Nood breekt helemaal geen wet. Ze hadden ook het kabinet kunnen laten klappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nood breekt wet, gekke geert was er net uit gestapt. Ze moesten een begroting hebben en heeeeeel snel.
Van de SP weet je dat ze maar weinig plannen van een ander echt goed vinden.quote:
quote:
De grootste partij ongeveer 15%, van een opkomst van 49%. Grote maatschappelijke steun voor de grootste partij...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Dus wat de uitslag ook is, het is geen meerderheid...
Indien de opkomstcijfers kloppen
Je bent zelf een linkse ratquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit me erover te verbazen dat de ratten van het CDA weer opkrabbelen. Ik was net zo blij dat rat Verhagen die partij de vernieling in geholpen had
De kiezer is dement. Zijn het samenwerken met de PVV al lang vergetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit me erover te verbazen dat de ratten van het CDA weer opkrabbelen. Ik was net zo blij dat rat Verhagen die partij de vernieling in geholpen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |