Normaal gesproken is in de aanloop naar een verjaardag één telefoontje voldoende om te weten te komen of iemand nog wensen heeft voor de heugelijke dag. Zo werkt het echter niet voor een Amerikaanse moeder. Voor de eerste verjaardag van haar zoontje stuurde ze een opdringerige e-mail naar andere ouders met daarin wel erg gedetailleerde instructies.![ljKOkWu.jpg]()
Op de verlanglijst staan onder meer een waterspeeltafel van supermarktketen Walmart ter waarde van 59 euro, een speeltent van Ikea (18,50 euro) en een Cheerios-speelboek (7,40 euro). Wie het aandurft een geschenk te kopen dat niet op de lijst staat, wordt gevraagd om de kassabon erbij te stoppen, zodat de moeder het stuk speelgoed zou kunnen ruilen.
Bovendien adviseert de moeder niet met leesboeken aan te komen, want de kleine spruit heeft al 32 boeken op de plank staan en liggen er nog 25 op hem te wachten voor als hij 3 jaar of ouder is. ,,Bovendien houdt hij er niet van voorgelezen te worden'', schrijft de moeder in de 'handleiding'.
OntvoeringenDaarnaast wil de moeder ook geen gepersonaliseerde cadeaus, die buitenshuis gebruikt kunnen worden. ,,Kleding met een naam erop leidt als snel tot ontvoeringen, dus we willen de naam van onze zoon niet zien staan op kleding of speelgoed.'' Mocht het zoontje van de Amerikaanse onverhoopt tóch een gepersonaliseerd cadeau krijgen, wordt het alleen binnenshuis gebruikt.
Een ouder die de brief in zijn mailbox kreeg, zette die gisteren op de sociale nieuwswebsite Reddit met als titel 'De meest veeleisende 1ste verjaardagsuitnodiging ooit'. Het bericht werd binnen een dag meer dan twee miljoen keer gelezen en gedeeld.
,,Ik zou voor dit kind het meest aanstotelijke en lawaaierige cadeau kopen en het betalingsbewijs niet geven'', aldus een Reddit-gebruiker. Iemand anders schreef: ,,Als je nu eens een kledingstuk koopt met daarop het opschrift 'Mijn moeder is een mafkees', is dat dan te gepersonaliseerd?''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aardagscadeaus.dhtmlHa ha ha....kan het brutaler ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !