Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoopquote:Op zondag 19 juli 2026 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is Nicholas een naar ventje, dat had ik vroeger helemaal niet door. Als jonge puber vond ik hem alleen maar knap.
Hoe hij ook even een paar biertjes wegtikt voor zijn motorexamen.....
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoop
Ach ja, vast. Maar als dat zo is dan zegt dat genoegquote:Op maandag 20 juli 2026 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.
Je bedoelt Lindsey, denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2026 05:42 schreef amaranta het volgende:
Staat mij bij dat hij indd een haartransplantatie heeft gehad.
Ik vind zowel hem richting haar als haar richting hem (excuse me, hem verbieden het geslacht van de baby te mogen weten) behoorlijk liefdeloos.
Hij had het alleen maar over sex steeds en zij is constant zuur.
Maar hij was ook maar begin 20 volgens mij.
Kelly en Sam daarentegen praten ook vnl over sex maar zijn overduidelijk stapel op elkaar.
Debby vind ik nu leuker dan de eerste keer dat ik keek. Erg lief voor dn bompa.
Voor mijn gevoel erg snel in het huwelijksbootje gestapt. Volgens mij na nog geen jaar.
Ik gok dat Debbie hem vooral vanwege zijn looks heeft uitgekozen. Voor de rest zit er vrij weinig in. En eens dat er niet veel liefde zit in hun relatie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat dat huwelijk met Debby nog zo lang stand gehouden heeft. Ik vind ze allebei niet leuk naar elkaar.
Een tijdje geleden zat ie in een aflevering te dreinen om sex. Debbie was net bevallen van de eerste..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Debby maanden zwanger: Ik ben het beu.
Nicolas: Maar daar kan ik toch niks aan doen?
Oeh… mss toch mijn abbo weer eens afstoffen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Eerste vier seizoenen staan nu ook op Videoland
OMG ik heb dat, ik ga er meteen aan beginnenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:21 schreef BE het volgende:
[..]
Oeh… mss toch mijn abbo weer eens afstoffen.
Ja, snap ik!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ik heb dat, ik ga er meteen aan beginnen![]()
kenji een paar keer poedelnaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:42 schreef BE het volgende:
Ik ben inmiddels in de tweede aflevering. En het is echt bizar hoeveel dingen er veranderd zijn in al die jaren. Jean-Marie is echt een klassiek voorbeeld van een man van zijn generatie; ogen die overal heen dealen en af en toe ook een handje vlgs mij.Net per ongeluk op een kont etc. en hoe de kinderen in beeld gebracht worden, dat zou nu nooit meer op deze manier gedaan worden denk ik.
Door jou ging ik twijfelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik heb haar naam al die tijd fout geschreven
Die opa kreeg een keer voor zijn verjaardag een slof sigarettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:41 schreef Lienekien het volgende:
Roken! In huis! Met (kleine) kinderen erbij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |