Wtfquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef Yreal het volgende:
Ruzie gemaakt met wat straatwerkers omdat ik hun dixie gebruikte
Goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik je helpen. Ben je zomer 2015 als zyzz
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiemorgen, oh wacht het is al middag. Mooi zo, nu tot 16:30 pauze
Ik geniet momenteel ook van een prachtig uitzicht: mist.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker van het waterig zonnetje uit de wind genieten, mooi man verkiezingen
Ik ook.quote:
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Tchock het volgende:
Ik heb frambozenpitjes in mijn beugel. Voel me net weer vijftien.
Nou ja, dit helpt ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.
Wees blij, dan denken ze over 2 jaar dat hij 17 is. Blijf je lekker lang jong eruit zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mja, zo zie je er toch ook uit? Ik zie het probleem niet.
Geen idee. Niet bevorderlijk voor de band tussen burger en politiek als ambtenaren dat soort gegevens zo panisch geheim houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou zo'n Joosie nou verdienen op een dag als vandaag?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou zo'n Joosie nou verdienen op een dag als vandaag?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie leuten, stembiljetten uitreiken en tellen = makkelijk ¤130 verdiend!
Ik zie geen plaatje. Ik denk dat dat maar goed is.quote:
Niets dat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje. Ik denk dat dat maar goed is.
Ja, dat wisten we dus al slimpie. Kan wel merken dat je arbeidsrecht hebt gestudeerd.quote:
PS is een anagram voor SP.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef underground1009 het volgende:
Ik voor de waterschappen strategisch voor de vissen gestemd![]()
PvdD dus
Hechtte aan de waterschappen toch geen belang
PS hou ik lekker voor me
Gelukkig weet ik wat in ieders hoofd afspeelt inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we dus al slimpie. Kan wel merken dat je arbeidsrecht hebt gestudeerd.
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:50 schreef underground1009 het volgende:
Ik voor de waterschappen strategisch voor de vissen gestemd![]()
PvdD dus
Hechtte aan de waterschappen toch geen belang
PS hou ik lekker voor me
geweldig dat dat blijkbaar het nieuwe protest stemmen isquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdOnder het mom: alsof het wat uitmaakt, met die lobby, waarom zouden we die nietsnutten nu moeten kiezen?
PS leeft een beetje door de getrapte verkiezing voor de EK dadelijk in mei. Maar meer ook niet, lekker rustig
Is er tenminste nog wat vermaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
geweldig dat dat blijkbaar het nieuwe protest stemmen is
Het bedrag was al een keer of vier/vijf genoemd, vandaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat in ieders hoofd afspeelt inderdaad.
inb4 grappen over kaalheid
Hoeveel krijg jij dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef Joosie200 het volgende:
Ze hebben wel het presentiegeld geschrapt voor de 'gewone' leden om de voorzitter en toegevoegd lid opslag te geven dit jaar
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lees eens terug man. Sideshow zegt dat zojuist nog.
Ja, toen ik ging stemmen ging iemand ook helemaal los op het stembiljet en die verkiezingen. Uiteindelijk nam hij hem weer mee naar huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn zat kiezers bij het stembureau waar ik zitting heb langs geweest die gewoon demonstratief de stempas voor het waterschap doormidden hebben gescheurdOnder het mom: alsof het wat uitmaakt, met die lobby, waarom zouden we die nietsnutten nu moeten kiezen?
PS leeft een beetje door de getrapte verkiezing voor de EK dadelijk in mei. Maar meer ook niet, lekker rustig
https://www.mijndomein.nl(...)20Services%20B.V.pdfquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
Zo, vandaag weer opdracht voor het project ingeleverd. Ging over een testament en een man die is overleden, die z'n ex-vrouw in z'n testament had staan, een onterfde vrouw (gehuwd in agvg) had en zijn drie kinderen waren de enige erfgenamen, maar een kind was spoorloosWat een drama.
![]()
Nu een nieuwe opdracht over ondernemingsrecht. Een akte van oprichting van een vereniging opstellen. Klinkt leuk, maar ik ga niet vroeg juichen na zo'n testament-opdracht.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef Valid het volgende:
[..]
https://www.mijndomein.nl(...)20Services%20B.V.pdf
Ctrl+C --> Ctrl+V
Geen dank.
Denk je? Zal wel niet. De docent is waarschijnlijk alleen geïnteresseerd in je google skills. Blijft notarieel recht hé!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte.Heb hier een maand voor, dus komt later wel achter welk addertje onder het gras zit.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk je? Zal wel niet. De docent is waarschijnlijk alleen geïnteresseerd in je google skills. Blijft notarieel recht hé!
Ik heb geen kloons.quote:
stoere boyquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef Blistering het volgende:
Toch nog maar even gaan stemmen, blijkbaar waren mijn stempassen nog niet verscheurd.
Iedere stem tegen de regering is meegenomen.
3x mens en spiritquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ook gestemd. D66 en een lokale waterpartij kregen mijn stem.
Verre van.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wat een details hoor je op die speakers
En dan moet de versterker nog inspelen
even gezapt, maar dat is echt een verademing vergeleken met Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:28 schreef Mshauri het volgende:
Wat kan dat Barcelona verschrikkelijk goed voetballen zeg
Speakers, kennelijk.quote:
De afgelopen weken een platenspeler, versterker en dus speakers.quote:
Wat vind je van Harvey Specter?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
De afgelopen weken een platenspeler, versterker en dus speakers.
Een druiloor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat vind je van Harvey Specter?
Pietje 2011aquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
Klein vraagje.
In mijn paper heb ik een tijdschriftartikel en een boek van Tekst en Commentaar gebruikt, beide door dezelfde schrijvers in hetzelfde jaar. Dus in de voetnoten staat twee keer dezelfde tekst, maar wel andere bron. Hoe geef ik dit aan danwel op de literatuurlijst?
Wellicht maar beter ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:19 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde ook stemmen, kom ik ter plekke achter dat ik m'n stembiljet ben vergeten.
Ik zou als outsider je vingers er niet aan brandenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een tintje fiscaliteit toevoegen aan m'n paper. Ben benieuwd.
Het is idd breed en compact, maar een stukje erover kan geen kwaad. Als ik andere dingen ga behandelen, zou ik daar te snel in verdwalen waardoor het amper meer met uitkeringen uit een BV te maken heeft, naar mijn idee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:33 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik zou als outsider je vingers er niet aan branden
Breed en compact? En dan over uitkeringen. Een wereld van ellende Etsu!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is idd breed en compact, maar een stukje erover kan geen kwaad. Als ik andere dingen ga behandelen, zou ik daar te snel in verdwalen waardoor het amper meer met uitkeringen uit een BV te maken heeft, naar mijn idee.
Stil jij, dikke.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Breed en compact? En dan over uitkeringen. Een wereld van ellende Etsu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |