Blijf jij lekker notitietjes maken ervan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral blijven doorkloten in dat topic.
Loop gewoon eens niet zo te zeuren joh.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:01 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Blijf jij lekker notitietjes maken ervan.
Lijken mij geheel terechte reacties natuurlijk. Als je vindt dat het acceptabel is kokend water over een kat heen te gooien, ben je een idioot. Als je dat doet om te trollen, mag je lekker opbokken en als er krokodillentranen komen omdat dat tegen je gezegd wordt, ben je een jankzak. En als NWS zo slecht vindt als je stelt, donderstraal dan lekker op.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voorbeeldige NWS-mod.
[..]
Doei.
Als mensen tegen jou zeggen dat afschieten misschien wat overdreven is, maar een emmer kokend water over je heen gooien dan beter is, zou ik dat, hoewel een begrijpelijke post met al dat gejank, ook weghalen. Want het is niet zo aardig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:32 schreef De_Kaas het volgende:
Als ik in NWS op een bericht zou reageren waaruit blijkt dat een stel woestijnbarbaren een meisje haar hand hebben afgehakt vanwege vermeend overspel en ik opmerk dat ze dat meisje dan beter een klap in het gezicht hadden kunnen geven i.p.v. haar hand af te hakken, ben ik het slaan van meisjes aan het aanmoedigen, aldus orakel Timmmm.
Maar vooral een bericht over een doodnormale en veelgebruikte methode om van ratten af te komen verwijderen en berichten waarin men roept dat die mevrouw doodgemaakt moet worden laten staan. Heldere keuze.
Godse dombo's.
Je komt zieken vanuit je POLcafe want NWS is toch kut.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:32 schreef De_Kaas het volgende:
Als ik in NWS op een bericht zou reageren waaruit blijkt dat een stel woestijnbarbaren een meisje haar hand hebben afgehakt vanwege vermeend overspel en ik opmerk dat ze dat meisje dan beter een klap in het gezicht hadden kunnen geven i.p.v. haar hand af te hakken, ben ik het slaan van meisjes aan het aanmoedigen, aldus orakel Timmmm.
Maar vooral een bericht over een doodnormale en veelgebruikte methode om van ratten af te komen verwijderen en berichten waarin men roept dat die mevrouw doodgemaakt moet worden laten staan. Heldere keuze.
Godse dombo's.
Is geen hetze, zijn feiten en als jouw dat niet bevalt weet je de uitgang vast wel te vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kap eens met je sneue hetze tegen Specularium. Als je niet kunt leven met de moderatie op dit forum, dan zout je toch gewoon op? We zullen je niet missen.
Weet je geen gefundeerd antwoord, gaan we het maar weer op beledigen gooien, zielig mannetje.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was geen verwijderde post, jankzak.
Ik zal het je even uitleggen. Als een post ge-edit is, kunnen we de editgeschiedenis opvragen. Wanneer een post helemaal weggehaald is, kan alleen een (forum)admin hem terughalen. Dit was een geëdite post.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Weet je geen gefundeerd antwoord, gaan we het maar weer op beledigen gooien, zielig mannetje.
Volledig terecht in jouw geval.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Weet je geen gefundeerd antwoord, gaan we het maar weer op beledigen gooien, zielig mannetje.
Fair enough.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal het je even uitleggen. Als een post ge-edit is, kunnen we de editgeschiedenis opvragen. Wanneer een post helemaal weggehaald is, kan alleen een (forum)admin hem terughalen. Dit was een geëdite post.
Is dit kritiek? Nee he?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Enige vorm van kritiek moet je tegen kunnen als mod zijnde, of is dat soms verboden?
Groei dus een paar ballen of stop met modden als je dan in een hoekje gaat huilen en je "macht" msbruiken.
Klaar wat mij betreft, hij doe maar wat ie niet laten kan, heeft ie ook nog een paar geluksmomentjes in zijn leven.
Nu niet meer, die kans had je al gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit kritiek? Nee he?
Jankzak.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nu niet meer, die kans had je al gehad.
Haarbal.
weet ik niet zeker, misschien wel maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt op usernamen let, zeker niet bij inhoudelijke postsquote:
Waar doel je precies op? Ik heb hier eerder vanavond al wat opgeruimd.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
NWS / 1 miljoen migranten staan klaar in Libië
Misschien leuk als iemand eens dit topic gaat doorkammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |