Nood breekt helemaal geen wet. Ze hadden ook het kabinet kunnen laten klappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nood breekt wet, gekke geert was er net uit gestapt. Ze moesten een begroting hebben en heeeeeel snel.
Van de SP weet je dat ze maar weinig plannen van een ander echt goed vinden.quote:
quote:
De grootste partij ongeveer 15%, van een opkomst van 49%. Grote maatschappelijke steun voor de grootste partij...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Dus wat de uitslag ook is, het is geen meerderheid...
Indien de opkomstcijfers kloppen
Je bent zelf een linkse ratquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit me erover te verbazen dat de ratten van het CDA weer opkrabbelen. Ik was net zo blij dat rat Verhagen die partij de vernieling in geholpen had
De kiezer is dement. Zijn het samenwerken met de PVV al lang vergetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit me erover te verbazen dat de ratten van het CDA weer opkrabbelen. Ik was net zo blij dat rat Verhagen die partij de vernieling in geholpen had
Ja, precies dezelfde doelgroep natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef GSbrder het volgende:
Zetel van PVV naar D66 gegaan. Very likely indeed
Het is ook verre van mijn partij, maar die gezinsstandpunten zijn betuttelend maar soms wel goed voor de balans... vind het persoonlijk vooral fijn dat de PvdA en PVV onderuit gaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Bij de vorige verkiezingen, Tweede-Kamer, had de exitpoll 13 zetels voor de PVV, dat werden er 15. Het is een indicatie.quote:
Waarschijnlijk opgeschoven van PVV naar VVD/CDA en dan nog wat reststemmen bij D66.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, precies dezelfde doelgroep natuurlijk.
Wat aanhangers van Wilders zijn te lui om hun partij te ondersteunen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef L3gend het volgende:
PVV heeft als enige oppositiepartij verloren
Ach al verliezen ze geen enkele zetel. Geert mag voorlopig een toontje lager gaan zingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen, Tweede-Kamer, had de exitpoll 13 zetels voor de PVV, dat werden er 15. Het is een indicatie.
Of ze vertrouwen erop dat t niet weer zal gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kiezer is dement. Zijn het samenwerken met de PVV al lang vergeten
"Ik heb ook een huisdier" of "ik ken ook een verzorgingstehuis"quote:
Nogmaals, niet boeiend. CU en SGP worden gewoon vervangen door het CDA.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:34 schreef SureD1 het volgende:
[..]
12 - 12 nog steeds...
35 voor VVD-PVDA-D66-CU/SGP
Noem me naief, maar CDA doet dat nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, niet boeiend. CU en SGP worden gewoon vervangen door het CDA.
Dat zit er al veel langer aan te komen namelijk.
Wie echt denkt dat het CDA een echte oppositierol gaat vervullen is grenzeloos naïef.
Eensch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, niet boeiend. CU en SGP worden gewoon vervangen door het CDA.
Dat zit er al veel langer aan te komen namelijk.
Wie echt denkt dat het CDA een echte oppositierol gaat vervullen is grenzeloos naïef.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:36 schreef L3gend het volgende:
[..]
Laatste half uur stemden mensen die werk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |