Het zou in mijn ogen dan ook goed zijn als er wetgeving komt die huisdiereigenaren verplicht om huisdieren binnen te houden of aangelijnd buiten te laten vertoeven. Huisdieren moeten weggehouden worden uit de inheemse natuur.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:26 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Katten mogen gwn vrij zijn je gaat ze niet doden om zoiets kleins
Neequote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het zou in mijn ogen dan ook goed zijn als er wetgeving komt die huisdiereigenaren verplicht om huisdieren binnen te houden of aangelijnd buiten te laten vertoeven. Huisdieren moeten weggehouden worden uit de inheemse natuur.
Vooralsnog ben jij onder andere degene die blijk heeft gegeven van vrij barbaarse opvattingen:quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap sommigen reacties hier echt niet... En dat mag zich dan 'mens' noemen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Al had ik waarschijnlijk hetzelfde met die mevrouw gedaan als het mijn kat was geweest, dan sta ik niet meer voor mezelf in.
Inderdaad, die verheerlijking van huisdieren.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap sommigen reacties hier echt niet... En dat mag zich dan 'mens' noemen![]()
![]()
Plofkipquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad, die verheerlijking van huisdieren.![]()
Maar vanavond wel gewoon een lekker stukje goedkope plofkip eten.
![]()
Het is net zo eenvoudig als dat je rommel niet moet laten slingeren. Prima als je huisdieren wil houden maar zorg dat ze weg blijven uit de inheemse natuur. Laat je huisdieren toch rondzwerven dan vind ik het prima als ze afgeschoten worden of in ieder geval verwijderd worden, inclusief een boete voor de eigenaar natuurlijk.quote:
Katten lopen gewoon buiten rond dat hoort zo sukkel. Ik ga jou toch ook niet verplichten binnen te blijven en je buiten vastbinden als je toch naar buiten gaat?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is net zo eenvoudig als dat je rommel niet moet laten slingeren. Prima als je huisdieren wil houden maar zorg dat ze weg blijven uit de inheemse natuur. Laat je huisdieren toch rondzwerven dan vind ik het prima als ze afgeschoten worden.
gefrustreerde ornitholoog?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is net zo eenvoudig als dat je rommel niet moet laten slingeren. Prima als je huisdieren wil houden maar zorg dat ze weg blijven uit de inheemse natuur. Laat je huisdieren toch rondzwerven dan vind ik het prima als ze afgeschoten worden of in ieder geval verwijderd worden, inclusief een boete voor de eigenaar natuurlijk.
Onzin, de meeste huisdieren maken helemaal geen onderdeel uit van de inheemse natuur. Bovendien zijn de meeste huisdieren doorgefokte genetische gedrochten die heel wat af lijden in hun leven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Katten lopen gewoon buiten rond dat hoort zo sukkel
Je bent een expert, ik zie het al.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onzin, de meeste huisdieren maken helemaal geen onderdeel uit van de inheemse natuur. Bovendien zijn de meeste huisdieren doorgefokte genetische gedrochten die heel wat af lijden in hun leven.
Nee, gewoon een liefhebber van de inheemse natuur. Mooi toch, een nestje met jonge mereltjes, maar dat feestje wordt dikwijls ruw verstoord doordat huisdiereigenaren hun huisdieren niet goed afschermen van de inheemse natuur. Zo moeilijk is het niet om huisdieren binnen te houden of op aangelijnd op het eigen terrein.quote:
En buiten is gevaarlijk voor een kat, ze heeft dus niets onnatuurlijks gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Katten lopen gewoon buiten rond dat hoort zo sukkel. Ik ga jou toch ook niet verplichten binnen te blijven en je buiten vastbinden als je toch naar buiten gaat?
De genetische aftakeling van veel soort huisdieren is een aanzienlijk probleem hoor. Genetische ziektes, problemen met het gestel, permanente hoofdpijn en problemen met ademen, het zijn zaken die steeds meer voor komen onder huisdieren doordat er onvoldoende oog is voor de kwaliteit van het fokbestand.quote:
http://washington-animal-clinic.com/quote:Dear Friends, Clients, and other interested folks. We just learned of the conduct that is discussed on Facebook. We are absolutely appalled, shocked, upset, and disgusted by the conduct. We have parted ways with Ms. Lindsey. We do not allow such conduct and we condemn it in the strongest possible manner. Please know that when informed of this we responded swiftly and appropriately and please do not impute this awful conduct to the Washington Animal Clinic or any of its personnel.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Mijn god wat een gestoord wijf. Als het mijn kat betrof zou ik op haar gaan jagen met een botte bijl of zoiets.
Ik hoop dat die Kirsten Lindsey nooit meer aan het werk komt. Zelfs niet als een serveerster.
Zou ze er al een beetje spijt van hebben?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://washington-animal-clinic.com/
Our dear Kristen Lindsey will probably never work again anywhere... That what you get from killing a innocent pet. The internet will probably destroy her, as she deserves. She's better of killing herself with her bow, because she won't have much left in a week or so. What a laugh would that be.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou ze er al een beetje spijt van hebben?
http://www.huffingtonpost(...)arrow_n_7090630.htmlquote:Lindsey also wasn't aware that she'd be fired on Friday. After the photo went viral, she reportedly posted to Facebook, "No I did not lose my job. Lol. Psshh. Like someone would get rid of me. I’m awesome!"
Though she was eventually canned, it wasn't immediately clear whether she'd face criminal charges. Austin County Sheriff Jack Brandes told KBTX that he'd forward the case to the district attorney for review.
She's probably a narcissist. Competent for killing people maybe? She should have joined the army instead of killing some random neighborhood pet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)arrow_n_7090630.html
Ze mist nogal wat inschattingsvermogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |