Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef alors het volgende:
Maar wow wat ziet Bono eruit zeg. Zou het niet herkennen zonder bril
Bonoquote:
Porto door. Prima ploegje.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto door. Prima ploegje.
Porto, Dortmund, Bayern en Real in de semi. Zou tekenen 10/10
Mag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze nou verlengingen laten zien?
Heft zijn naam wel goed gekozen.quote:
Toen had Monaco moeten winnenquote:
Barca voor Real aubquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto door. Prima ploegje.
Porto, Dortmund, Bayern en Real in de semi. Zou tekenen 10/10
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn madnessfactor stijgt een beetje van Barca.quote:
na de pauze hansquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie liever MSN spelen dan BBCquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn madnessfactor stijgt een beetje van Barca.
tuurlijk hansquote:
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
MSN bestaat niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.
Topshow
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mail sturen, reageren ze best serieus op, ook op mijn mail toen ze 95% Studio ajax waren.
Bayern-Barca graag de finale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?
Hahahaha
Dus jij bent Zorro..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarbij Monaco met niet interesseert, die moesten alleen vandaag door
Uhuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
Ja, dat komt dus door mensen die constant lopen te huilen dat Ajax wordt besproken. Mensen als Geo zitten echt met een stopwatch voor de televisie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
Drugs are bitches.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil jij nou meteen weer gaan snuiven?
Geo zit ook met een pot appelmoes voor de televisie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus door mensen die constant lopen te huilen dat Ajax wordt besproken. Mensen als Geo zitten echt met een stopwatch voor de televisie.
Je hebt gegoogeld op koelkasten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, even belangrijke zaken.
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Fiets je nooit GGMM?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Gaat dit over de koelkasten kopen advertentie onderin?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
En Geo kleedt zich elke keer helemaal uit als hij moet schijtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo zit ook met een pot appelmoes voor de televisie.
Vergeet dat niet, hea.
Duimhevelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Noobquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het was een fietsbel.
Ik zag het na het uploaden.
Zo kut, heb ik het helemaal v oor niks geupload.
NEE DAT KAN NIETquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die kutzender niet eens overschakelen naar Vicente Calderon.
Oprotten met je kutanalyses.
Je kan ook gewoon een stream opzoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
uploaden die hapquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Level 222 zie ik ook niet, maar nu wil ik niet meer helemaal uploaden.
SOWWWW jij bent slimquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het was een fietsbel.
Ik zag het na het uploaden.
Zo kut, heb ik het helemaal v oor niks geupload.
Dat doe ik nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stream opzoeken.
Ik zeg toch: dat mag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dat werd tijd. Het heeft veel moeite gekost, maar eindelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent Zorro..
Caland, Stijn en ik vinden jou een kutuser.
Ik kan mij APOEL v Lyon een aantal jaar geleden herinneren, dat was ook verlenging, zonden ze uit na de hoofdwedstrijd.quote:
Een klavertje vier, Hansie.quote:
Denk dat de regels tussentijds gewijzigd zijn ofzo dan, wnat tegenwoordig mag het niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan mij APOEL v Lyon een aantal jaar geleden herinneren, dat was ook verlenging, zonden ze uit na de hoofdwedstrijd.
Haha mad.quote:
Raad het voorwerp.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat in godsnaam voor spel GGMM?
Ik wil het ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een makkelijk spel voor kinderen, best lastig voor GGMMquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n spelletje voor meisjes van 12quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eentje die te moeilijk is voor Renequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
in dm?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef GGMM het volgende:
Ik maak nu een screenshot speciaal voor Stijn.
Spel? Dat is net zoiets alsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
Ik zag vandaag zelfs iemand met kanker schelden. :Squote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik geef dit door aan Karina want dit kan echt niet
nee fokkersquote:
OMGOD bannen die mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zelfs iemand met kanker schelden. :S
Best raar dat zulke mensen dat doen hier. Triest.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Best raar dat zulke mensen dat doen hier. Triest.
snitchquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Die dude zit hard aan de drugs, die weet toch niet hoeveel wissels die al heeft gehad joh
hij noemt toch geen namenquote:
wat een griezelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat doet die griezzman met zijn haar joh
JIJ MOET OOK NIET SCHREEUWENquote:
oke oke tering man jezusquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen VBL / Atletico Madrid v Bayer Leverkusen
Ik moest raden welk voorwerp dat wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan het handje Ren?
Oh, ben blij dat je achter de oplossing bent gekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest raden welk voorwerp dat was
Het bleek een blokfluit te zijn.
Dit verkopen ze als samenvattingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mogen ze contractueel gezien niet live dit uitzenden.
Die is een stuk aardiger, geen scherpe kantjes, snap je xDquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet een leuke
Geo4kont
hahahahahha
Zodra jij een partner hebt gevonden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM je bent zeker aan het oefenen voor knoop in je zakdoek? Wanneer mogen jij en Davy deelnemen?
Geo3kant vond ik aardiger.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is een stuk aardiger, geen scherpe kantjes, snap je xD
Nou zo goed is ie niet want dan ben en blijf jij (ook) een mongoolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra jij een partner hebt gevonden.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
albaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb GGMM nooit gemeet helaas dus ik heb niet kunnen constateren of het een mongool is.
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs die Hulk-gast dit er tussenzat was aardiger dan Geo4kant.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws jongens, morgen ben ik er ook niet
met jouquote:
SP dan toch, gezellig Roemerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
D66 neem ik niet serieus na dat leenstensel
Pvda doet alles wat de VVD zegt
VVD spreekt voor zich![]()
tsja..
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
lol Torres.. lijkt wel de broer van Ricky Martin
partij van de fokkersquote:
Haten op Roemerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SP dan toch, gezellig Roemer
Ik wil je aanraden op D66 te stemmen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
D66 neem ik niet serieus na dat leenstensel
Pvda doet alles wat de VVD zegt
VVD spreekt voor zich![]()
tsja..
Mijn gifje verdween itt die van jou en die ander. Dat vond ik raar zeg :Squote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM wil je je gedragen, anders kom ik nooit toe aan je TR.
Zo was GGMM ook vroeger toen hij klein wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM wil je je gedragen, anders kom ik nooit toe aan je TR.
Gelukkig heb ik nu een note gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo was GGMM ook vroeger toen hij klein was
Oh nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een note gezet
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boffen wij even met zo een goede vriendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ook bijzonder onrechtvaardig zijn, aangezien je zelf net zo goed off-topioc gifjes post.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen.
Nu heb ik je niet moeten bannen.
Het is humor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook bijzonder onrechtvaardig zijn, aangezien je zelf net zo goed off-topioc gifjes post.
Maar ik ga er maar even van uit dat dit een poging tot humor is....
Ik neem aan dat er in B&H een Nicki Minaj topic is, daar mag je al je Nicki gifjes in kwijt. Ik denk dat iedereen je reuze dankbaar zou zijn.quote:
piks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
En J. Alba is gewoon een ontzettend leuke vrouw, ze heeft tegenwoordig een pittig kapsel. Staat haar fantastisch.
Zelfde geldt voor jouw gifjes, oke doei.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in B&H een Nicki Minaj topic is, daar mag je al je Nicki gifjes in kwijt. Ik denk dat iedereen je reuze dankbaar zou zijn.
Oh is dat zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jouw gifjes, oke doei.
jullie zijn leuk samenquote:
jij nicki minaj fan?quote:
anacondaquote:
Mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Leuk.
Zullen we samen naar de bioscoop gaan als ze weer in een film speelt?
Ik wilde bijna happen, dacht even dat je serieus was.. maar dan ga je mij natuurlijk ook in de steek laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Leuk.
Zullen we samen naar de bioscoop gaan als ze weer in een film speelt?
Uiteraard mag jij ook komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
Ik vind Nicki een getalenteerde actrice.
Ik zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde bijna happen, dacht even dat je serieus was.. maar dan ga je mij natuurlijk ook in de steek laten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij ook komen.
Hopelijk speelt ze een keer in een film waar Jessica ook in speelt.
[..]
Ik zou dat nooit doen.
Bij jou.
Dat was zweet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die spijt die je betuigd hebt in vlekkerige inkt (ik vermoed tranen) was een act?
Zo kom je er nog eens achter hoe mensen echt zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die spijt die je betuigd hebt in vlekkerige inkt (ik vermoed tranen) was een act?
Toch zit het met niet helemaal lekker dat je die film eerst slechts een 4,0 gaf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was zweet.
Nee, dat was serieus.
Anders voeg ik geen dvd toe van de beste film allertijden.
een ramosjequote:
Dat cijfers was gebaseerd op een kijkbeurt tijdens een stroomstoring.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zit het met niet helemaal lekker dat je die film eerst slechts een 4,0 gaf.
Volgens mij zit Jessica alleen in het eerste halfuur, dus ik ben blij met je volharding dat je de film alsnog uit wilde kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat cijfers was gebaseerd op een kijkbeurt tijdens een stroomstoring.
De stroom viel net uit voordat Jessica in beeld kwam.
Nou dan snap je dat cijfer wel denk ik.
Gelukkig stond Cillessen niet op doel...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs bij PSV nemen ze ze beter.
Oh wacht..
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig stond Cillessen niet op doel...
Nee, Jessica zit in het slot van de film.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zit Jessica alleen in het eerste halfuur
Ik post nu een reactie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet eigenlijk eventjes naar de wc.
Jullie moeten even zeggen wat er gebeurt.
alba is erquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
RODE KAART, KOM SNEL TERUGquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |