Morgen mijn dagloon 130 euroquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn maandsalaris is momenteel 200 euro...
Jezus Leeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:20 schreef Yreal het volgende:
Ik krijg hier de partij voor mens en spirit voor de waterschapsverkiezingen...
Mooi toch om te weten dat je zus leeftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jezus Leeft.![]()
http://jezusleeft.nl/
Krijg je geen stufi meer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Karige stagevergoeding, maar ik doe dan ook vrij weinig...
Mooi dat er nog partijen staan voor zulke normenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jezus Leeft.![]()
http://jezusleeft.nl/
wowquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:24 schreef Blistering het volgende:
Hey Y., Joosie krijgt morgen 130 euro voor 1 dag werken.
Koffieleuten hé en biljetten aangeven, nou nou wat een werk. Echte werk is wakker blijven en pas na 21:00 uur een keertje Y imiteren met de biljetten sorterenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:24 schreef Blistering het volgende:
Hey Y., Joosie krijgt morgen 130 euro voor 1 dag werken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffieleuten hé en biljetten aangeven, nou nou wat een werk. Echte werk is wakker blijven en pas na 21:00 uur een keertje Y imiteren met de biljetten sorteren
geen geluk in de liefde?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik overweeg om een massage te nemen.
Niet echt om eerlijk te zijn. Die massage die ik een maandje geleden had was echt de beste massage die ik ooit heb gehad. Mijn nek en schouders zijn de eerste plekken die het voelen als ik last krijg van stress.quote:
Waardoor heb jij stress?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet echt om eerlijk te zijn. Die massage die ik een maandje geleden had was echt de beste massage die ik ooit heb gehad. Mijn nek en schouders zijn de eerste plekken die het voelen als ik last krijg van stress.
Spijtig dat Mike Porcaro overleden is.quote:
Als ik stress heb dan is het meestal omdat ik te veel wil doen in te weinig tijd (komt ook door uitstelgedrag) voor de studie.quote:
En lekker op je cv zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
Vind het daarom wel een flinke bummer dat ze waterschap en PS combineren dit jaarVorig jaar kreeg ik tweemaal 130 euro want maart/mei, dit jaar hetzelfde werk op 1 dag dus maar 130 euro
[..]
Eens, maar ach: leuk studentenbaantje voor een dag![]()
Loopt allemaal wel los joh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ik stress heb dan is het meestal omdat ik te veel wil doen in te weinig tijd (komt ook door uitstelgedrag) voor de studie.
dimplesquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik hebben alles over voor een lower back dimple.
Tot dusver heeft hij nog niet getraind, maar op een gegeven moment wil hij vast hertjes tackelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dimples
Ik denk dat pax die al heeft?
Traint hij wel goed. Hij heeft natuurlijk heel andere goals dan Etsu en jij
Wat doet hij dan in de gym?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot dusver heeft hij nog niet getraind, maar op een gegeven moment wil hij vast hertjes tackelen.
Ah heeft ie een goed schemaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks, hij gaat donderdag voor het eerst.
Nee ik heb nog geen schemaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah heeft ie een goed schema
Iig geen cardio
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
... alsof t boeiend is als je maar een keer gaat.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
Ruzie gemaakt met wat straatwerkers omdat ik hun dixie gebruikte
in de sloot zeiken is ook weer zoietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat is ook wel een beetje skeer hoor
...quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik je helpen. Ben je zomer 2015 als zyzz
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiemorgen, oh wacht het is al middag. Mooi zo, nu tot 16:30 pauze
Ik geniet momenteel ook van een prachtig uitzicht: mist.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker van het waterig zonnetje uit de wind genieten, mooi man verkiezingen
Ik ook.quote:
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Tchock het volgende:
Ik heb frambozenpitjes in mijn beugel. Voel me net weer vijftien.
Nou ja, dit helpt ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.
Wees blij, dan denken ze over 2 jaar dat hij 17 is. Blijf je lekker lang jong eruit zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.
Geen idee. Niet bevorderlijk voor de band tussen burger en politiek als ambtenaren dat soort gegevens zo panisch geheim houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou zo'n Joosie nou verdienen op een dag als vandaag?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou zo'n Joosie nou verdienen op een dag als vandaag?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie leuten, stembiljetten uitreiken en tellen = makkelijk ¤130 verdiend!
Ik zie geen plaatje. Ik denk dat dat maar goed is.quote:
Niets dat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje. Ik denk dat dat maar goed is.
Ja, dat wisten we dus al slimpie. Kan wel merken dat je arbeidsrecht hebt gestudeerd.quote:
PS is een anagram voor SP.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef underground1009 het volgende:
Ik voor de waterschappen strategisch voor de vissen gestemd![]()
PvdD dus
Hechtte aan de waterschappen toch geen belang
PS hou ik lekker voor me
Gelukkig weet ik wat in ieders hoofd afspeelt inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we dus al slimpie. Kan wel merken dat je arbeidsrecht hebt gestudeerd.
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef underground1009 het volgende:
Ik voor de waterschappen strategisch voor de vissen gestemd![]()
PvdD dus
Hechtte aan de waterschappen toch geen belang
PS hou ik lekker voor me
geweldig dat dat blijkbaar het nieuwe protest stemmen isquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdOnder het mom: alsof het wat uitmaakt, met die lobby, waarom zouden we die nietsnutten nu moeten kiezen?
PS leeft een beetje door de getrapte verkiezing voor de EK dadelijk in mei. Maar meer ook niet, lekker rustig
Is er tenminste nog wat vermaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
geweldig dat dat blijkbaar het nieuwe protest stemmen is
Het bedrag was al een keer of vier/vijf genoemd, vandaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat in ieders hoofd afspeelt inderdaad.
inb4 grappen over kaalheid
Hoeveel krijg jij dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Joosie200 het volgende:
Ze hebben wel het presentiegeld geschrapt voor de 'gewone' leden om de voorzitter en toegevoegd lid opslag te geven dit jaar
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lees eens terug man. Sideshow zegt dat zojuist nog.
Ja, toen ik ging stemmen ging iemand ook helemaal los op het stembiljet en die verkiezingen. Uiteindelijk nam hij hem weer mee naar huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdOnder het mom: alsof het wat uitmaakt, met die lobby, waarom zouden we die nietsnutten nu moeten kiezen?
PS leeft een beetje door de getrapte verkiezing voor de EK dadelijk in mei. Maar meer ook niet, lekker rustig
https://www.mijndomein.nl(...)20Services%20B.V.pdfquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
Zo, vandaag weer opdracht voor het project ingeleverd. Ging over een testament en een man die is overleden, die z'n ex-vrouw in z'n testament had staan, een onterfde vrouw (gehuwd in agvg) had en zijn drie kinderen waren de enige erfgenamen, maar een kind was spoorloosWat een drama.
![]()
Nu een nieuwe opdracht over ondernemingsrecht. Een akte van oprichting van een vereniging opstellen. Klinkt leuk, maar ik ga niet vroeg juichen na zo'n testament-opdracht.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef Valid het volgende:
[..]
https://www.mijndomein.nl(...)20Services%20B.V.pdf
Ctrl+C --> Ctrl+V
Geen dank.
Denk je? Zal wel niet. De docent is waarschijnlijk alleen geïnteresseerd in je google skills. Blijft notarieel recht hé!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte.Heb hier een maand voor, dus komt later wel achter welk addertje onder het gras zit.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk je? Zal wel niet. De docent is waarschijnlijk alleen geïnteresseerd in je google skills. Blijft notarieel recht hé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |