitten. Dus ook voor de RB junioren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150890538
Fraaie column van Bill Buxton over de dreigementen van Red Bull:

https://willthef1journo.w(...)ants-to-quit-let-it/
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:09:07 #77
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150891189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Fraaie column van Bill Buxton over de dreigementen van Red Bull:

https://willthef1journo.w(...)ants-to-quit-let-it/
Zit waarheid in, RBR is geen Ferrari
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:27:02 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150898227
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef lasters het volgende:

[..]

Zoals ik het puntensysteem intepreteer is het bedacht om te zorgen dat er niet nog jongere coureurs de F1 in komen en om het (ietsje) lastiger te maken om de F1 binnen te komen. Enige sub reden die ik kon verzinnen is het tegen gaan van pay drivers, al zouden de meest recente betalende coureurs binnen het puntensysteem ook hun superlicentie gehaald hebben.
Straks kopen die pay drivers zich gewoon in bij de top teams: art, dams, arden
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150898369
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Straks kopen die pay drivers zich gewoon in bij de top teams: art, dams, arden
Moeten ze wel presteren om genoeg punten te krijgen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150898459
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Moeten ze wel presteren om genoeg punten te krijgen.
Die kunnen zich dan met geld van sponsoren inkopen bij de beste teams in de lagere klasses waardoor toch een vertekend beeld ontstaat. Een Vettel gaat in een Manor ook niet winnen natuurlijk om maar iets te noemen.

Dus die punten gaan ze wel halen ben ik bang. Ik denk dat dit echt het probleem van de paydrivers niet gaat oplossen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150898707
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die kunnen zich dan met geld van sponsoren inkopen bij de beste teams in de lagere klasses waardoor toch een vertekend beeld ontstaat. Een Vettel gaat in een Manor ook niet winnen natuurlijk om maar iets te noemen.

Dus die punten gaan ze wel halen ben ik bang. Ik denk dat dit echt het probleem van de paydrivers niet gaat oplossen.
Nee, maar wel van paydrivers die er niets van kunnen, zoals een Canamassas, Gonzales of Haryanto om maar een paar voorbeelden te noemen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150898936
Mja, toch denk ik dat men het anders aan zou moeten pakken. Zo kun je geen echte talenten meer snel doorstromen naar de F1 en ik denk dat talenten als een Max goed voor de sport zijn. Zeker als de resultaten ook komen straks.

Om dat dan maar meteen de nek om te draaien is niet de kant die ze op zouden moeten lijkt me.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150899168
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef Geralt het volgende:
Mja, toch denk ik dat men het anders aan zou moeten pakken. Zo kun je geen echte talenten meer snel doorstromen naar de F1 en ik denk dat talenten als een Max goed voor de sport zijn. Zeker als de resultaten ook komen straks.

Om dat dan maar meteen de nek om te draaien is niet de kant die ze op zouden moeten lijkt me.
Vandaar de F2. Die zou een stuk goedkoper moeten zijn dan de GP2, waardoor talenten zonder veel geld kunnen doorstromen. Maar dan moeten de F1 teams die wel accepteren en moet de F1 dus goedkoper of de 'kleinere' teams moeten genoeg geld krijgen om zonder die paydrivers te kunnen bestaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:57:03 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150899228
Waar is de GP2 dan voor?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 22 maart 2015 @ 00:03:12 #85
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150899424
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
Waar is de GP2 dan voor?
Of de GP1 ;-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 22 maart 2015 @ 00:42:48 #86
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150900624
pics?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150903708
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Of de GP1 ;-)
Jaaaaaa... Een concurrerende klasse naast de F1!
  zondag 22 maart 2015 @ 09:58:46 #88
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150904818
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 07:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jaaaaaa... Een concurrerende klasse naast de F1!
enige probleem daarbij is is dat Ecclestone niet tegen zichzelf gaat concurreren :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 22 maart 2015 @ 09:59:58 #89
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150904833
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

enige probleem daarbij is is dat Ecclestone niet tegen zichzelf gaat concurreren :P
En Bernie kan niet tegen een koningsklasse zonder Ferrari erbij te hebben :')
pi_150904882
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

enige probleem daarbij is is dat Ecclestone niet tegen zichzelf gaat concurreren :P
Beetje jammer inderdaad.

Ik zie overigens wel ruimte voor een extreme klasse. Iets simpels dat hard klinkt en nog harder rijdt. Een soort tegenhanger voor het high tech gebeuren van de F1.

Had ik vandaag al een keer V12 gezegd? Nee hè?
  zondag 22 maart 2015 @ 10:11:13 #91
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150904970
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Beetje jammer inderdaad.

Ik zie overigens wel ruimte voor een extreme klasse. Iets simpels dat hard klinkt en nog harder rijdt. Een soort tegenhanger voor het high tech gebeuren van de F1.

Had ik vandaag al een keer V12 gezegd? Nee hè?
Soort CanAm klasse maar dan goedkoop? Of gewoon budget ongelimiteerd en een simpeler technisch reglement?
pi_150904988
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:11 schreef lasters het volgende:

[..]

Soort CanAm klasse maar dan goedkoop? Of gewoon budget ongelimiteerd en een simpeler technisch reglement?
Of verplicht met productiemotoren rijden.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:15:27 #93
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150905012
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of verplicht met productiemotoren rijden.
Dan krijg je alweer het high tech geneuzel met aerodynamica en elektra dat je in de formule 1 hebt. Teams zullen altijd een voorsprong proberen te krijgen, waar en hoe is daarbij veel minder van belang.
pi_150905033
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:15 schreef lasters het volgende:

[..]

Dan krijg je alweer het high tech geneuzel met aerodynamica en elektra dat je in de formule 1 hebt. Teams zullen altijd een voorsprong proberen te krijgen, waar en hoe is daarbij veel minder van belang.
Of zoiets als in de LMP2: maximale prijs van een auto.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:18:43 #95
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150905051
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of zoiets als in de LMP2: maximale prijs van een auto.
Ik weet niet of dat concept ook werkt zonder gentlemen racers, maar het zou wel een werkbaar idee kunnen worden. Twijfel alleen aan de levensvatbaarheid voor F1.
pi_150905067
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:18 schreef lasters het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat concept ook werkt zonder gentlemen racers, maar het zou wel een werkbaar idee kunnen worden. Twijfel alleen aan de levensvatbaarheid voor F1.
In de F1 niet. Maar ernaast misschien wel.
  zondag 22 maart 2015 @ 10:22:29 #97
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150905097
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:59 schreef lasters het volgende:

[..]

En Bernie kan niet tegen een koningsklasse zonder Ferrari erbij te hebben :')
je bent ervan op de hoogte dat de naam en het format GP1 ook van Ecclestone is. En waarom zou Ferrari weggaan bij F1 als die jaar ~$80mlj. krijgen van de tv-gelden en een contract hebben via de concorde agreement wat hun verbind aan F1 tot en met 2020. Dus vandaar: concurreren met zichzelf....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150905119
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

je bent ervan op de hoogte dat de naam en het format GP1 ook van Ecclestone is. En waarom zou Ferrari weggaan bij F1 als die jaar ~$80mlj. krijgen van de tv-gelden en een contract hebben via de concorde agreement wat hun verbind aan F1 tot en met 2020. Dus vandaar: concurreren met zichzelf....
Bestaat er een format GP1?
  zondag 22 maart 2015 @ 10:26:31 #99
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150905139
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bestaat er een format GP1?
op papier toch, net zoals er nu ook al en F2 format is.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150905150
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

op papier toch, net zoals er nu ook al en F2 format is.
Maar wat houdt dat dan ongeveer in, GP1?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')