Ja, jammer genoeg is hun huidige leider best een capabele roerganger. Ik had liever gezien dat Stekker Sap nog een paar jaar de scepter mocht zwaaien om de partij definitief op te blazen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Verder opvallend dat GroenLinks op 5 zetels in de Senaat lijkt te komen, vergelijkbaar met 10 zetels in de Tweede Kamer. De partij is daarmee weer terug op het niveau van het tijdperk Halsema, voor het gedoe met Sap en Dibi.
Als Rutte er geen enkel plan meer door krijgt, zie ik hem in staat om als een klein kind gewoon om mama te schreeuwen en de stekker eruit te trekken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Coalitie heeft geen enkele incentive om die conclusie te trekken.
Liever nog twee jaar aanmodderen en hopen dat de economie in de tussentijd zal aantrekken.
Balkenende > Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, het plebs is het tijdperk balkenende alweer vergeten![]()
Dé oorzaak voor de "zwaardere" crisis in ons land dan de omliggende landen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Cikx het volgende:
Mooi die reacties van de PVV-stemmers.Ik hoop dat ze zichzelf googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi die reacties van de PVV-stemmers.Ik vind het verbazend dat mensen zich op een medium als Facebook zo laten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mooi die reacties van de PVV-stemmers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
VVD 15,8%quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef BlackNero het volgende:
CDA als grootste partij? Again? Wtf Nederland
Hoop dat jij eens flink wat bedreigingen krijgt en de rest van je leven je vrijheid kwijt bent .. Zien hoequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Mooi zo'n ongenuanceerde leider die aan beveiligingskosten zowat de hele partijkas leegtrekt...
Mooi die reacties van de PVV-stemmers.Haha, we zijn tegen het kabinet , maar omdat we denken dat het oneerlijk is gaan we niet stemmen maar achteraf wel klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Te makkelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Die komen opdraven. De rest blijft thuis. Daarom winnen ze.
Balkenende I t/m IVquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij welk kabinet trok het CDA de stekker eruit precies?
Met GroenLinks erbij 40. Rutte en Samsom moeten maar eens een paar goede gesprekken met Van Ojik gaan voeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens actuele exitpoll dus 35 zetels voor de coalitie + c3
Al zijn de exitpolls lang niet altijd representatief voor de uitslag.
Onzin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |