1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Dat zou echt PUUR genot zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia , zullen we een Nederlandse Republikeinse partij oprichten?
Wilders: CDA steunt 91% van VVD-PvdA kabinet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fonslambie twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:49:34#Buma: "Nee, het #CDA wordt geen gedoogpartij. Per voorstel bekijken. Het kabinet moet z'n koers verleggen na deze uitslag." reageer retweet
Lijkt me toch boeiend hoe de hazen die vage partij precies lopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Je zal als correspondent maar naar de OSF gestuurd worden
Zionistisch is onzin. Israël is een baken van beschaving in het midden-oosten. Je hoeft geen zionist te zijn om dat in te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon geen incapabele zionistische partij?
Taal verloedert.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef Caland het volgende:
Daar pluk je de vruchten van, lul. Je ziet ze niet.
En als Buma zich daadwerkelijk aan deze "belofte" houdt, zie ik Rutte de handdoek in de ring gooien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fonslambie twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:49:34#Buma: "Nee, het #CDA wordt geen gedoogpartij. Per voorstel bekijken. Het kabinet moet z'n koers verleggen na deze uitslag." reageer retweet
Ik snap werkelijk niet waarom regelmatig die discussie terugkomt... Er is tot nu toe maar 1 integere politicus en da's de lijsttrekker van de SGP. Nu vdStaaij, voorheen vdVliesquote:
Goede grap.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zionistisch is onzin. Israël is een baken van beschaving in het midden-oosten. Je hoeft geen zionist te zijn om dat in te zien.
Eurlingsgodquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker alleen vind ik Buma maar zo zo qua uitstraling
Misschien moet Geertje daarom eens mensen lid laten worden van z'n partij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is jammer dat er niet meer kennis in de PVV is.
Jazeker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
Zeg iedereen in dit topic netjes naar de stembus gegaan?
Nee, ik was mijn stempas kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
Klopt als een stembusquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
Zegt niets gezien het Montesqieu plaatje van de coalitiewetsvoorstellen in de Tweede Kamer gesteund door CDA.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als Buma zich daadwerkelijk aan deze "belofte" houdt, zie ik Rutte de handdoek in de ring gooien.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
Maar natuurlijk, vind het ook zonde dat de uitslagen van de waterschapsverkiezingen niet ook bekend wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
twitter:Iodewijkasscher twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:52:03Ondanks deze vreselijke tegenvaller houden we vertrouwen in Diederik. Zijn positie staat absoluut niet ter discussie. #PS15 reageer retweet
Stempas niet gekregen, ik kreeg te horen dat ik het zelf moest regelen maar kon ik niet i.v.m. druk agendaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef AF_ het volgende:
Judas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Iodewijkasscher twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:52:03Ondanks deze vreselijke tegenvaller houden we vertrouwen in Diederik. Zijn positie staat absoluut niet ter discussie. #PS15 reageer retweet
Welke gemeente is dat danquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stempas niet gekregen, ik kreeg te horen dat ik het zelf moest regelen maar kon ik niet i.v.m. druk agenda
Als ze dat in de voetballerij zeggen is het einde nabij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad. De facisten hebben op dat punt gewonnen. Anno 2015 kun je niet meer vrijuit spreken. Maar miezerig mannetje Pechtold interesseert dat uiteraard niets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
PVV heeft volgens de NOS geen bijeenkomst omdat er niet genoeg geld is. Ze krijgen geen subsidies en de kosten voor beveiliging zijn te hoog. Op zichzelf diep triest. Zeker als je al die aanvallen van AFA-achtigen van de afgelopen weken erbij telt.
Klopt, maar ik zie Buma wel premier aspiraties hebben... En daarom zou hij best nog wel kunnen koersen op een val van het kabinet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt niets gezien het Montesqieu plaatje van de coalitiewetsvoorstellen in de Tweede Kamer gesteund door CDA.
Kennelijk hebben ze de zionistische sponsors teveel tegen zich in het harnas gejaagdquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
PVV heeft volgens de NOS geen bijeenkomst omdat er niet genoeg geld is. Ze krijgen geen subsidies en de kosten voor beveiliging zijn te hoog. Op zichzelf diep triest. Zeker als je al die aanvallen van AFA-achtigen van de afgelopen weken erbij telt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze dat in de voetballerij zeggen is het einde nabij.
Blijft jammer, had me wel verheugd op een mooie speech van Wilders. Topvermaak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
Fijn dat jij verantwoordelijkheid neemtquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
De volgende paardenlul die het heeft over "verantwoordelijkheid nemen" krijgt een klap voor zijn appel.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
Dan mag Stijn ook meteen vetrekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag alleen in dit topic posten als je stemrecht hebt.
Lodewijk heeft de motorzaag al in de hand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zit meteen je probleemquote:
Exit dusquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
In Nijmegen moest je ook eerst met je id naar het gemeentehuis om een nieuwe te halen maar dat moest dan weer voor gisteren ofzo, en ik kwam er toen pas achter dat ik hem was kwijtgeraakt.quote:
In de politiek ook heeft het verleden uitgewezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hier op de uni staat de D66 al 2 weken ofzo.
Of relletjes schoppen als ze verliezen zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
De PVV houdt alleen verkiezingsavonden als Wilders ronkende goed-nieuws praatjes kan verkopen.
Of ze houden gewoon geen feestje als ze moeten toegeven dat er zetels zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze de zionistische sponsors teveel tegen zich in het harnas gejaagd
Echt een chaos idd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen moest je ook eerst met je id naar het gemeentehuis om een nieuwe te halen maar dat moest dan weer voor gisteren ofzo, en ik kwam er toen pas achter dat ik hem was kwijtgeraakt.
Onzin. Zo'n avond moet ruim van tevoren al georganiseerd worden, zeker met de mate van beveiliging die de PVV nodig heeft. Tot een paar dagen geleden leek de kans heel groot dat de PVV de grootste zou worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
De PVV houdt alleen verkiezingsavonden als Wilders ronkende goed-nieuws praatjes kan verkopen.
Moet je bij de websitemaker zijn, die is er met het geld vandoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
PVV dat geen geld heeft voor een bijeenkomst
Ja maar jij was hem kwijt. Dat is terecht. Als je je stempas niet krijgt gaat er gewoon iets goed misquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen moest je ook eerst met je id naar het gemeentehuis om een nieuwe te halen maar dat moest dan weer voor gisteren ofzo, en ik kwam er toen pas achter dat ik hem was kwijtgeraakt.
Heeft met de beveiliging te makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
PVV dat geen geld heeft voor een bijeenkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |