Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerenveen en PEC hebben we eerder dit seizoen verloren, al sinds 2005 (?) niet meer gewonnen in Enschede.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, iemand van een club die 16 punten achter PSV staat komt lachen.
Dan kun je het inderdaad wel bestempelen als lastige wedstrijden jaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.
En Twente kan niet eens winnen van Groningen en is al langer uit vorm.
Alle wedstrijden zijn nog 'lastig' voor PSV. Aangezien de ploeg steeds verzuimt om op belangrijke momenten te presteren zou het nog mis kunnen gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Twente, Excelsior-uit
Heerenveen, Zwolle-thuis
4 lastige wedstrijden en nog 8 punten voor. Zeg het maar.
Alleen tegen Utrecht misschien, verder niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef tja77 het volgende:
Ajax zal ook echt nog wel wat puntjes laten liggen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer naar de coolsingel voor de 3de plek?
mad?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer naar de coolsingel voor de 3de plek?
En dat baseer je op?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen tegen Utrecht misschien, verder niet meer.
hey Davyquote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Twente, Excelsior-uit
Heerenveen, Zwolle-thuis
4 lastige wedstrijden en nog 8 punten voor. Zeg het maar.
Je bent wel een negatief geval zeg.quote:
Dat is wel ongeveer de beste aanwijzing die er is.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.
Toen ik je erop wees dat het verschil 16 punten is, zeg maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zojuist bij de 2-0? Of bij het laatste fluitsingaal?
Oh, meer een soort binnenpretje dus?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik je erop wees dat het verschil 16 punten is, zeg maar.
Werd ook allang gedaan, snap alle ophef dan ook niet helemaal. Punten hadden lekker geweest, maar dit was al verwacht.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef Wouterw17 het volgende:
4 keer moet er nog gewonnen worden. Sowieso heb je nog makkelijke wedstrijden tegen Excelsior, PEC, Heracles en ADO. Twente uit en Heerenveen thuis zijn misschien lastig maar ik zie ons tegen geen van beiden eigenlijk verliezen.
Ik snap die mensen ook niet die zich nu druk maken over het kampioenschap. Ik bedoel, Feyenoord uit is voor PSV gewoon de moeilijkste wedstrijd van het seizoen. Die kon je gewoon al als verlies incalculeren.
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:"quote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef Wouterw17 het volgende:
4 keer moet er nog gewonnen worden. Sowieso heb je nog makkelijke wedstrijden tegen Excelsior, PEC, Heracles en ADO. Twente uit en Heerenveen thuis zijn misschien lastig maar ik zie ons tegen geen van beiden eigenlijk verliezen.
Ik snap die mensen ook niet die zich nu druk maken over het kampioenschap. Ik bedoel, Feyenoord uit is voor PSV gewoon de moeilijkste wedstrijd van het seizoen. Die kon je gewoon al als verlies incalculeren.
Die Thijssietwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:25:27#feypsv 2-1. Einde. Pas na 2-0 toont PSV iets van ambitie. Te laat. Duidelijk dat ploeg echte spanning nodig heeft om top te presteren. reageer retweet
PEC is lekker in vorm inderdaad. Zal echt lastig worden ja. Misschien denk ik er te makkelijk over.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:". Wat minder arrogantie mag wel.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:". Wat minder arrogantie mag wel.
Vorig jaar speelden we ook iets minder goed, en was de stand op de ranglijst IETS anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ja, we hebben toen verloren, dus dat gaan we nu ook weer doen."quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer de beste aanwijzing die er is.
Dat staat er niet, grapjurk. Er staat dat het moeilijk wedstrijden zijn, en een aanwijzing daarvoor is inderdaad de resultaten in de voorgaande ontmoetingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, we hebben toen verloren, dus dat gaan we nu ook weer doen."
Ok.
dat deze uitspraak gedaan wordt is eigenlijk schandalig (dat het daarvan ook nog af zal hangen wellicht), aangezien ze tegen ajax en feyenoord niet noodzakelijk puntenverlies hadden hoeven te lijden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef tja77 het volgende:
Ajax wint vanavond misschien wel, maar die gaan echt nog wel punten verspelen.
Ja, want één hele uitslag is van veel meer waarde dan hetgeen je van beide ploegen al het hele seizoen gezien hebt natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat er niet, grapjurk. Er staat dat het moeilijk wedstrijden zijn, en een aanwijzing daarvoor is inderdaad de resultaten in de voorgaande ontmoetingen.
De tering, ga anders even niet in op wat ik post maar verzin er suggestief iets bijquote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want één hele uitslag is van veel meer waarde dan hetgeen je van beide ploegen al het hele seizoen gezien hebt natuurlijk.
Gewoon niets te zeggen en daarom maar gaan schelden dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, ga anders even niet in op wat ik post maar verzin er suggestief iets bijSimpele. Laat maar.
Ik lees niks raars. Na de 2-1 ging bij Feyenoord alle hens aan dek om onder de druk van PSV uit te komen. Ineens hadden ze kramp.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Die Thijssietwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:25:27#feypsv 2-1. Einde. Pas na 2-0 toont PSV iets van ambitie. Te laat. Duidelijk dat ploeg echte spanning nodig heeft om top te presteren. reageer retweet
.
Ik wel, alsof er op deze wedstrijd geen echte spanning stond, zegt Thijs.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees niks raars. Na de 2-1 ging bij Feyenoord alle hens aan dek om onder de druk van PSV uit te komen. Ineens hadden ze kramp.
Hij zegt dat PSV te laat begon met voetballen. Dat klopt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, alsof er op deze wedstrijd geen echte spanning stond, zegt Thijs.
Lees ff een paar posts terug snuiter, ik had al gezegd dat PSV niet afhankelijk hoeft te zijn van puntverlies van Ajax.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:07 schreef perro. het volgende:
[..]
dat deze uitspraak gedaan wordt is eigenlijk schandalig (dat het daarvan ook nog af zal hangen wellicht), aangezien ze tegen ajax en feyenoord niet noodzakelijk puntenverlies hadden hoeven te lijden.
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lees ff een paar posts terug snuiter, ik had al gezegd dat PSV niet afhankelijk hoeft te zijn van puntverlies van Ajax.
Ze staan nog steeds ruim voor in de stand van de competitie. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat ze dat stiekem wel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.
dat ze weer maar heel moeilijk met druk om kunnen gaan. dat het toch weer voor een deel van anderen af moet hangen. dat ze zich eens tot kerels vermannen en gaan werken, denk ik dan.
maar die achterstand loopt langzaam maar gestaag terug. tuurlijk is het zeer waarschijnlijk dat ze kampioen worden, maar dat billenknijpen wat je her en der proeft is dus treurig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds ruim voor in de stand van de competitie. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat ze dat stiekem wel zijn.
Die kleur van de TS staat je wel goed moet ik zeggenquote:
Nee dat zijn ze niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.
dat ze weer maar heel moeilijk met druk om kunnen gaan. dat het toch weer voor een deel van anderen af moet hangen. dat ze zich eens tot kerels vermannen en gaan werken, denk ik dan.
helaas. Ok. Klopt. Tx!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef Caland het volgende:
Jammer jongens. Volgend jaar maar lekker die plekken aan Feyenoorders verkopen. Jullie winnen toch nooit in Rotterdam.
Veel succes met het kampioenschap
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef Caland het volgende:
Jammer jongens. Volgend jaar maar lekker die plekken aan Feyenoorders verkopen. Jullie winnen toch nooit in Rotterdam.
Veel succes met het kampioenschap
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef Lemming22 het volgende:
Wel twee kapitale verdedigingsfouten. Die Achahbar wordt twee keer totaal vrijgelaten doordat zijn man met de verkeerde aanvaller meeloopt. Wel geniaal afgerond allebei natuurlijk.
Verder ingecalculeerd verlies, volgende week weer verder.
Ja bij die El Ahmadi gaat het licht wel vaker uit als hij tegen PSV speelt. Draadjes los in de bovenkamer. Dat geeft kortsluiting.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doen
Zag trouwens ook die smerige overtreding van El Ahmadi op Jetro..Zum kotsen
Schorsen op beelden, net als Maher voor die vuiststoot.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doen
Zijn de boertjes niet gewend he.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.
Was wel grappig ja om steeds het uitvak te horen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.
Heb genoten van de trein. Meer mensen mee, en een privé coupé met de terugreis gehad. Niks te klagenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Volgend jaar gewoon weer bussen, graag. Die trein heeft echt 0 voordeel op deze manier.
Dat vechtvoetbal was erg leuk om naar te kijken. De rechterkant met Brenet en Narsingh was het zwakke punt waar Feyenoord goed gebruik van maakte. Kon alle kanten op, wat betreft de uitslag. Mooie pot was het.
Ja, het was een gemene overtreding, maar die man van je UI kon d,r anders ook wat van.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, goeie.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef 1312-FRFC het volgende:
op TV hoor je helaas alleen de kant van het uitvak, omdat daar de microfoons staan.
Is bij elke club zo. Omdat vaak het thuispubliek zingt, ze willen ervoor zorgen dat de commentator verstaanbaar is. Geen grap dit.quote:
Rondom het hele veld staan microfoons, dat kun je goed horen als de bal gepassed wordt. Tis dus niet zo dat er alleen bij het uitvak microfoons staan. Of het moet in Rotterdam weer anders zijn dan in alle andere stadions.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Is bij elke club zo. Omdat vaak het thuispubliek zingt, ze willen ervoor zorgen dat de commentator verstaanbaar is. Geen grap dit.
Maar verder goede uitsupport van PSV![]()
Ze laten vaak horen waar het minste geluid vandaan komt, omdat dat minder lastig is voor de commentator......quote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rondom het hele veld staan microfoons, dat kun je goed horen als de bal gepassed wordt. Tis dus niet zo dat er alleen bij het uitvak microfoons staan. Of het moet in Rotterdam weer anders zijn dan in alle andere stadions.
Naast dat dat totaal niet relevant is, is het ook nog eens onjuist. Markie kon een bloedzuiger zijn die nog wel eens iemand onderuit wilde schoffelen, maar dit soort aanslagen zag je hem zelden tot nooit maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, het was een gemene overtreding, maar die man van je UI kon d,r anders ook wat van.
Ze moeten maar 'gewoon' winnen, uit in de Kuip, zeker na de 4-3 kun je verliezen, maar nu is het genoeg geweestquote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk, dat de rest verbaasd is, is dan wel weer verbazingwekkend.
Volgende week wellicht weer verlies, alhoewel ik Twente minder vind overtuigen dan feyenoord.
De kansen dat we hier gelijk of zelfs winnen zijn aanzienlijk groter dan vandaag.
Twijfel is er al. Jullie hebben dit jaar geluk dat Ajax geen ondergrens lijkt te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze moeten maar 'gewoon' winnen, uit in de Kuip, zeker na de 4-3 kun je verliezen, maar nu is het genoeg geweest, geen zin in de media en ook wij als fans die dan toch ergens gaan twijfelen etc.
Met zijn 'voetballende' talent heeft het m.i. weinig te maken, de functionele techniek is een uitvloesel van trainingsarbeid, als je attitude niets is...quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral technisch gewoon niet zo goed.. na het WK kon je aan zijn spel in Oranje ook zien dat hij niet bijzonder talentvol is. Los daarvan vind ik zijn attitude maar niks.
Het lijkt me typisch zo'n geval van een ploeg die denkt er al te zijn en die daarom op 80% speelt terwijl de tegenstander wel heel erg graag wil winnen. Het zegt veel over de mentaliteit van die jongens als dat inderdaad het geval is.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twijfel is er al. Jullie hebben dit jaar geluk dat Ajax geen ondergrens lijkt te hebben.
Hier moest ik om lachenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twijfel is er al. Jullie hebben dit jaar geluk dat Ajax geen ondergrens lijkt te hebben.
Oh en die 10-0 blijkt jullie versie van de vloek van Béla Guttmann, jullie gaan in geen 100 jaar meer van Feyenvoord winnen in de Kuip.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh en die 10-0 blijkt jullie versie van de vloek van Béla Guttmann, jullie gaan in geen 100 jaar meer van Feyenvoord winnen in de Kuip.
quote:
En Feyenoord wordt nooit meer kampioenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach, je grijpt op een gegeven moment alles aan om aan je gerief te komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was te verwachten, al dat onkruid in dit topic na verlies.
Die moet je gewoon niet meer opstellen tegen Feyenoord, als hij volgend seizoen hier ook nog zou spelen.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef 1312-FRFC het volgende:
Sfeer was gewoon goed van beide kanten, op TV hoor je helaas alleen de kant van het uitvak, omdat daar de microfoons staan.
Geef ons dan tenminste ook 100 jaar...quote:Op maandag 23 maart 2015 07:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Feyenoord wordt nooit meer kampioen![]()
Hij heeft nog nooit goed gespeeld in de Kuip hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft bizar, sinds hij weg is uit de Kuip heeft hij plots Kuipvrees...
Toch wel, die 3-1 (na de 10-0quote:Op maandag 23 maart 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit goed gespeeld in de Kuip hoor.
Ohja dat was zijn enige goede Feyenoord - PSVquote:Op maandag 23 maart 2015 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel, die 3-1 (na de 10-0) vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |