Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef alors het volgende:
Maar wow wat ziet Bono eruit zeg. Zou het niet herkennen zonder bril
Bonoquote:
Porto door. Prima ploegje.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto door. Prima ploegje.
Porto, Dortmund, Bayern en Real in de semi. Zou tekenen 10/10
Mag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze nou verlengingen laten zien?
Heft zijn naam wel goed gekozen.quote:
Toen had Monaco moeten winnenquote:
Barca voor Real aubquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto door. Prima ploegje.
Porto, Dortmund, Bayern en Real in de semi. Zou tekenen 10/10
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn madnessfactor stijgt een beetje van Barca.quote:
na de pauze hansquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie liever MSN spelen dan BBCquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn madnessfactor stijgt een beetje van Barca.
tuurlijk hansquote:
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
MSN bestaat niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.
Topshow
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mail sturen, reageren ze best serieus op, ook op mijn mail toen ze 95% Studio ajax waren.
Bayern-Barca graag de finale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?
Hahahaha
Dus jij bent Zorro..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarbij Monaco met niet interesseert, die moesten alleen vandaag door
Uhuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
Ja, dat komt dus door mensen die constant lopen te huilen dat Ajax wordt besproken. Mensen als Geo zitten echt met een stopwatch voor de televisie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
Drugs are bitches.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil jij nou meteen weer gaan snuiven?
Geo zit ook met een pot appelmoes voor de televisie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus door mensen die constant lopen te huilen dat Ajax wordt besproken. Mensen als Geo zitten echt met een stopwatch voor de televisie.
Je hebt gegoogeld op koelkasten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, even belangrijke zaken.
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Fiets je nooit GGMM?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Gaat dit over de koelkasten kopen advertentie onderin?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
En Geo kleedt zich elke keer helemaal uit als hij moet schijtenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo zit ook met een pot appelmoes voor de televisie.
Vergeet dat niet, hea.
Duimhevelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
Noobquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de fuck is dit joh
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het was een fietsbel.
Ik zag het na het uploaden.
Zo kut, heb ik het helemaal v oor niks geupload.
NEE DAT KAN NIETquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die kutzender niet eens overschakelen naar Vicente Calderon.
Oprotten met je kutanalyses.
Je kan ook gewoon een stream opzoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
uploaden die hapquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Level 222 zie ik ook niet, maar nu wil ik niet meer helemaal uploaden.
SOWWWW jij bent slimquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het was een fietsbel.
Ik zag het na het uploaden.
Zo kut, heb ik het helemaal v oor niks geupload.
Dat doe ik nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stream opzoeken.
Ik zeg toch: dat mag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dat werd tijd. Het heeft veel moeite gekost, maar eindelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent Zorro..
Caland, Stijn en ik vinden jou een kutuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |