Alleen in Brandevoort stemt iedereen VVD, maar dat is nog geen 10%.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SOWWW wat een tokkie stad moet dat zijn
Behalve Houtenbeenquote:
Ze houdt wel van dieren, ik denk dat je succes gaat hebben.quote:
Omdat? Ik denk het niet juist.. dankzij de VVD was het consumentenvertrouwen jarenlang diep onder 0.. dat was met links niet gebeurd. Die kut-partij zit er alleen voor de rijken en aangezien er weinig mensen echt rijk zijn snap ik niet dat zoveel mensen nog zo dom zijn om op de VVD te stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Links aan de macht was , was het nog erger geworden
Er zijn geen liberale partijen in Nederland, ook nooit echt geweest.quote:
en Willy & Rene.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, daar wonen alleen Henken en Ingrids.
Wellicht in mijn wijk dan zelfs. De kuul?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laat ik een tipje van de sluier oplichten: in een arbeiderswijk, waar ook veel studenten wonen. Dan weet je het vast wel.
Daar noem je ook een land...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben we gezien in Griekenland idd... Waar alle problemen zijn veroorzaakt door de rechtse regeringen en nu mag een linkse regering de teringzooi op proberen te ruimen.
Voor de geschiedenisboeken, moeilijk om Ruttes bijdrage in één zin samen te vatten. Hij werkte met veel partijen samen en ging met geen enkele vrouw naar bed. Zoiets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat zijn rol in de geschiedenisboeken niet meer zal zijn dan een voetnootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |