Loopt allemaal wel los joh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ik stress heb dan is het meestal omdat ik te veel wil doen in te weinig tijd (komt ook door uitstelgedrag) voor de studie.
dimplesquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik hebben alles over voor een lower back dimple.
Tot dusver heeft hij nog niet getraind, maar op een gegeven moment wil hij vast hertjes tackelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dimples
Ik denk dat pax die al heeft?
Traint hij wel goed. Hij heeft natuurlijk heel andere goals dan Etsu en jij
Wat doet hij dan in de gym?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot dusver heeft hij nog niet getraind, maar op een gegeven moment wil hij vast hertjes tackelen.
Ah heeft ie een goed schemaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks, hij gaat donderdag voor het eerst.
Nee ik heb nog geen schemaquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah heeft ie een goed schema
Iig geen cardio
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
... alsof t boeiend is als je maar een keer gaat.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
Ruzie gemaakt met wat straatwerkers omdat ik hun dixie gebruikte
in de sloot zeiken is ook weer zoietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat is ook wel een beetje skeer hoor
...quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |