zac efron!quote:Op maandag 19 maart 2018 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik die onderste vlog bekijk koek gelijk denken aan die aflevering dat Sam zogenaamd het idool van Shania beltWaar blijft de tijd!
Ik ga gelijk ff kijken. Ik volg ze nog op Insta maar er gaat niets boven oude afleveringenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Schopje voor een tipje.
Kom er net achter dat op YouTube complete afleveringen staan. Komt dat zien voordat het weg isWel slechte kwaliteit, maar tis wel leuk om terug te zien
Is inderdaad leuk om Ffies terug te zien. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Schopje voor een tipje.
Kom er net achter dat op YouTube complete afleveringen staan. Komt dat zien voordat het weg isWel slechte kwaliteit, maar tis wel leuk om terug te zien
Keano.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:40 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.hln.be/bv/uni(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Die hoofden van Debbie en Kelly
Fay ziet er mooi uit![]()
Keano of Liam lijkt precies op JM (weet even niet wie wie is van die twee)
Volgens mij hebben ze gewoon ruzie, al jaren .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Keano.
Carmen zelf heeft ook het nodige aan dr gezicht veranderd lijkt wel.
En vraag me dan ook af welke werkzaamheden zó belangrijk zijn voor Nicolas dat hij verstek laat.
Geen idee, maar geloof je meteen. Ik volg ze verder niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon ruzie, al jaren .
Haha ja gingen wij niet iets doen met een bruiloft en dan zwaaien met witte servetten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:35 schreef lily het volgende:
Oh wat grappig. De (klein)kinderen zo groot.
Ik vond dat vroeger echt superleuk. De Pfaff’s![]()
Veel naar gekeken.
Ja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha ja gingen wij niet iets doen met een bruiloft en dan zwaaien met witte servetten?
Sam is toch met Kelly? Wat is dit dan? Iets van de Vlaamse tv?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst al die seizoenen van die Road Trips van Debby en Sam gekeken, heeeeeeerlijk, wat een leuke mensen blijven het toch!
Lindsey die heel veel was afgevallen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren![]()
Edit:
Sam is met Kelly inderdaad. Ze hebben samen met de kinderen al een paar seizoenen gemaakt waar ze een roadtrip maken. Eerste seizoen was door Europa, tweede door Amerika en de derde door Japan. Te zien op Videolandquote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sam is toch met Kelly? Wat is dit dan? Iets van de Vlaamse tv?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sam is met Kelly inderdaad. Ze hebben samen met de kinderen al een paar seizoenen gemaakt waar ze een roadtrip maken. Eerste seizoen was door Europa, tweede door Amerika en de derde door Japan. Te zien op Videoland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |