Historisch besef is je vreemdquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
Je bent nog niet klaar met studeren of bent al een stuk conservatiever en rechtser gewoden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:37 schreef Klokov het volgende:
Prima verkiezingsuitslag trouwens. Hopelijk gaat het volgende kabinet er zo uitzien:
VVD + D66 + CDA + CU (oid)
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Fripsel het volgende:
Hmm, zowel de gymchick als de mascotte vallen me tegen.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:04 schreef kaasplankje het volgende:
kutzooi
me mailbox zit kkvol
blijkt prog uit 1980 te zijn
nou moet ik alles handmatig wegpleuren
kkcomputer
ja heb ff gebeld met de hostquote:
Leuk die neger in z'n strippersoutfit, maar De Ruyter blijft natuurlijk een veel grotere baas.quote:
+1 jaloers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
Afgelopen december flinke salarisverhoging gehad. Paar cursussen gedaan, directie is zeer te spreken over de vooruitgang. Vanaf volgende maand weer salarisverhoging
KOEKOEK! RATATATAATATTATA
Af en toe Jackie, niet teveel. Ik ben mensenschuw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hey VMS ben jij nog wel eens in de gym ? de real life gym? de echte gym die het leven heet?
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?
Stoer hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
Afgelopen december flinke salarisverhoging gehad. Paar cursussen gedaan, directie is zeer te spreken over de vooruitgang. Vanaf volgende maand weer salarisverhoging
KOEKOEK! RATATATAATATTATA
moest lachenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man, mag je nu grotere schotels plaatsen?
Misschien sowieso maar doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel wat beter m'n best gedaan
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah, we kunnen niet allemaal zo schreeuwerig als jij zijn.
Heb jij je vriendin al op de TT gewezen?quote:
Wat een frustraties weer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.
Gelukkig heb jij wel humor, zou anders maar een treurige bedoeling worden hier. Wanneer komt er weer een dagboek post?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Succes met de infantiele humor-van-een-baksteen-act.
Jeziet frustraties waar ze niet zijn Cor. Ben je aan het projecteren?heeft kleine Cor last van je prostaat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een frustraties weer.
Je bent niet erg gelukkig, wel?
Ohjee, meeliften op andermans grapjes is ook al niet je ding. Maar ik weet het niet, wanneer ga je weer posten over het weer of de fysio? Dan heb je meteen je antwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel humeur, zou anders maar een treurige bedoeling worden hier. Wanneer komt er weer een dagboek post?
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeziet frustraties waar ze niet zijn Cor. Ben je aan het projecteren?heeft kleine Cor last van je prostaat?
[..]
Ohjee, meeliften op andermans grapjes is ook al niet je ding. Maar ik weet het niet, wanneer ga je weer posten over het weer of de fysio? Dan heb je meteen je antwoord.
Sooooow c_c pik je datquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakken
deze is heel heel erg waarquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij dan weer heel hard gaat roepen dat je heel erg dik bent om te voorkomen dat andere je erop kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |