Ja, bijna altijd is dat zo ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe significant is dit?
Zo'n meisje dat ik ken heeft haar relatiestatus verwijderd en haar vriendje ook.
Is ze nu vrijgezel?
yes! dus like haar foto's man! Speel je in de picture en dan beetje berichtjes sturen en keertje afspreken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe significant is dit?
Zo'n meisje dat ik ken heeft haar relatiestatus verwijderd en haar vriendje ook.
Is ze nu vrijgezel?
Zo creepy.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
yes! dus like haar foto's man! Speel je in de picture en dan beetje berichtjes sturen en keertje afspreken.
Ik zit al een beetje in de picture denk ik. Ze keek laatste tijd op school tijdens practicum ontzettend vaak naar me en ze stelde zich open en gewillig op op het station en op school.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
yes! dus like haar foto's man! Speel je in de picture en dan beetje berichtjes sturen en keertje afspreken.
volgende keer een tik op dr billen geven en kijken op ze giechelt. zo ja: bingo!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit al een beetje in de picture denk ik. Ze keek laatste tijd op school tijdens practicum ontzettend vaak naar me en ze stelde zich open en gewillig op op het station en op school.
TS wacht even, deze user is een meisje en vindt het creepy.quote:
Doe normaal, ik kan dat toch niet zomaar in het openbaar doen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
volgende keer een tik op dr billen geven en kijken op ze giechelt. zo ja: bingo!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ze stelde zich open en gewillig op op het station en op school.
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe normaal, ik kan dat toch niet zomaar in het openbaar doen..
Nou ja, kom op, als een meid erg vaak naar je kijkt dan kan het maar 2 dingen betekenen. Of ze heeft lol tegen je met vriendinnen of ze vindt je leuk... Dat is wel serieus bedoeld trouwens. Je kiest wel gewoon het slechtste stukje eruitquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
Of er zit een puist op je voorhoofdquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja, kom op, als een meid erg vaak naar je kijkt dan kan het maar 2 dingen betekenen. Of ze heeft lol tegen je met vriendinnen of ze vindt je leuk... Dat is wel serieus bedoeld trouwens. Je kiest wel gewoon het slechtste stukje eruit
Of wat balpen, snottebel, etc.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of er zit een puist op je voorhoofd
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of er zit een puist op je voorhoofd
We hadden een business practicum en ze deed dit net even te vaak:quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar had haar nooit aangesproken. OP laatste dag van practicum was het vrij rustig, de meeste waren al naar huis, ik draai me zo om om naar haar te kijken, ze zat weer gedraaid op haar stoel naar me te kijken en toen ze had ze zo'n schrikreactie maar ze bleef kijken. Dag daarvoor namelijk kwam ik haar op de terugweg tegen in de metro. Het was druk en we stonden allebei op een paar meter afstand van elkaar, dus ik dacht weer ik kijk ff, bleek ze al naar me te kijken en keek ze geschrokken weg. Dit soort dingen gebeurden veelvuldig.
Toen brak de tentamenperiode aan, we pakken dan altijd dezelfde trein (we komen uit dezelfde stad) de eerste dag had ik haar niet aangesproken. De 2e dag had ik haar haar wel aangesproken en ze kreeg een big smile en hadden we een kort gesprekje,
voordat we de trein in stapten, ze ging in de rij naast me zitten. Even later kwamen dus mensen naast ons zitten en toen we op school kwamen lukte het haar om wat eerder uit te stappen dan mij en ze wachtte niet, ik dacht ze heeft dus toch geen interesse. De 3e dag was het druk op het station en ik zat een beetje verstopt op de achtergrond, toen de trein aankwam op het perron zocht ik een plekje op op het perron waar ik dacht dat de treindeur zou stoppen. Echt een paar seconden later liep er iemand achter me en kwam naast me staan en keek ze weer precies zo gedraaid over haar schouder met zo'n soortgelijke blik als in dat plaatje maar had haar niet aangesproken en ik stapte in de trein. Even later op het schoolstation toen ik uitstapte zag ik dat ze zo'n zoekende blik had (normaal kijkt ze altijd stoïcijns) en toen ik haar naderde zag ik al dat ze een glimlach op haar gezicht had, ik had haar aangesproken en samen zijn we naar school gelopen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze verwachtte natuurlijk dat jij als alfaman haar wel zou inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit soort analyses waan ik me bijna in zo'n observatie-natuurfilm.
[quote]toen we op school kwamen lukte het haar om wat eerder uit te stappen dan mij en ze wachtte niet, ik dacht ze heeft dus toch geen interesse.Is elkaar gedag zeggen tegenwoordig uit ofzo?quote:Echt een paar seconden later liep er iemand achter me en kwam naast me staan en keek ze weer precies zo gedraaid over haar schouder met zo'n soortgelijke blik als in dat plaatje maar had haar niet aangesproken en ik stapte in de trein.Heb je een goed gespreksonderwerp voor morgen dus. Laat je het hier ook weten wat de uitslag is van de verdwenen FBstatus?quote:Even later op het schoolstation toen ik uitstapte zag ik dat ze zo'n zoekende blik had (normaal kijkt ze altijd stoïcijns) en toen ik haar naderde zag ik al dat ze een glimlach op haar gezicht had, ik had haar aangesproken en samen zijn we naar school gelopen.
Alvast dank en succes!
ja ik durfde niet, het was ook vet druk, had haar later wel aangesproken zoals je gelezen hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Is elkaar gedag zeggen tegenwoordig uit ofzo?
ik zie haar misschien over 4 maanden pasquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je een goed gespreksonderwerp voor morgen dus.
Even met je hand in d'r broekje gaan en je weet het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe significant is dit?
Is ze nu vrijgezel?
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ja ik durfde niet, het was ook vet druk, had haar later wel aangesproken
Beter zeg je dan wel hoi, als je in de tussentijd ook geen berichtje op FB durft te versturen...quote:ik zie haar misschien over 4 maanden pas
Om bullshit redenen.quote:
Als ik haar zie spreek ik haar sowieso wel aan, ik ga haar alleen geen berichtje op fb sturen.quote:[..]
Beter zeg je dan wel hoi, als je in de tussentijd ook geen berichtje op FB durft te versturen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |