Waarom niet? Gewoon de helft van het verlies van de PVV/VVD gepakt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, niet boeiend. CU en SGP worden gewoon vervangen door het CDA.
Dat zit er al veel langer aan te komen namelijk.
Wie echt denkt dat het CDA een echte oppositierol gaat vervullen is grenzeloos naïef.
Denken dat CDA het kabinet gaat steunen, Buma wil premier wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie echt denkt dat het CDA een echte oppositierol gaat vervullen is grenzeloos naïef.
CDA is in de provincies een betrouwbare partner. Dat dan weer wel. Het is dat ze iets tegen wiet hebben en dat ''Jezus'' figuur helpt ook niet echt mee.quote:
Je verkneukelen om die zetel verlies terwijl je eigen partij er zes heeft verlorenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef L3gend het volgende:
PVV heeft als enige oppositiepartij verloren
Die komen opdraven. De rest blijft thuis. Daarom winnen ze.quote:
En GroenLinksquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef L3gend het volgende:
PVV heeft als enige oppositiepartij verloren
Daarnaast is het nog steeds geen schim van wat het ooit was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon de helft van het verlies van de PVV/VVD gepakt.
Mijn partij heeft er 5 gewonnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verkneukelen om die zetel verlies terwijl je eigen partij er zes heeft verloren
Nee ze willen regeren, op hun voorwaarden, die wil TK verkiezingen...die zorgt er voor dat er geen andere mogelijkheid is dan dat de coalitie moet concluderen dat de koek op is...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
CDA zijn kontendraaiers en plucheplakkers.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem me naief, maar CDA doet dat niet
2 verloren, mijn partij heeft er 2 bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verkneukelen om die zetel verlies terwijl je eigen partij er zes heeft verloren
Traditionele achterbanquote:
Buma moet eerst maar eens in de flow te zien blijven tot de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:37 schreef L3gend het volgende:
[..]
Denken dat CDA het kabinet gaat steunen, Buma wil premier worden
0:00 staat dat op de planningquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze al gezegd hoe laat het debat ongeveer komt?
Lijkt me een goede voor de OP, indien deze automagisch update.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Geactualiseerde exitpoll.
Zeker wel, CDA kan de grootste worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
CDA zijn kontendraaiers en plucheplakkers.
Sowieso dat die de coalitie gaan helpen.
Tenzij nieuwe verkiezingen voor hun beter uitkomen maar echt veel beter kan het voor hun toch ook niet worden?
Teletekstpagina's kunnen niet meer automatisch updaten op internet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me een goede voor de OP, indien deze automagisch update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |