Wist niet dat hun 'nieuwe' villa alweer te koop staat. Zullen er na het eindigen van hun serie financieel wel op acheruit zijn gegaan.quote:De Pfaffs geven een ton korting
Een half jaar nadat Jean-Marie Pfaff (62) en zijn vrouw Carmen hun nieuwe woning in Brasschaat te koop zetten, verlagen zij de prijs alweer.
Kostte het huis aanvankelijk 995.000 euro, inmiddels is dat nog slechts 895.000 euro. Daarvoor krijgt de koper een woonoppervlak van 377 vierkante meter en bijna 4000 vierkante meter grond.
Er zijn twee badkamers, vier slaapkamers, een verwarmd zwembad, een poolhouse met jacuzzi en sauna, een speelveld op kunstgras en ruime terrassen. De tuin is volledig omheind en aan de straatzijde voorzien van een smeedijzeren hek met poort. Ook is er camerabewaking.
Bron:telegraaf.nl/prive
Staat die oude villa ook nog te koopquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wist niet dat hun 'nieuwe' villa alweer te koop staat. Zullen er na het eindigen van hun serie financieel wel op acheruit zijn gegaan.
http://www.rodenburgh.be/villa/brasschaat/guyotdreef-78quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Staat die oude villa ook nog te koop![]()
Dan gaat het wel hard achteruit met het vermogen
ben er wel eens langs geweest bij die huizen van hun maar in het echt waren die huizen een stuk kleiner dan het op tv lijkt, vond trouwens de omgeving niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het toch wel een koopje als je zag hoe groot het huis was plus zwembad.
Nee? Het kwam op mij over alsof ze vol in de natuur woonden.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:13 schreef goldback het volgende:
[..]
ben er wel eens langs geweest bij die huizen van hun maar in het echt waren die huizen een stuk kleiner dan het op tv lijkt, vond trouwens de omgeving niet echt aantrekkelijk.
quote:Op zondag 18 maart 2018 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hun huidige huis staat ook te koop
Kleine Heide 32
2930 Brasschaat
Slaapkamers: 4
Woonopp: 377 m2
Terreinopp: 3970 m2
845.000,-
https://www.rodenburgh.be(...)paign=immoscoop-klik
Grote uitverkoop dus
Het huis lijkt maar klein op de foto's vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:20 schreef Taiga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die badkamer valt tegen zeg...en staat er nou een verwarming in het midden van de kamer?
Bomen genoeg daar maar het was meer de sfeer of het gebrek aan eraan, lelijke belgen huizen verstopt achter hekken en heggen vond het naargeestig.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee? Het kwam op mij over alsof ze vol in de natuur woonden.
Mja, ik heb ook dat gevoel in bijvoorbeeld Wassenaar. Ook alles achter hekkenquote:Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef goldback het volgende:
[..]
Bomen genoeg daar maar het was meer de sfeer of het gebrek aan eraan, lelijke belgen huizen verstopt achter hekken en heggen vond het naargeestig.
Dat is wegens de gezondheid van Carmen toch?quote:Op zondag 18 maart 2018 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hun huidige huis staat ook te koop
Kleine Heide 32
2930 Brasschaat
Slaapkamers: 4
Woonopp: 377 m2
Terreinopp: 3970 m2
845.000,-
https://www.rodenburgh.be(...)paign=immoscoop-klik
Grote uitverkoop dus
Als ik die onderste vlog bekijk koek gelijk denken aan die aflevering dat Sam zogenaamd het idool van Shania beltquote:Op maandag 19 maart 2018 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
De Vlogs van Kenji Gooris geven een aardig kijkje hoe het nu met de familie Pfaff gaat
zac efron!quote:Op maandag 19 maart 2018 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik die onderste vlog bekijk koek gelijk denken aan die aflevering dat Sam zogenaamd het idool van Shania beltWaar blijft de tijd!
Ik ga gelijk ff kijken. Ik volg ze nog op Insta maar er gaat niets boven oude afleveringenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Schopje voor een tipje.
Kom er net achter dat op YouTube complete afleveringen staan. Komt dat zien voordat het weg isWel slechte kwaliteit, maar tis wel leuk om terug te zien
Is inderdaad leuk om Ffies terug te zien. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Schopje voor een tipje.
Kom er net achter dat op YouTube complete afleveringen staan. Komt dat zien voordat het weg isWel slechte kwaliteit, maar tis wel leuk om terug te zien
Keano.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:40 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.hln.be/bv/uni(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Die hoofden van Debbie en Kelly
Fay ziet er mooi uit![]()
Keano of Liam lijkt precies op JM (weet even niet wie wie is van die twee)
Volgens mij hebben ze gewoon ruzie, al jaren .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Keano.
Carmen zelf heeft ook het nodige aan dr gezicht veranderd lijkt wel.
En vraag me dan ook af welke werkzaamheden zó belangrijk zijn voor Nicolas dat hij verstek laat.
Geen idee, maar geloof je meteen. Ik volg ze verder niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon ruzie, al jaren .
Haha ja gingen wij niet iets doen met een bruiloft en dan zwaaien met witte servetten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:35 schreef lily het volgende:
Oh wat grappig. De (klein)kinderen zo groot.
Ik vond dat vroeger echt superleuk. De Pfaff’s![]()
Veel naar gekeken.
Ja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha ja gingen wij niet iets doen met een bruiloft en dan zwaaien met witte servetten?
Sam is toch met Kelly? Wat is dit dan? Iets van de Vlaamse tv?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst al die seizoenen van die Road Trips van Debby en Sam gekeken, heeeeeeerlijk, wat een leuke mensen blijven het toch!
Lindsey die heel veel was afgevallen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren![]()
Edit:
Sam is met Kelly inderdaad. Ze hebben samen met de kinderen al een paar seizoenen gemaakt waar ze een roadtrip maken. Eerste seizoen was door Europa, tweede door Amerika en de derde door Japan. Te zien op Videolandquote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sam is toch met Kelly? Wat is dit dan? Iets van de Vlaamse tv?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sam is met Kelly inderdaad. Ze hebben samen met de kinderen al een paar seizoenen gemaakt waar ze een roadtrip maken. Eerste seizoen was door Europa, tweede door Amerika en de derde door Japan. Te zien op Videoland
Dat zagen we 20 jaar geleden al aankomen volgens mijquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Debby en Nicolas gaan scheiden.
Paywall:
https://www.hln.be/bv/exc(...)uwelijk-br~ada91e80/
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zagen we 20 jaar geleden al aankomen volgens mij
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.
Dat is geen verrassing.quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Debby en Nicolas gaan scheiden.
Paywall:
https://www.hln.be/bv/exc(...)uwelijk-br~ada91e80/
Sinds tien jaar werkt hij in de pipe repairing voor de industrie, zoals raffinaderijen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.
Hij had toch zelf een modellenbureau/castingbureau? Ik heb die serie destijds heel trouw gekeken, maar wat hij voor werk deed werd nooit echt helemaal duidelijkquote:
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.
Van alles geprobeerd dus en alleen dat arbeider in de petrochemische industrie houdt stand. Of zou het nu een moetje zijn, na al die fancy banen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:07 schreef Anosmie het volgende:
Ok, een rondje zoeken leverde het volgende op:
- model
- vertegenwoordiger
- huisman
- zaakvoerder modellenbureau
- huisman
- café baas (in een door Debby gekocht danscafé)
- sinds 2014 parttime arbeider in de petrochemische industrie
En tussendoor dus ook nog eens ‘tv-persoonlijkheid’.
Beetje lullig dat hij in praktisch elk artikel ‘de luierik van de Pfaff’s’ genoemd wordt. Superdruk baasje als je dit zo leest
Is hij die gast die Britney Spearse ontmoette ? Laatst trouwens iemand die altijd naar die serie keek en niet wist dat Pfaff doelman is geweest. De beste ter wereld nog wel in zijn tijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.
’Mensen vergeten dat ik zelf heel veel gewerkt heb in ons zonnebankcenter. Niemand zag dat en het werd nooit gefilmd.’quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag een casting mevrouw voor de commerciële omroepen. Net zo'n eng type als Hummie van de Tonnekreek. Ze zochten vooral kandidaten die niet nadachten als ze iets zeiden. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Makers van zo’n real life soap zijn natuurlijk ook alleen maar bezig met elk “karakter” op een bepaalde manier te framen.
The return of the Bompa en Carmen nog zonder elastiekjes achter haar oren en elders…quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf aanstaande dinsdag om 19.20 uur op RTL5: aflevering 1 van seizoen 1 van De Pfaffs! We beginnen weer van vooraf aan
Ooooh vet! De door Peter Moraal ingesproken Nederlandse versies dan ook hoop ik!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf aanstaande dinsdag om 19.20 uur op RTL5: aflevering 1 van seizoen 1 van De Pfaffs! We beginnen weer van vooraf aan
Jaaaaa, genieten!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Eens. Zodra je door die looks heen kan kijken blijft er weinig leuks over. Vond Debby altijd bijzonder veel op hem vitten maar begrijp nu waarom.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is Nicholas een naar ventje, dat had ik vroeger helemaal niet door. Als jonge puber vond ik hem alleen maar knap.
Hoe hij ook even een paar biertjes wegtikt voor zijn motorexamen.....
Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoopquote:Op zondag 19 juli 2026 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is Nicholas een naar ventje, dat had ik vroeger helemaal niet door. Als jonge puber vond ik hem alleen maar knap.
Hoe hij ook even een paar biertjes wegtikt voor zijn motorexamen.....
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoop
Ach ja, vast. Maar als dat zo is dan zegt dat genoegquote:Op maandag 20 juli 2026 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.
Je bedoelt Lindsey, denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2026 05:42 schreef amaranta het volgende:
Staat mij bij dat hij indd een haartransplantatie heeft gehad.
Ik vind zowel hem richting haar als haar richting hem (excuse me, hem verbieden het geslacht van de baby te mogen weten) behoorlijk liefdeloos.
Hij had het alleen maar over sex steeds en zij is constant zuur.
Maar hij was ook maar begin 20 volgens mij.
Kelly en Sam daarentegen praten ook vnl over sex maar zijn overduidelijk stapel op elkaar.
Debby vind ik nu leuker dan de eerste keer dat ik keek. Erg lief voor dn bompa.
Voor mijn gevoel erg snel in het huwelijksbootje gestapt. Volgens mij na nog geen jaar.
Ik gok dat Debbie hem vooral vanwege zijn looks heeft uitgekozen. Voor de rest zit er vrij weinig in. En eens dat er niet veel liefde zit in hun relatie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat dat huwelijk met Debby nog zo lang stand gehouden heeft. Ik vind ze allebei niet leuk naar elkaar.
Een tijdje geleden zat ie in een aflevering te dreinen om sex. Debbie was net bevallen van de eerste..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Debby maanden zwanger: Ik ben het beu.
Nicolas: Maar daar kan ik toch niks aan doen?
Oeh… mss toch mijn abbo weer eens afstoffen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Eerste vier seizoenen staan nu ook op Videoland
OMG ik heb dat, ik ga er meteen aan beginnenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:21 schreef BE het volgende:
[..]
Oeh… mss toch mijn abbo weer eens afstoffen.
Ja, snap ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik heb dat, ik ga er meteen aan beginnen![]()
kenji een paar keer poedelnaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:42 schreef BE het volgende:
Ik ben inmiddels in de tweede aflevering. En het is echt bizar hoeveel dingen er veranderd zijn in al die jaren. Jean-Marie is echt een klassiek voorbeeld van een man van zijn generatie; ogen die overal heen dealen en af en toe ook een handje vlgs mij.Net per ongeluk op een kont etc. en hoe de kinderen in beeld gebracht worden, dat zou nu nooit meer op deze manier gedaan worden denk ik.
Door jou ging ik twijfelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik heb haar naam al die tijd fout geschreven
Die opa kreeg een keer voor zijn verjaardag een slof sigarettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:41 schreef Lienekien het volgende:
Roken! In huis! Met (kleine) kinderen erbij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |