Leer mij een pakkende TT te posten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Doppel:
NWS / Moeder stuurt orders rond voor verjaardagscadeaus
NWS / Email van moeder met veeleisende cadeauwensen voor zoontje gaat viraal
Als is die titel van tong wel een stuk beknopter.
Ga jij even lekker ergens anders kokend water over katten heengooien, idioot.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:48 schreef De_Kaas het volgende:
Waarom zijn er zojuist posts van mij verwijderd en waarom ontvang je daarover geen feedback?
Waarom zou ik niet mogen zeggen dat het beter is om kokend water over een dier te gooien om het weg te jagen dan het zomaar dood te schieten?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij even lekker ergens anders kokend water over katten heengooien, idioot.
Het is dus prima om te zeggen dat je een mens wil vermoorden, maar niet toegestaan om te zeggen dat het beter is om een dier af te schrikken dan het te doden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:55 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof het wel, en dat weet jij ook heel goed met je getroll.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:56 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Het is dus prima om te zeggen dat je een mens wil vermoorden, maar niet toegestaan om te zeggen dat het beter is om een dier af te schrikken dan het te doden.
Volgens mij modereer je puur op persoonlijke voorkeur in dit specifieke geval.
En dan pakken we de editgeschiedenis er even bij:quote:
Dus je mag weer lekker opbokken.quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 18-04-2015 15:10
Wat heerlijk, krijg precies de reacties waarop ik hoopte.
Omdat het de hypocrisie duidelijk aantoont: het is allemaal maar normaal om te roepen dat je mensen wil vermoorden en je tikt een bericht met een omgekeerde boodschap en ja hoor, wat je verwacht te laten zien gebeurt - direct hebben mensen er problemen mee. En daar doe je dan nog aan mee ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En dan pakken we de editgeschiedenis er even bij:
[..]
Dus je mag weer lekker opbokken.
.
?quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En dan pakken we de editgeschiedenis er even bij:
[..]
Dus je mag weer lekker opbokken.
.
Kap eens met je sneue hetze tegen Specularium. Als je niet kunt leven met de moderatie op dit forum, dan zout je toch gewoon op? We zullen je niet missen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
?
Dus als het in je voordeel uitpakt ben je WEL bereid om voorbeelden te copy/pasten??
En bij mij, wat in je nadeel had uitgepakt, niet.
Erg zwak, maar dat wisten we al.
Huilen joh als je gare troll wordt doorgeprikt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:37 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Sterk verweer wel wanneer je niet volgens de policy modereert.
Dit was geen verwijderde post, jankzak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
?
Dus als het in je voordeel uitpakt ben je WEL bereid om voorbeelden te copy/pasten??
En bij mij, wat in je nadeel had uitgepakt, niet.
Erg zwak, maar dat wisten we al.
Dan let je niet goed opquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wow, Elfletterig die opkomt voor Specularium, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Weinig keuze natuurlijk wanneer posts in NWS zomaar verwijderd worden door een moderator voor wie niet de FOK!-policy, maar zijn eigen inhoudelijke voorkeuren leidend zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donderstraal dan gewoon op uit NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |