Limbo's houden van sjacheraars.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dat mensen als zo'n Van Rey ook gewoon gekozen blijven worden
Jammer dat die grens zo hard is en niemand duits of frans spreekt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Interessant voor bedrijven omdat dichtbij Duitsland en België. Zuid-Limburg is opkomend
Tja.. En dat snap ik heel goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
België heeft een 100% groei aan Nederlandse studenten 😂
Jij snapt het spelletje gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n kutcrimineel gewoon 5% van de stemmen trekt in Limboland. Waarschijnlijk heeft-ie weer wat dealtjes beloofd.
750 euro per jaar onderwijskosten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
En terecht. Beter onderwijs en waarschijnlijk ook beter te betalen
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand boeit een prognose van Zeeland
Je weet dat dit Dominique isquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
Godnondeju wat ziet Dionne er heerlijk uit
Maar met Mart Smeets is het nog lekkerder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
quote:
Klopt, ze heeft krulletjes vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef VacaLoca het volgende:
Nope, kunnen ze niet. Mogelijk dat de kosten voor buitenlandse studenten omhoog gaat, maar dan ga je toch gewoon naar Duitsland. Ook heel goedkoop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Tja.. En dat snap ik heel goedGaat België hier nog een stokje voor steken? Of laten ze het zo?
Anders ga ik daar wel heen
Ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is gewoon burgemeester in Heerlen hoor
Mensen die capabel en gemotiveerd zijn om zo'n studie af te ronden zullen echt niet een molensteen om hun nek houden na hun studie. Het zijn juist de mensen die 3 keer opnieuw beginnen, zichzelf 3 keer per week klem zuipen in de kroeg en ondertussen wat studentengleuven volblaffen in plaats van boven de boeken te hangen die nu hopelijk wegvallen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef RvLaak het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Zeker niet als je totaal geen enkele ambitie hebt om je volk ook maar enigszins richting een kenniseconomie te sturen... Als je dat niet wil, moet je studeren vooral voor alleen de rijken maken...
Heerlen gewoon afschaffen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
''Ik mag zeggen dat de PVDA een pak op zijn bips heeft gekregen''quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar met Mart Smeets is het nog lekkerder.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar met Mart Smeets is het nog lekkerder.
Is Paul Depla Frans Weekers geworden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
En waar moet ik dan heen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heerlen gewoon afschaffen...
Wel alle mooie meisjes eerst exporteren naar Nederland
Het is een voorspelling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Max23 het volgende:
Onzin dit, na ongeveer een zesde van alle locaties
Kleine dorpen als Rotterdam en Enschedequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Max23 het volgende:
Mijn vrouw heeft de studie (door dyslectie) in 5 jaar afgerond. Had een schuld van (uit m'n hoofd) 25k. Als jij dat geen molensteen noemt, ben je wereldvreemd imo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die capabel en gemotiveerd zijn om zo'n studie af te ronden zullen echt niet een molensteen om hun nek houden na hun studie. Het zijn juist de mensen die 3 keer opnieuw beginnen, zichzelf 3 keer per week klem zuipen in de kroeg en ondertussen wat studentengleuven volblaffen in plaats van boven de boeken te hangen die nu hopelijk wegvallen...
Paulke is sinds gister vervangen door Fransiequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is Paul Depla Frans Weekers geworden?
Dit is maar oefenen, in 2016 als de VS gaat stemmen dan moeten ze er staan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef Max23 het volgende:
idd, Amsterdam, Utrecht, Nijmegen, Delft, Leiden en Wageningen moeten nog komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef -0- het volgende:
D66 komt nog wel verder op met de studentensteden straks.
Morgen na het laten grazen van de schaapskudde gaan ze verder tellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:36 schreef NaturalScience het volgende:
Nog niet één uitslag uit Drenthe. Daar slapen ze al lang...
In alle tot nu toe getelde universiteitssteden heeft PVV gewonnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:35 schreef -0- het volgende:
D66 komt nog wel verder op met de studentensteden straks.
Ik las hier groot verlies PVV.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sommigen in dit topic juichten te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |