Ik las vrijdag hier dat Kazim net zo goed was.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jong is wel een belangrijke speler voor het spel wat PSV wil spelen.
Of dat de spelers van Feyenoord niet onder doen voor die van PSV.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las vrijdag hier dat Kazim net zo goed was.![]()
Ooit? Dit seizoen heeft hij al heel veel blunders gemaakt. In de Kuip staat hij nog meer onder druk, dus de kans op een nieuwe blunder is vrij groot.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te wachten op die langverwachte blunder van Jeroen Zoet. Ooit moet het verkeerd aflopen.
Fatale blunders. Weet jij ze?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ooit? Dit seizoen heeft hij al heel veel blunders gemaakt. In de Kuip staat hij nog meer onder druk, dus de kans op een nieuwe blunder is vrij groot.
Dat ze daardoor echt verloren bedoel je? Dat valt wel mee ja, maar genoeg die een doelpunt voor de tegenpartij opleverden.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fatale blunders. Weet jij ze?
Die goal van PEC in september.
Dat ben ik zeker met je eens. Ook in Eindhoven, tegen Feyenoord, was hij niet best.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat ze daardoor echt verloren bedoel je? Dat valt wel mee ja, maar genoeg die een doelpunt voor de tegenpartij opleverden.
Hier een lijstje van een ander forum:quote:Op zondag 22 maart 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Ook in Eindhoven, tegen Feyenoord, was hij niet best.
Dat is niet mis. Zelfs tegen Sankt Pölten. Een schokkend lijstje.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier een lijstje van een ander forum:
- Blunder tegen St Pölten
- Blunder tegen Ajax in de Arena
- Blunder tegen PEC
- Blunder tegen Heracles
- Waardeloze bal op Hendrix tegen Ado waardoor die zijn 2e gele kaart krijgt
- Blunder bij de 3-3 tegen Feyenoord
- Blunder bij een 3-2 stand tegen Feyenoord waar Bilal niet kan profiteren
- Blunder uit tegen Dynamo Moskou
- Blunder uit bij Panathinaikos
- Blunder en een houdbare bal uit bij Zenit
Groot, want eigen jeugd en dat vinden ze leuk. Als hij niet uit de jeugd zou komen en nu bijvoorbeeld bij Willem II op doel had gestaan, dan was die natuurlijk nooit in beeld bij PSV gekomen.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Zelfs tegen Sankt Pölten. Een schokkend lijstje.
Hoe groot is de kans dat PSV ook volgend seizoen met hem op doel staat?
Ai.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groot, want eigen jeugd en dat vinden ze leuk. Als hij niet uit de jeugd zou komen en nu bijvoorbeeld bij Willem II op doel had gestaan, dan was die natuurlijk nooit in beeld bij PSV gekomen.
Ik vind hem vooral technisch gewoon niet zo goed.. na het WK kon je aan zijn spel in Oranje ook zien dat hij niet bijzonder talentvol is. Los daarvan vind ik zijn attitude maar niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het vooral tussen de oren niet helemaal goed zit bij die jongen. Ik doel uiteraard enkel op zaken die met het voetbal te maken hebben. Je kan nog zoveel talent hebben, je moet uiteindelijk ook bepaalde karaktertrekken hebben om de top te halen.
Middenveld kan ik op zich nog wel inkomen, ik ben een grote Hendrix-fan maar die speelde vorige week erg matig.quote:
Maar als Guardado in balbezit komt, trekt hij veel naar de flank toe. Het centrum heeft nu meer kans op storm.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middenveld kan ik op zich nog wel inkomen, ik ben een grote Hendrix-fan maar die speelde vorige week erg matig.
Het is wachten totdat Schaars weer 90 minuten kan spelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als Guardado in balbezit komt, trekt hij veel naar de flank toe. Het centrum heeft nu meer kans op storm.
Schaars?! Ik verwacht dat hij alleen een basisplaats krijgt als anderen geblesseerd of geschorst zijn. En terecht, want hij heeft alleen zijn eerste wedstrijden bij PSV goed gespeeld, hij speelt voorzichtig en heeft geen restwaarde.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Schaars weer 90 minuten kan spelen.
Schaars, Wijnaldum en Guardado op een middenveld lijkt me de beste keuze.
Volgens mij is dat bij 99% van de Feyenoord aanhangquote:Op zondag 22 maart 2015 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Mario Been bij Foxy. Enorme bloedmongool is dat. Die 10-0 zit hem nog steeds dwars.
Kuipvrees.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:21 schreef tompsv18 het volgende:
Maher beste man aan PSV-kant, Wijnaldum bakt er tot op heden weer niet veel van.
Ik dacht 2-2 totdat ik de opstelling zag.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even serieus, waarom willen mensen gewoon niet toegeven dat we daar standaard verliezen?
Worden jullie niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is ook wel tragisch dat je met zo'n kutploeg kampioen kunt worden
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Puntje had er wel ingezeten. Meer ook niet, PSV was niet goed genoeg. Jammer dat Achahbar het op zn heupen kreeg.
Zeer spannend allemaal inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2015 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En weer een stap gezet naar het nog spannend maken van de titelstrijd. Hulde voor Cocu en zijn mannen!
Als je die al lastig gaat noemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Twente, Excelsior-uit
Heerenveen, Zwolle-thuis
4 lastige wedstrijden en nog 8 punten voor. Zeg het maar.
Heerenveen en PEC hebben we eerder dit seizoen verloren, al sinds 2005 (?) niet meer gewonnen in Enschede.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je die al lastig gaat noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |