er is ook maar één lidquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
PVV dat geen geld heeft voor een bijeenkomst
Opnieuw bewijs dat peilingen echt complete onzin zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Zo'n avond moet ruim van tevoren al georganiseerd worden, zeker met de mate van beveiliging die de PVV nodig heeft. Tot een paar dagen geleden leek de kans heel groot dat de PVV de grootste zou worden.
Denk dat hij te bang is voor (eventueel) strafbare uitspraken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of relletjes schoppen als ze verliezen zoals vorig jaar.
Niet meer in Rotterdam wonende/studerende?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen moest je ook eerst met je id naar het gemeentehuis om een nieuwe te halen maar dat moest dan weer voor gisteren ofzo, en ik kwam er toen pas achter dat ik hem was kwijtgeraakt.
We houden niet van fascisten.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk? Dan kan je twee keer stemmen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen moest je ook eerst met je id naar het gemeentehuis om een nieuwe te halen maar dat moest dan weer voor gisteren ofzo, en ik kwam er toen pas achter dat ik hem was kwijtgeraakt.
Neen, al een jaartje niet meer ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet meer in Rotterdam wonende/studerende?
Wacht maar totdat Delft, Leiden en Wageningen met hun uitslag komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:59 schreef sushine het volgende:
[..]
Nee joh, studenten rekenen D66 af op het leenstelsel.
(Ik en de mensen die ik ken iig wel)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef AF_ het volgende:
Hier zal de pvv wel weer de grootste zijn. Al die werklozen weer gestemd
Maar... maar... werklozen stemmen toch links???quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef AF_ het volgende:
De enige fascisten tijdens deze verkiezingen was het AFA-tuig dat stenen door de ruiten van PVV-ers gooit.quote:
Die stemmen geen PVV. RABOBANK! UITKERINGEN! SCHULD!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef AF_ het volgende:
Hier niet hier stemt men tegen de 'allochtonen'quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar... maar... werklozen stemmen toch links???
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De enige fascisten tijdens deze verkiezingen was het AFA-tuig dat stenen door de ruiten van PVV-ers gooit.
De ene kale homo is de andere niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Martinello het volgende:
Boris moet Pechtold maar eens opvolgen.
Welke gemeente?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hier niet hier stemt men tegen de 'allochtonen'
Heerlenquote:
Die zijn helemaal doorgedraait. Ik heb hier nog twee AFA stickers liggen trouwensquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De enige fascisten tijdens deze verkiezingen was het AFA-tuig dat stenen door de ruiten van PVV-ers gooit.
Dortmund - Juve 0-3quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand de CL uitslagen, zie dat ze al klaar zijn
PVV is linksquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar... maar... werklozen stemmen toch links???
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef xzaz het volgende:
Al deze bobo's werken nu bij de banken die ze gered hebben...
Dit jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Caland het volgende:
Maar Greetje gaat dus geen speech houden? Kijk ik helemaal voor niks
Hij zegt deze avond minder minder minder dan ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Caland het volgende:
Spoilersquote:
Wilders de wegloperquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Caland het volgende:
barca wint met 1-0 en 128 keer gemist en Hart was volgens mij MVPquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand de CL uitslagen, zie dat ze al klaar zijn
Gaat hij niet doen. Hij heeft zich niet voor niets teruggetrokken. Hij is nu in de luwte met het humanistisch verbond bezig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Martinello het volgende:
Boris moet Pechtold maar eens opvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |