Nee, maar die steden zijn net geteld en horen dus bij die 17% van de getelde stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het Christendom spontaan gegroeid ofzo
Redelijk, hij zal niet de geschiedenisboeken ingaan als fantastisch redenaar, meer als positivo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Feit is volgens mij dat hij dit wel goed kan. Helaas gaat er geen inhoud schuil achter zijn woorden.
Die gek genoeg niet aanslaat op VVDquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegenreactie op recente ontwikkelingen
Nee.. christenen zijn trouwe stemmers en die komen vaker opdagen bij het stemhokje dan andere mensenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het Christendom spontaan gegroeid ofzo
VVD vind ik juist niet libeaal te noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neen. D66 is nauwelijks liberaal te noemen m.i.
Baasje idd!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mooi zn premier die ook kan genieten van een festival
Als Links aan de macht was , was het nog erger gewordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VVD is zeker niet de hoofdoorzaak maar heeft prima een duit in het zakje gedaan ja.
Nee, maar wel liberaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVD vind ik juist niet libeaal te noemen.
Klopt. Maar wel nog een stuk meer anti-links dan d66.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVD vind ik juist niet libeaal te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |