Historisch besef is je vreemdquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
Je bent nog niet klaar met studeren of bent al een stuk conservatiever en rechtser gewoden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:37 schreef Klokov het volgende:
Prima verkiezingsuitslag trouwens. Hopelijk gaat het volgende kabinet er zo uitzien:
VVD + D66 + CDA + CU (oid)
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:04 schreef kaasplankje het volgende:
kutzooi
me mailbox zit kkvol
blijkt prog uit 1980 te zijn
nou moet ik alles handmatig wegpleuren
kkcomputer
ja heb ff gebeld met de hostquote:
Leuk die neger in z'n strippersoutfit, maar De Ruyter blijft natuurlijk een veel grotere baas.quote:
+1 jaloers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
Afgelopen december flinke salarisverhoging gehad. Paar cursussen gedaan, directie is zeer te spreken over de vooruitgang. Vanaf volgende maand weer salarisverhoging
KOEKOEK! RATATATAATATTATA
Af en toe Jackie, niet teveel. Ik ben mensenschuw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hey VMS ben jij nog wel eens in de gym ? de real life gym? de echte gym die het leven heet?
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?
Stoer hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
Afgelopen december flinke salarisverhoging gehad. Paar cursussen gedaan, directie is zeer te spreken over de vooruitgang. Vanaf volgende maand weer salarisverhoging
KOEKOEK! RATATATAATATTATA
moest lachenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?
Misschien sowieso maar doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel wat beter m'n best gedaan
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah, we kunnen niet allemaal zo schreeuwerig als jij zijn.
Heb jij je vriendin al op de TT gewezen?quote:
Wat een frustraties weer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.
Gelukkig heb jij wel humor, zou anders maar een treurige bedoeling worden hier. Wanneer komt er weer een dagboek post?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.
Jeziet frustraties waar ze niet zijn Cor. Ben je aan het projecteren?heeft kleine Cor last van je prostaat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een frustraties weer.
Je bent niet erg gelukkig, wel?
Ohjee, meeliften op andermans grapjes is ook al niet je ding. Maar ik weet het niet, wanneer ga je weer posten over het weer of de fysio? Dan heb je meteen je antwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel humeur, zou anders maar een treurige bedoeling worden hier. Wanneer komt er weer een dagboek post?
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeziet frustraties waar ze niet zijn Cor. Ben je aan het projecteren?heeft kleine Cor last van je prostaat?
[..]
Ohjee, meeliften op andermans grapjes is ook al niet je ding. Maar ik weet het niet, wanneer ga je weer posten over het weer of de fysio? Dan heb je meteen je antwoord.
Sooooow c_c pik je datquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakken
deze is heel heel erg waarquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakken
#teamfripselquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:07 schreef Questular het volgende:
#team c_c daar ben ik gewoon eerlijk in.
nou wat mij betreft verdwijnen ze lkkr allebeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:07 schreef Questular het volgende:
#team c_c daar ben ik gewoon eerlijk in.
Is het een vreemd principe voor je, dat ik me niet perse in het beste daglicht hoef te zetten, omdat het me bijzonder weinig boeit wie er wel of niet op m'n post rukt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd c_c maar ik ben niet achterlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het een vreemd principe voor je, dat ik me niet perse in het beste daglicht hoef te zetten, omdat het me bijzonder weinig boeit wie er wel of niet op m'n post rukt?
Lastig voor te stellen zeker.quote:
Oh dat geloof ik direct. Het is alleen niet uit je posts op te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd c_c maar ik ben niet achterlijk.
Zelfs hier spat de onzekerheid van afquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het een vreemd principe voor je, dat ik me niet perse in het beste daglicht hoef te zetten, omdat het me bijzonder weinig boeit wie er wel of niet op m'n post rukt?
Net als dat er niet uit je posts te halen valt dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat het je geen fuck boeit wat andere vinden. I.p.v. dat je denkt dat je te goed bent voor een gast die blijkbaar liever een jong ding neemt, verzwelg je in de zelfmedelijden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik direct. Het is alleen niet uit je posts op te maken.
Do not go there.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net als dat er niet uit je posts te halen valt dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat het je geen fuck boeit wat andere vinden. I.p.v. dat je denkt dat je te goed bent voor een gast die blijkbaar liever een jong ding neemt, verzwelg je in de zelfmedelijden.
Hoe is het met de poesquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat er fittie was
Goed, gezond, blij. Kater wil steeds op m'n gezicht gaan zitten als ik in bed lig maar ik hou wel van 'mquote:
Mijn kat is vervelend, zit steeds achter de andere aan, die vervolgens moet overgeven van het rondrennen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed, gezond, blij. Kater wil steeds op m'n gezicht gaan zitten als ik in bed lig maar ik hou wel van 'm
Oh man kattenovergeefselquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn kat is vervelend, zit steeds achter de andere aan, die vervolgens moet overgeven van het rondrennen.
Nee, zijn 2 katers. Die ene wil gewoon spelen maar die ander heeft daar geen zin in. Dus die rent steeds weg en blazen en na 30 seconden is hij zo overstuur dat hij moet overgeven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man kattenovergeefselMaar spelen ze dan? Of wil hij sexytimen ofzo?
Dat klinkt niet als een hele goede situatie. Zijn ze gecastreerd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, zijn 2 katers. Die ene wil gewoon spelen maar die ander heeft daar geen zin in. Dus die rent steeds weg en blazen en na 30 seconden is hij zo overstuur dat hij moet overgeven.
Niks vreemds aan, die ene houdt gewoon niet van spelen en is snel over de zeik. Allebei gecastreerd ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een hele goede situatie. Zijn ze gecastreerd?
Awww, er zal altijd eentje de bèta moeten zijn, such is naturequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, zijn 2 katers. Die ene wil gewoon spelen maar die ander heeft daar geen zin in. Dus die rent steeds weg en blazen en na 30 seconden is hij zo overstuur dat hij moet overgeven.
Naja zo erg over de zeik dat je er van gaat kotsen lijkt me geen erg fijne situatie voor een katquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, die ene houdt gewoon niet van spelen en is snel over de zeik. Allebei gecastreerd ja.
Kijk je wel eens naar my cat from hell?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, die ene houdt gewoon niet van spelen en is snel over de zeik. Allebei gecastreerd ja.
Het gebeurt niet dagelijks ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja zo erg over de zeik dat je er van gaat kotsen lijkt me geen erg fijne situatie voor een kat
Nee, wat is dat? Soort kattenfluisteraar die ze dan weer braaf maakt ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar my cat from hell?
Neh, we houden het op gelijkspel en gaan via een ander medium verder.quote:
Ehh.. ja dat is precies wat het is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het gebeurt niet dagelijks ofzo.
[..]
Nee, wat is dat? Soort kattenfluisteraar die ze dan weer braaf maakt ofzo?
Gevecht in modderbad?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
we houden het op gelijkspel en gaan via een ander medium verder.
De kattenfluisteraar gebruikt nooit een feliway....quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, we houden het op gelijkspel en gaan via een ander medium verder.
VSMdinges. Klinkt gay en de krengen zijn duur, maar zelfde situatie was hier, en de alfa werd een nastuk rustiger van feliway stekker.
Maine Coon masterrace. Niks gays aan, gewoon een kleine leeuw in huis hebben lopen is baas.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehh.. ja dat is precies wat het is.
Komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer, kat laten spelen met hengeltje, moe maken, daarna eten geven en dan zijn werkelijk Alle kattenproblemen opgelost.
nee nixquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
VSMdinges. Klinkt gay en de krengen zijn duur, maar zelfde situatie was hier, en de alfa werd een nastuk rustiger van feliway stekker.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maine Coon masterrace. Niks gays aan, gewoon een kleine leeuw in huis hebben lopen is baas.
[ afbeelding ]
[..]
Maak je notities?
Nee bedoelde de feliway stekker. Hormonen feromonen ditdat maar het werkt wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maine Coon masterrace. Niks gays aan, gewoon een kleine leeuw in huis hebben lopen is baas.
[ afbeelding ]
[..]
Maak je notities?
Mannen met katten vergelijkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:30 schreef fathank het volgende:
Als je vent thuis z'n shakebekers door de tent gooit snij je dan ook z'n ballen eraf? Nou?
Ohh, maar mijn katten zijn niet vervelend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee bedoelde de feliway stekker. Hormonen feromonen ditdat maar het werkt wel.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
Heb wel uren en uren aan materiaal gekeken om voor te bereiden op de komst van m'n katten
Ja in z'n slaap.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:30 schreef fathank het volgende:
Als je vent thuis z'n shakebekers door de tent gooit snij je dan ook z'n ballen eraf? Nou?
ze nemen vaak wel een kat ter vervanging van..quote:
Snap wel dat zij katten heeft met zo'n hoofd krijg je echt geen manquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
Dit gaat me wel echt te ver
[ afbeelding ]
Een grote kat/minileeuw is leuk maar dit kan gewoon je kind opeten
nice krijgt die kat een kuurtjequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
Dit gaat me wel echt te ver
[ afbeelding ]
Een grote kat/minileeuw is leuk maar dit kan gewoon je kind opeten
Die is er helaas niet.....quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zit je ook bij de plaatselijke poezenclub????
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap wel dat zij katten heeft met zo'n hoofd krijg je echt geen man
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap wel dat zij katten heeft met zo'n hoofd krijg je echt geen man
zelf gelijkspel claimenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
haha echt voor schut die clumsiequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
zelf gelijkspel claimen![]()
dit maakt fripsels overwinning alleen maar beter
Zijn dat niet die wilde beesten die niet over straat mogen? Moet je grote tuin hebben sapsquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wel baas dat trouwens zo'n grote kat.
Wil zelf wel een Savannah
[ afbeelding ]
Ja, kruising tussen wilde kat en serval. Als je een F1 hebt iig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn dat niet die wilde beesten die niet over straat mogen? Moet je grote tuin hebben saps
ok ik heb verloren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha echt voor schut die clumsie
Vriendin van me heeft twee bengaalse katjes. Zeg maar de mietjesversie hiervan, die zijn ook echt heel heel cool.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wel baas dat trouwens zo'n grote kat.
Wil zelf wel een Savannah
[ afbeelding ]
Dat beest weegt meer dan mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
zou wel american bully willen kopen dan op juicedieet zetten
[ afbeelding ]
Half hond, half beer, half fuzzy crazyness.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Maar als je hond koopt gewoon Tibetaanse mastiff nemen
[ afbeelding ]
Inderdaad, als zo'n ding op je af komt stormen zou ik in mn broek poepenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Half hond, half beer, half fuzzy crazyness.
die heb ik een x achter me aangehad met trainenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Maar als je hond koopt gewoon Tibetaanse mastiff nemen
[ afbeelding ]
Aangekoekte baggerquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die heb ik een x achter me aangehad met trainen
beest lag buiten bij een boerderij en zat onder de aangekoekte bagger
ploegwagen ree voor ons die attackte hij ook
dit zijn echt grappige beesten, je hoort ze voordat je ze ziet, alsof er een klein astmatisch varkentje om je heen looptquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
dit zijn ook bazenhonden
[ afbeelding ]
Ja werd vroeger ook veel gebruikt op o.a. boeren erven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn waakganzen een optie? Er zijn weinig agressievere beesten dan die krengen volgens mij.
zou graag ganzen willen hebben ooitquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn waakganzen een optie? Er zijn weinig agressievere beesten dan die krengen volgens mij.
terriers zijn juist kleine hyperactieve kutkeffers man. Echt helemaal niets leuks aan. Doe dan een kortharige tekkel. Dat zijn eigenwijze chagrijnige maar hilarische bitchen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
alle kleine honden zijn valse kutbeesten behalve terriërs
mijn buren hadden een ruwharige jack russel, echt een tof beest hij liet ook zichzelf uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
terriers zijn juist kleine hyperactieve kutkeffers man. Echt helemaal niets leuks aan. Doe dan een kortharige tekkel. Dat zijn eigenwijze chagrijnige maar hilarische bitchen.
Alpaca's vriend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou graag ganzen willen hebben ooit
en geiten en een ezel
Ik denk dat ik hem sowieso nog ga kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef fathank het volgende:
Wel een baas die mascotte
Jammer dat ze voor de verfilming die bescheten Frank Lammers hebben gecast, anders was ik misschien nog wel gaan kijken.
Frank Lammers![]()
![]()
daar kan je imo minder goed foie gras van makenquote:
Wel warme sokken van breien vriend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daar kan je imo minder goed foie gras van maken
Dure wol vriendquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel warme sokken van breien vriend.
Fixed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
hopelijk is dat zn trannmeisje en stapt hij er eens op af
haha grappigquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil ook geiten ja, dwerggeiten zijn baas
Geiten meuren. De bokken iig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil ook geiten ja, dwerggeiten zijn baas
jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
hopelijk is dat zn treinmeisje en stapt hij er eens op af
Tering.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Never piss off a skank.
[ afbeelding ]
manspreadingquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf ziet er pijnlijk uit..
Inb4 feministen die gaan juichen omdat die man een rapist was die niet wist dat hij een rapist was.
Net zoals bij nieuwsberichten met afgesneden peners.
nicequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
kheb toch al 2x met haar gepraat
Hey sap nee alleen die van de rassen die ik heb heb ik gekeken maar niet allemaal hoorquote:
Okay. Ja is wel grappig heb ook bijna alles gezien, net als met honden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey sap nee alleen die van de rassen die ik heb heb ik gekeken maar niet allemaal hoor
oke bijna allemaal
Geweldig boekquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
How To Win Friends And Influence People
By
Dale Carnegie
deze ff lezen
ik ga haar manipuleren
die heb ik hardcopyquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
How To Win Friends And Influence People
By
Dale Carnegie
deze ff lezen
ik ga haar manipuleren
Jij bent echt van alle markten thuis he Saps, ik vind jou echt een leuke userquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay. Ja is wel grappig heb ook bijna alles gezien, net als met honden.
was gister ff hier binnen, ze hadden er schoenen met de print vd nieuwe markthal eropquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was gister ff hier binnen, ze hadden er schoenen met de print vd nieuwe markthal erop
http://www.mascolori.nl/schoenen/horn-of-plenty-purple
Mannen die dit soort schoenen dragenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was gister ff hier binnen, ze hadden er schoenen met de print vd nieuwe markthal erop
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij bent echt van alle markten thuis he Saps, ik vind jou echt een leuke user
ze waren mij ook wel een beetje over the topquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Mannen die dit soort schoenen dragen
Oh, ik vroeg me elke keer als ik daar langs liep welke mannen er in godsnaam geld uitgaven aan dat soort schoenen, en of het allemaal van die flamboyante homo's zijn. Nu heb ik antwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
op de koffie haha ik snap jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg me elke keer als ik daar langs liep welke mannen er in godsnaam geld uitgaven aan dat soort schoenen, en of het allemaal van die flamboyante homo's zijn. Nu heb ik antwoord.
Je had wel ff op de koffie gemogen trouwens hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha dankje, vind het wel grappig programma ook, kijkt lekker makkelijk weg. En blonde MILF chick is ook nice net als die brunette.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij bent echt van alle markten thuis he Saps, ik vind jou echt een leuke user
Hey Susteren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk je ook die SPCA programma's? Die kan ik niet aan man, word ik agressief van. Van die mishandelde pappies en paarden enzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dankje, vind het wel grappig programma ook, kijkt lekker makkelijk weg. En blonde MILF chick is ook nice net als die brunette.
Nee dat vind ik ook niet fijn om te zien, kijk ik liever niet naar. Wel fijn dat er mensen zijn die dat werk doen, maar hoef er niet op TV naar te kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk je ook die SPCA programma's? Die kan ik niet aan man, word ik agressief van. Van die mishandelde pappies en paarden enzo.
Leuk voor een themafeestquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat over zich heenlopen thuisquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Never piss off a skank.
[ afbeelding ]
zou je stengel leegsabbelen niet stengel maar iets anders snap jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed wil die mascarabaard wel tegen mn balzak voelen nohomo
Haaaaaahahaha deze is goed hebben jullie deze wel gezien??quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
laat over zich heenlopen thuis
vandaar
Nee er wordt een loopje met VMS genomenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haaaaaahahaha deze is goed hebben jullie deze wel gezien??
wie de schoen past...quote:
je bent weer een week te laat ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef Eleiko het volgende:
http://yahoo.thepostgame.(...)world-record-fitness
heet van de naald voor zijn generatie dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent weer een week te laat ofzo
cor heeft nog inbelverbinding snap jequote:Op donderdag 19 maart 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent weer een week te laat ofzo
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:59 schreef Beach het volgende:
hey cor vind je ook dat amerika zn troepen moet terugtrekken uit vietnam?
ga je naar het malieveld?
Een coalitie met D66 en VVD heeft altijd al mijn voorkeur gehad. De rest is voor dit moment gewoon het best passendquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent nog niet klaar met studeren of bent al een stuk conservatiever en rechtser gewoden.
Echt hè, en dan verdient ie bijna 200k per jaar. Ik zou dan gewoon elke week een dozijn tranny's uitwonen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he heeft niet eens een vrouw ook. En dat is dan onze leider, een beta die geen wijf kan krijgen.
Hahha ja precies gewoon elke dag andere escort aan je piemel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè, en dan verdient ie bijna 200k per jaar. Ik zou dan gewoon elke week een dozijn tranny's uitwonen.
hij neukt alleen maar high class escorts met alle duizendjes die hij aan de nederlanders zou gevenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ja precies gewoon elke dag andere escort aan je piemel.
Maar misschien doet hij dat ook wel.
Ga ik ook doen als we uiteindelijk toch die 1000 euro krijgen. Gewoon nachtje GFE met lekkere escort.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef seto het volgende:
[..]
hij neukt alleen maar high class escorts met alle duizendjes die hij aan de nederlanders zou geven
welke tranny ga je pakken vriendquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga ik ook doen als we uiteindelijk toch die 1000 euro krijgen. Gewoon nachtje GFE met lekkere escort.
Zou geen tranny pakken gewoon goede chick.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
welke tranny ga je pakken vriend
Waarom niet. Gewoon eerst even netflix, wijntje erbij en daarna vol de kont verwoesten. En daarna gewoon slapen en de ochtend nog een tweede ronde.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef seto het volgende:
waarom GFE? ga echt niet extra betalen om beetje te lopen knuffelen met een hoer na de sex, beter gaat ze gewoon weg
Ik ergerde mij een beetje aan de misplaatste hoofdletter.quote:
je bedoeld een te weinig geplaatste cap wat een ergerlijke misplaatste terechtwijzing klokie je stelt me teleurquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ergerde mij een beetje aan de misplaatste hoofdletter.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bedoeld een te weinig geplaatste cap wat een ergerlijke misplaatste terechtwijzing klokie je stelt me teleur
ik zou gwn 20x cheapass hoer pakken met die 1000.-quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
Voor 1000 euro zou ik wel echt een kaolo lekker wijf willen. Minimaal 92/100. Anders pik je toch voor een tiende hiervan een zieke chick op in de kroeg?
Ja soms hebben die lekkere wijven nog een lelijke kut ook. Sta je dan te hameren een uur lang voor jan lul.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou gwn 20x cheapass hoer pakken met die 1000.-
kut is kut toch
Alleen als ik op tijd een kalasjnikov met genoeg magazijnen kan regelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Klokov het volgende:
Henk, gefeliciteerd met je salarisverhoging. Zie ik je bij het volgende congres van de VVD?
Even online aangifte gedaan hiervan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen als ik op tijd een kalasjnikov met genoeg magazijnen kan regelen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja soms hebben die lekkere wijven nog een lelijke kut ook. Sta je dan te hameren een uur lang voor jan lul.
jatoch denk je lekker wijf te pakken voor 1000quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja soms hebben die lekkere wijven nog een lelijke kut ook. Sta je dan te hameren een uur lang voor jan lul.
Dan moet je bij aviko solliciterenquote:
Would not smash.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wat stond er?
En Dima wat is je mening over Kristi Lovett en Raisawetsx
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja je kunt zelfs een ontknapingsservice inhuren. Hey Dima.quote:
In Sap zijn geval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahha![]()
Je moet ook niet zo'n schrale Poolse hoer meenemen. Maar gewoon echte high class chick, eentje die zich elegant kan kleden en een behoorlijke tampeloeris heeft. Gewoon alsof het je trophy wife is.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:16 schreef seto het volgende:
dat heb jij met de meeste dingen of niet fripsel
Ja precies.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:12 schreef Beach het volgende:
Een echte gezelschapsdame (denk Geisha Seto) ipv een hoer uit de goot.
is dood normaal in de zakewereldquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Zakenmannen doen dat ook als ze op reis zijn, anders zit je maar in je eentje daar in dat hotel. Nachtje chick inhuren eventueel meenemen naar een etentje. Staat veel beter bij potentiele investeerders als je met een 9.6/10 high class chick naar je zakendiner komt. Echte alpha male gewoon.
ja tuurlijk en als je meer wilt hoeft niemand het te wetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn er ook escortservices voor vrouwen? Puur voor gezelschap natuurlijk
Yep. Laatst nog in de quote500 gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn er ook escortservices voor vrouwen? Puur voor gezelschap natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |