maar die achterstand loopt langzaam maar gestaag terug. tuurlijk is het zeer waarschijnlijk dat ze kampioen worden, maar dat billenknijpen wat je her en der proeft is dus treurig.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds ruim voor in de stand van de competitie. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat ze dat stiekem wel zijn.
Die kleur van de TS staat je wel goed moet ik zeggenquote:
Nee dat zijn ze niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dat zijn ze stiekem wel. en dat is best treurig. vind ik dan.
dat ze weer maar heel moeilijk met druk om kunnen gaan. dat het toch weer voor een deel van anderen af moet hangen. dat ze zich eens tot kerels vermannen en gaan werken, denk ik dan.
helaas. Ok. Klopt. Tx!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef Caland het volgende:
Jammer jongens. Volgend jaar maar lekker die plekken aan Feyenoorders verkopen. Jullie winnen toch nooit in Rotterdam.
Veel succes met het kampioenschap
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef Caland het volgende:
Jammer jongens. Volgend jaar maar lekker die plekken aan Feyenoorders verkopen. Jullie winnen toch nooit in Rotterdam.
Veel succes met het kampioenschap
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef Lemming22 het volgende:
Wel twee kapitale verdedigingsfouten. Die Achahbar wordt twee keer totaal vrijgelaten doordat zijn man met de verkeerde aanvaller meeloopt. Wel geniaal afgerond allebei natuurlijk.
Verder ingecalculeerd verlies, volgende week weer verder.
Ja bij die El Ahmadi gaat het licht wel vaker uit als hij tegen PSV speelt. Draadjes los in de bovenkamer. Dat geeft kortsluiting.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doen
Zag trouwens ook die smerige overtreding van El Ahmadi op Jetro..Zum kotsen
Schorsen op beelden, net als Maher voor die vuiststoot.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag het net ook ja. Ongelooflijk de tijd die hij kreeg en hoe vrij hij mocht staan. Maarja, niks meer aan te doen
Zijn de boertjes niet gewend he.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.
Was wel grappig ja om steeds het uitvak te horen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kolkend stadion weer. Zo ongeveer rond de 60e minuut toen Feyenoord 2 keer scoorde. Daarvoor en daarna weer lekker stil.
Heb genoten van de trein. Meer mensen mee, en een privé coupé met de terugreis gehad. Niks te klagenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Volgend jaar gewoon weer bussen, graag. Die trein heeft echt 0 voordeel op deze manier.
Dat vechtvoetbal was erg leuk om naar te kijken. De rechterkant met Brenet en Narsingh was het zwakke punt waar Feyenoord goed gebruik van maakte. Kon alle kanten op, wat betreft de uitslag. Mooie pot was het.
Ja, het was een gemene overtreding, maar die man van je UI kon d,r anders ook wat van.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |