Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
MSN bestaat niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever MSN spelen dan BBC
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Al vind ik dat Real het op dit moment niet verdient. Maar PSG, Barca en Monaco mogen echt gewoon niet door als het aan mij ligt.
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi beter dan Ronaldo, Suarez beter dan Benzema en Neymar beter dan Bale.
Topshow
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mail sturen, reageren ze best serieus op, ook op mijn mail toen ze 95% Studio ajax waren.
Bayern-Barca graag de finale.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk Barca - Bayern en Real - Atleti. Verder graag Monaco - Porto en PSG - Dortmund.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha heb jij daar serieus een mail over gestuurd?
Hahahaha
Dus jij bent Zorro..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarbij Monaco met niet interesseert, die moesten alleen vandaag door
Uhuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
Ja, dat komt dus door mensen die constant lopen te huilen dat Ajax wordt besproken. Mensen als Geo zitten echt met een stopwatch voor de televisie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS probeert altijd angstvallig Ajax te mijden, tenzij er negatief nieuws is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |