Oh nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een note gezet
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boffen wij even met zo een goede vriendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ook bijzonder onrechtvaardig zijn, aangezien je zelf net zo goed off-topioc gifjes post.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen.
Nu heb ik je niet moeten bannen.
Het is humor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook bijzonder onrechtvaardig zijn, aangezien je zelf net zo goed off-topioc gifjes post.
Maar ik ga er maar even van uit dat dit een poging tot humor is....
Ik neem aan dat er in B&H een Nicki Minaj topic is, daar mag je al je Nicki gifjes in kwijt. Ik denk dat iedereen je reuze dankbaar zou zijn.quote:
piks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
En J. Alba is gewoon een ontzettend leuke vrouw, ze heeft tegenwoordig een pittig kapsel. Staat haar fantastisch.
Zelfde geldt voor jouw gifjes, oke doei.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in B&H een Nicki Minaj topic is, daar mag je al je Nicki gifjes in kwijt. Ik denk dat iedereen je reuze dankbaar zou zijn.
Oh is dat zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jouw gifjes, oke doei.
jullie zijn leuk samenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |