jij nicki minaj fan?quote:
anacondaquote:
Mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Leuk.
Zullen we samen naar de bioscoop gaan als ze weer in een film speelt?
Ik wilde bijna happen, dacht even dat je serieus was.. maar dan ga je mij natuurlijk ook in de steek laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Leuk.
Zullen we samen naar de bioscoop gaan als ze weer in een film speelt?
Uiteraard mag jij ook komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
Ik vind Nicki een getalenteerde actrice.
Ik zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde bijna happen, dacht even dat je serieus was.. maar dan ga je mij natuurlijk ook in de steek laten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij ook komen.
Hopelijk speelt ze een keer in een film waar Jessica ook in speelt.
[..]
Ik zou dat nooit doen.
Bij jou.
Dat was zweet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die spijt die je betuigd hebt in vlekkerige inkt (ik vermoed tranen) was een act?
Zo kom je er nog eens achter hoe mensen echt zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus die spijt die je betuigd hebt in vlekkerige inkt (ik vermoed tranen) was een act?
Toch zit het met niet helemaal lekker dat je die film eerst slechts een 4,0 gaf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was zweet.
Nee, dat was serieus.
Anders voeg ik geen dvd toe van de beste film allertijden.
een ramosjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |