Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerenveen en PEC hebben we eerder dit seizoen verloren, al sinds 2005 (?) niet meer gewonnen in Enschede.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, iemand van een club die 16 punten achter PSV staat komt lachen.
Dan kun je het inderdaad wel bestempelen als lastige wedstrijden jaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.
En Twente kan niet eens winnen van Groningen en is al langer uit vorm.
Alle wedstrijden zijn nog 'lastig' voor PSV. Aangezien de ploeg steeds verzuimt om op belangrijke momenten te presteren zou het nog mis kunnen gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Twente, Excelsior-uit
Heerenveen, Zwolle-thuis
4 lastige wedstrijden en nog 8 punten voor. Zeg het maar.
Alleen tegen Utrecht misschien, verder niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef tja77 het volgende:
Ajax zal ook echt nog wel wat puntjes laten liggen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer naar de coolsingel voor de 3de plek?
mad?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer naar de coolsingel voor de 3de plek?
En dat baseer je op?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen tegen Utrecht misschien, verder niet meer.
hey Davyquote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Twente, Excelsior-uit
Heerenveen, Zwolle-thuis
4 lastige wedstrijden en nog 8 punten voor. Zeg het maar.
Je bent wel een negatief geval zeg.quote:
Dat is wel ongeveer de beste aanwijzing die er is.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, als we er al eerder van verloren hebben wordt het plots heel erg moeilijk idd.
Toen ik je erop wees dat het verschil 16 punten is, zeg maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zojuist bij de 2-0? Of bij het laatste fluitsingaal?
Oh, meer een soort binnenpretje dus?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik je erop wees dat het verschil 16 punten is, zeg maar.
Werd ook allang gedaan, snap alle ophef dan ook niet helemaal. Punten hadden lekker geweest, maar dit was al verwacht.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef Wouterw17 het volgende:
4 keer moet er nog gewonnen worden. Sowieso heb je nog makkelijke wedstrijden tegen Excelsior, PEC, Heracles en ADO. Twente uit en Heerenveen thuis zijn misschien lastig maar ik zie ons tegen geen van beiden eigenlijk verliezen.
Ik snap die mensen ook niet die zich nu druk maken over het kampioenschap. Ik bedoel, Feyenoord uit is voor PSV gewoon de moeilijkste wedstrijd van het seizoen. Die kon je gewoon al als verlies incalculeren.
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:"quote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef Wouterw17 het volgende:
4 keer moet er nog gewonnen worden. Sowieso heb je nog makkelijke wedstrijden tegen Excelsior, PEC, Heracles en ADO. Twente uit en Heerenveen thuis zijn misschien lastig maar ik zie ons tegen geen van beiden eigenlijk verliezen.
Ik snap die mensen ook niet die zich nu druk maken over het kampioenschap. Ik bedoel, Feyenoord uit is voor PSV gewoon de moeilijkste wedstrijd van het seizoen. Die kon je gewoon al als verlies incalculeren.
Die Thijssietwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:25:27#feypsv 2-1. Einde. Pas na 2-0 toont PSV iets van ambitie. Te laat. Duidelijk dat ploeg echte spanning nodig heeft om top te presteren. reageer retweet
PEC is lekker in vorm inderdaad. Zal echt lastig worden ja. Misschien denk ik er te makkelijk over.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:". Wat minder arrogantie mag wel.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen gelijk, daarvoor 1-3 verloren... Hoezo "makkelijk:". Wat minder arrogantie mag wel.
Vorig jaar speelden we ook iets minder goed, en was de stand op de ranglijst IETS anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ja, we hebben toen verloren, dus dat gaan we nu ook weer doen."quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer de beste aanwijzing die er is.
Dat staat er niet, grapjurk. Er staat dat het moeilijk wedstrijden zijn, en een aanwijzing daarvoor is inderdaad de resultaten in de voorgaande ontmoetingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, we hebben toen verloren, dus dat gaan we nu ook weer doen."
Ok.
dat deze uitspraak gedaan wordt is eigenlijk schandalig (dat het daarvan ook nog af zal hangen wellicht), aangezien ze tegen ajax en feyenoord niet noodzakelijk puntenverlies hadden hoeven te lijden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef tja77 het volgende:
Ajax wint vanavond misschien wel, maar die gaan echt nog wel punten verspelen.
Ja, want één hele uitslag is van veel meer waarde dan hetgeen je van beide ploegen al het hele seizoen gezien hebt natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat er niet, grapjurk. Er staat dat het moeilijk wedstrijden zijn, en een aanwijzing daarvoor is inderdaad de resultaten in de voorgaande ontmoetingen.
De tering, ga anders even niet in op wat ik post maar verzin er suggestief iets bijquote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want één hele uitslag is van veel meer waarde dan hetgeen je van beide ploegen al het hele seizoen gezien hebt natuurlijk.
Gewoon niets te zeggen en daarom maar gaan schelden dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, ga anders even niet in op wat ik post maar verzin er suggestief iets bijSimpele. Laat maar.
Ik lees niks raars. Na de 2-1 ging bij Feyenoord alle hens aan dek om onder de druk van PSV uit te komen. Ineens hadden ze kramp.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Die Thijssietwitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 16:25:27#feypsv 2-1. Einde. Pas na 2-0 toont PSV iets van ambitie. Te laat. Duidelijk dat ploeg echte spanning nodig heeft om top te presteren. reageer retweet
.
Ik wel, alsof er op deze wedstrijd geen echte spanning stond, zegt Thijs.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees niks raars. Na de 2-1 ging bij Feyenoord alle hens aan dek om onder de druk van PSV uit te komen. Ineens hadden ze kramp.
Hij zegt dat PSV te laat begon met voetballen. Dat klopt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, alsof er op deze wedstrijd geen echte spanning stond, zegt Thijs.
Lees ff een paar posts terug snuiter, ik had al gezegd dat PSV niet afhankelijk hoeft te zijn van puntverlies van Ajax.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:07 schreef perro. het volgende:
[..]
dat deze uitspraak gedaan wordt is eigenlijk schandalig (dat het daarvan ook nog af zal hangen wellicht), aangezien ze tegen ajax en feyenoord niet noodzakelijk puntenverlies hadden hoeven te lijden.
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lees ff een paar posts terug snuiter, ik had al gezegd dat PSV niet afhankelijk hoeft te zijn van puntverlies van Ajax.
Ze staan nog steeds ruim voor in de stand van de competitie. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat ze dat stiekem wel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.
dat ze weer maar heel moeilijk met druk om kunnen gaan. dat het toch weer voor een deel van anderen af moet hangen. dat ze zich eens tot kerels vermannen en gaan werken, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |