SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Die hypetrain hebben we al gehad.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Correct, het zit muur en muurvast en ik zie er geen heil meer in 625k in de knip, weekly income van 9k en +/- 18k inwoners. Ze bekijken het maar, ik ga morgen (of zometeen ) opnieuw beginnen en die brede wegen gewoon apart laten. Dan maar lekker veel op en afritten neertiefenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat een flinke file worden met die lange weg in het midden die alles verbindt.
Yup, zelfde gezeik hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Vet, een topic hiervoor.
Ik ben met m'n 2e stad begonnen maar heb steeds het probleem dat m'n garbage collection niet goed gaat terwijl de kosten wel 12K zijn en alle andere services echt rond de 3 ą 5K
Kan ook puur door m'n traffic problemen komen toch?
Is het snelste wat ik zo even kon vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:02 schreef Jump het volgende:
Heeft iemand die link nog naar dat imgur album waarbij je op een handige manier die snelwegen parallel kan leggen? Vind het nergens terug
Er was ook ergens zo ene voor curved roads. Het was eerser die datik zocht. Toch bedanktquote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Romanus het volgende:
[..]
Is het snelste wat ik zo even kon vinden
[ afbeelding ]
Bug.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef FredvZ het volgende:
Interessant, ik plemp een paar parken neer en gelijk gaan de winkels klagen dat er geen klanten zijn.
Zou dat betenen dat ze liever in een park zijn dan in een winkel?
Maakt niet uit, ze reizen desnoods naar de andere kant van de stad om naar school te gaan, het is beter om helemaal geen scholen te bouwen wanneer je je uneducated workers wil behouden.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel scholen neerzetten.
Yup, teveel parken leidt tot weinig commerciėle demand, ze gaan inderdaad liever naar het park.quote:
Godver, is dat de laatste dag dat die kortingskaarten van de NS geldig zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
Dit is dan weer wel grappig:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, dit is een 2 baans eenrichtingsweg...
Ik hou daarom liever het passagier trein verkeer liever gescheiden van de buitenwereld, geeft je trein eens een andere kleur dan zul je zien hoeveel treinen er van buiten af komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:42 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
File op het spoor kan ook nog
Wat lukt er niet dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Snap er de ballen niet van Krijg maar geen stroom en water aangelegd
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Snap er de ballen niet van Krijg maar geen stroom en water aangelegd
Er is al een onofficiėle mod voor in de workshop. Heb m alleen nog niet getest.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet meer spelen tot die bug gefixt is.
Dan maar in de asset editor kloten .
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet meer spelen tot die bug gefixt is.
Dan maar in de asset editor kloten .
Daar is een mod voorquote:Op maandag 16 maart 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mooi... gelijk in al mijn commercie weg
je hoogspanningslijnen lijken niet dicht genoeg bij je riool afvoer te staan.quote:
Had ik naar gezocht maar kon hem niet vinden. Dank u!quote:
rioolbuizen infoview er dan ook nog bij?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoogspanningslijnen lijken niet dicht genoeg bij je riool afvoer te staan.
doe eens screenshot van je electra infoview?
Dat is best hilarisch.quote:
quote:
als hij dan toch bezig is is dat wel handig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
rioolbuizen infoview er dan ook nog bij?
Potverdikkie wat mooiquote:
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lellek als de nacht, die hangende wegen, maar het werkt wel
[ afbeelding ]
Heb de eerste twee snelwegen gewoon uiteen gehouden en er twee six-lane oneways van gemaakt.
edit: snap er alleen niks van dat er fucking zebrapaden op die wegen liggen Het zij goddomme toch SNELwegen?
Hoe krijg je 25 tiles dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef RaXz het volgende:
Ik vind het wel fijn om rustig aan te doen, maar soms is het moeilijk om die neiging te weerstaan om flink door te bouwen, vooral als je iets wil unlocken.
Ik ben nu erg easy going bezig, ik hou het in het begin toch bij dorpjes het liefst verspreid over de hele map 25 tiles map, ik zie wel waar het op uitloopt.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 25 tiles dan?
Volgens mij lukt mij maar een stuk of 9 ofzo, een mod?
Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
je hebt geen gekraakte versie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
Nee, geen gekraakte versie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen gekraakte versie?
hoe abboneer je je op een item? via de steam client of via de website?
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstartenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee, geen gekraakte versie.
En ik abonneer mij via m'n steam client.
Dit is de normale werking jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik had, bij het abboneren via de website dat ik steam even moest herstarten om hem te forceren de items te downloaden.. via de client zou het direct moeten gaat; probeer toch eens de client te herstarten
Even het spel herstarten? staat er wel bij dat het bij sommige mods/assests nodig kan zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Trebo het volgende:
Noobmodus Ik heb een Paradox Account en een Steam account. Maar als ik mij abonneer op mods, dan zie ik die niet in het spel. Wat doe ik fout? Noobmodus off
ik zie filequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dramatische veel meer filesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja ben ik nog niet aan het managen. Komt toch best veel kijken bij dit spel.
verleggen kan niet, alleen demolishen en opnieuw aanleggen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een idee hoe ik een pipeline kan verleggen? Kan nergens die optie vinden, en ik kan de line niet aanklikken. Heb hem niet aansluitend op de pumping station, en mijn geld is op
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Trebo het volgende:
Eerste stad, 40k pop. Nu met nieuwe mods, ga ik vanavond beginnen aan nieuwe stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit geen enkele structuur in. Ik doe maar watquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Nice, wild gegaan met de 'free draw' tool voor de wegen of zit er structuur in? .
Screenshot van je creatie! .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wehehe, dat modellen is lastiger dan het lijkt op 't eerste gezicht.
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:41 schreef Divje het volgende:
[..]
De 6-baans wegen gelden als gewone wegen he
CO mag wel wat met de snelweg gaan doen, kan veel aan verbeterd worden.
Dan ben je wel van de zebrapaden afquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan omvormen tot 3-baans snelwegen zeker?
Ik zit te kutten met de UV-wrap. Is stuk lastiger dan ik dacht. Bij makkelijke geometry is het wel simpel maar nu met lastigere geo zit het allemaal niet goed recht. Misschien dat ik m'n seams niet goed heb gemaakt maar het is in ieder geval best klote.quote:
Werkt het ook goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
quote:
een kinderhuisje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Of een hondenhok voor een hele slimme hond die deuren kan openen.quote:
Mooi werkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
En er ging iets verkeerd bij m'n laatste testgebouwtje. Al snap ik nu wel ongeveer hoe 't allemaal werkt dus kan ik eens echt beginnen.
[ afbeelding ]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef mschol het volgende:
als je nou i.p.v. zebrapaden een soort van overpass kon maken...
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Bij Parks zit zo'n pavement weg en die kan je ook over bestaande wegen heen leggen
Dat moet ik ook maar eens doen, lijkt me wel handig dat voetgangers ook de snelweg kunnen oversteken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is alleen logisch bij een snelweg/lange weg anders heb je een overpass + zebrapad. Plaats zelf wel eens een overpass op een lange weg waar amper zebrapaden voorkomen
Eindelijk al die doden en criminelen uit m'n parkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Je kunt in het begin de "basis" kiezen waarop het gebouw werkt. Dus als ik als basis een 1x1 low density neem, dan werkt hij in het spel ook op die manier. Als je een ziekenhuis maakt, dan kies je het bestaande ziekenhuis als basis. Daarna kun je alle eigenschappen wijzigen zoals hoeveel patiėnten en de radius waarin het ziekenhuis effectief is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi werk
Kun je als je een object hebt gemaakt dan ook nog bepaalde eigenschappen er aan geven dat ze ook functioneel worden in dit spel, of is het alleen maar voor het opleuken?
Zijn deze objecten ook nog dynamisch te maken, zodat de schommels ook werken?
Nice . Nu nog de mooie draaibare parkelementen en je kan volledig wild gaan .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Achievements zijn voor console peasants.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe zat het met achievements en mods?
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplayquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
Daar kunnen ze geen onderscheid in maken helaas. .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, ik gebruikte daar eerst alleen een screen resolution mod en dat veranderd niks aan de gameplay
quote:AMD 6 Core(1055T) met Coolermaster koeler
8GB RAM
Ati 5830 videokaart
850watt semi-modulaire voeding
beste mod tot nu toequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Nerdjes, is dit een systeem wat Cities vloeiend zou draaien?
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die 5830 zou zomaar roet in het eten kunnen gooien
En niet gamegerelateerd: zit er niet een veel te zware voeding in?
Beetje googlen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .
Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
heb je niet meerdere autosaves?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Verdomme wat misgegaan met savegame, byebye bijna 15k inwoners
daar is ook een mod voorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Gebouwen zijn geen probleem maar zodra je bij het tabje 'mods' één of meerdere activeert heb je geen achievements meer van Steam.
die hoekige afslagen (snelweg) zijn toch niet goed voor de doorstroming van het verkeer?quote:
Gaat prima Had dat filmpje gekeken wat iemand hier had gepost. En je alleen die eerste wegen gebruikt waardoor er geen verkeerslichten komen gaat het goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoekige afslagen (snelweg) zijn toch niet goed voor de doorstroming van het verkeer?
Voorlopig niet, wacht maar tot de mods uitkomen zoals de Network Addon Mod voor Simcity 4.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef Trebo het volgende:
Godverdomme man, een stuk of 3,4 mods erin geplaatst en het speelt ZOVEEL beter,lekkerder.
WAAR EINDIGT DIT?
Welke mods?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef Trebo het volgende:
Godverdomme man, een stuk of 3,4 mods erin geplaatst en het speelt ZOVEEL beter,lekkerder.
WAAR EINDIGT DIT?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407055819
Dan kan je met mods spelen en toch je Achievement halen
Oh de ironie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407055819
Dan kan je met mods spelen en toch je Achievement halen
Ik blijf het zeggen maar: de mod community bij dit spelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/C(...)k_one_musthave_mods/
awesome hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen maar: de mod community bij dit spel
jemigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:56 schreef Divje het volgende:
Een parkeergarage die fatsoenlijk lijkt te werken
http://steamcommunity.com(...)09396046&searchtext=
Wel lelijke textures though
Heb zelf een andere, maar daar parkeren 3 auto's onderin en voor de rest is het leeg. Maar ziet er 100miljoenmiljard keer beter uit ingamequote:
2 dagen geduld tot iemand die skin op die nieuwe parkeergarage plaktquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zelf een andere, maar daar parkeren 3 auto's onderin en voor de rest is het leeg. Maar ziet er 100miljoenmiljard keer beter uit ingame
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409008728
Dat ziet er wel mooi uit zeg. Damn.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uit zeg. Damn.
Kun je dat soort steden ook downloaden en zelf verder spelen?
http://tweakers.net/revie(...)uide-maart-2015.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat er in zit. Ergens een ad geplaatst met de vraag om een PC die Cities vloeiend kan draaien, dit krijg ik als aanbod .
Verstand van PC's is echt 0,0 in deze tijd. 10 jaar terug had ik 'm zelf samen gesteld en iets goed klaar gezet maar totaal niet op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ik moet hem dan denk ik eerst kopen. Ik heb nu een 'test' versie, om eens te kijken of het wel draaide.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Er staat de wereld aan savegames in de workshop
Ahjaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet hem dan denk ik eerst kopen. Ik heb nu een 'test' versie, om eens te kijken of het wel draaide.
Zelfde probleem hier. Mijn desktop stamt uit 2007 en heeft alleen een kleine upgrade gehad tussendoor. Laatste game die ik serieus speelde was COD4, jaaaren geleden dus .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-maart-2015.html
...ik zit er ook wel aan te denken om er een nieuwe pc voor te kopen. Het draait op zich wel bij mij, maar echt vloeiend loopt het allemaal niet. Weet alleen nog niet of ik de game 600 tot 800 euro waard vind. .
Heh, ja, had die ook gezien. Nu wat meer aanbod van de advertentie maar man, ik snap er geen bal van wat goed is of niet. Vanavond toch maar 's wat induiken in wat hip is qua onderdelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-maart-2015.html
...ik zit er ook wel aan te denken om er een nieuwe pc voor te kopen. Het draait op zich wel bij mij, maar echt vloeiend loopt het allemaal niet. Weet alleen nog niet of ik de game 600 tot 800 euro waard vind. .
Die gast z'n UV wrapping is dus niet goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zelf een andere, maar daar parkeren 3 auto's onderin en voor de rest is het leeg. Maar ziet er 100miljoenmiljard keer beter uit ingame
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409008728
Oja, en die slow citizen aging mod lijkt goed te werken tegen die deathwaves
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409070218
De very slow maakt het helemaal realistisch natuurlijk met citizens die 80 ingame jaren leven
Thanks!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
Oja, en die slow citizen aging mod lijkt goed te werken tegen die deathwaves
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409070218
De very slow maakt het helemaal realistisch natuurlijk met citizens die 80 ingame jaren leven
Dat is wel gaar idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het wel gaar dat ze niet voor een realistisch dagbeeld hebben gekozen ipv dat dagen zo onwijs snel gaan. Ik vraag me af wat daar de redenering achter is... zo kun je ook nooit eenvoudig dag en nacht cycles inbouwen omdat het dan om de 10 seconden dag en weer nacht is.
Oh dat maakt het net wat realistischer ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is wel gaar idd.
Door die aging mod levelen je gebouwen ook minder snel, en duurt het ook langer voor je citizens educated zijn wel handig voor de industrie steden.
Zit te twijfelen om een nieuwe game te starten met die very slow aging mod. Ben je zo ~60 jaar verder en gaat je eerste citizen dood ipv na 7 ingame dagenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh dat maakt het net wat realistischer ook.
Als het goed is wel Nog niet geprobeerd..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:45 schreef Binamin het volgende:
Ja ik weet het ook nog niet. Houd wel van zo realistisch mogelijk..... Maar over 60 jaar pas de eerste.... Kun je die wel doen trouwens in een game die al draait?
Als je dat heel graag wil zou je een nieuwe map kunnen maken of een bestaande map kunnen aanpassen en vervolgens daarmee spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik mis wel echt de optie over rivieren te maken
haha toch maar de autosave mod activeren danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef Divje het volgende:
8 mods geactiveerd en de eerste crash is een feit.
Mja nee. Want ik wil niet van te voren het helemaal al moeten uitdenken. Maar gewoon wat riviertjes etc kunnen maken als ik met een stad bezig ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je dat heel graag wil zou je een nieuwe map kunnen maken of een bestaande map kunnen aanpassen en vervolgens daarmee spelen.
Wou een nieuw spel startenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
haha toch maar de autosave mod activeren dan
kun je nog wel in het spel om de mods weer uit te schakelen?
Rivieren en beekjes of sloten en kanalen etc. Dat zou wel baas zijn idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik mis wel echt de optie over rivieren te maken
ik 15 Nog geen crash gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wou een nieuw spel starten
Spel start gewoon weer op, poging 2.
Correctie, 9 mods
ja. Ik heb nu dit gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rivieren en beekjes of sloten en kanalen etc. Dat zou wel baas zijn idd.
Edit 'm eens in de map editor, zijn er dan wel in- en uitgaande wegen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, wat is dat toch met zelfgemaakte maps? Heb er nu 3 gedownload, zit even te bouwen en ondanks het feit dat er mensen in het dorp komen wonen blijft het inwoneraantal 0
Mijn PC viel al uit toen ik nog geen eens 2 wegen had aangelegd, met de settings op mediumquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Mijn desktop stamt uit 2007 en heeft alleen een kleine upgrade gehad tussendoor. Laatste game die ik serieus speelde was COD4, jaaaren geleden dus .
Ga ook maar even een 'test' versie proberen
Jemig. Dan moet je tijdens het maken van de map wel echt goed uitdenken wat je waar wil maken.quote:
Is dat San Andreas?quote:
Jaquote:
Los Santosquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Jemig. Dan moet je tijdens het maken van de map wel echt goed uitdenken wat je waar wil maken.
Dat was toch de map van GTA V nagebouwd?quote:
Op de steam workshop zijn de wereld aan nieuwe gebouwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef timp0e het volgende:
Hoop wel als er ooit een DLC komt, dat er nieuwe gebouwen bij zitten. Heb nu complete kantoor en commerciewijken met tientallen hetzelfde wolkenkrabbers naast elkaar
Heb je wel eens van de workshop gehoord?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef timp0e het volgende:
Hoop wel als er ooit een DLC komt, dat er nieuwe gebouwen bij zitten. Heb nu complete kantoor en commerciewijken met tientallen hetzelfde wolkenkrabbers naast elkaar
quote:
Even op inloggen en happy clicking.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef timp0e het volgende:
Hoop wel als er ooit een DLC komt, dat er nieuwe gebouwen bij zitten. Heb nu complete kantoor en commerciewijken met tientallen hetzelfde wolkenkrabbers naast elkaar
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat was toch de map van GTA V nagebouwd?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408062884quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Even op inloggen en happy clicking.
http://steamcommunity.com(...)uiredtags[]=Building
Als je meerdere van die sets download worden die dan ook allemaal gebruikt?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408062884
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406472352
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407116035
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406378273
"op alles abonneren"
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408062884
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406472352
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407116035
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406378273
"op alles abonneren"
Heb je een mod voor een links is toevoegen en rechts is verwijderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik mis een brush delete voor bomen. Je hebt wel een brush om ze neer te zetten. Maar weghalen is als nog kut.
dat is hetzelfde maar dan met rechtsklik of control ofzo, weet het uit m'n hoofd niet precies, maar het kan iig welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik mis een brush delete voor bomen. Je hebt wel een brush om ze neer te zetten. Maar weghalen is als nog kut.
Oh Dan zei ik niksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat is hetzelfde maar dan met rechtsklik of control ofzo, weet het uit m'n hoofd niet precies, maar het kan iig wel
Die plopt vanzelf ergens waar je commercie plaatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:33 schreef Adolecens het volgende:
Als je zo'n gebouwtje als mod neemt, bv de Mc Donalds, hoe plaats je die dan?
Ok, tnx!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Die plopt vanzelf ergens waar je commercie plaatst.
Daar is ook weer een mod voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel kut dat je bij mods die eigenlijk niks verkeerds doen/cheatgedrag promoten ook geen achievements meer kan krijgen
Die moet je nog apart binden in options volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoe verander ik de view? Heb nu opeens de bovenview en die bevalt me niet. Heb alle toetsen al geprobeerd.
, dit spel is nu al goud waard door al die modsquote:
End volgens mij. Of als je een klimaat scrollwieltje hebt die indrukken en muis bergen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoe verander ik de view? Heb nu opeens de bovenview en die bevalt me niet. Heb alle toetsen al geprobeerd.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
End volgens mij. Of als je een klimaat scrollwieltje hebt die indrukken en muis bergen.
denk dat ie bedoelt als je scrollwieltje inhoudt en je gaat bewegen met muis dan kun je camera veranderenquote:
Thanks, gelukt!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef jogy het volgende:
[..]
End volgens mij. Of als je een klimaat scrollwieltje hebt die indrukken en muis bergen.
O.a.quote:
Ahhquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
O.a.
De Bush Tree mod.
Continue RCI-demand mod
Automatisch slopen van de verlaten gebouwen mod
Hebben mijn spelplezier flink verhoogd.
Stomme autocorrect .quote:
Welke mods heb je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef Trebo het volgende:
Godverdomme man, een stuk of 3,4 mods erin geplaatst en het speelt ZOVEEL beter,lekkerder.
WAAR EINDIGT DIT?
Heb een mail gekregen met de key. Je moet je wel geregistreerd hebben voor de Paradox-nieuwsbrief toen die actie liep.quote:
top heb hem ook:D!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb een mail gekregen met de key. Je moet je wel geregistreerd hebben voor de Paradox-nieuwsbrief toen die actie liep.
Nou en, prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:18 schreef Trebo het volgende:
Dit spel kon nog wel eens ten koste gaan van mijn huwelijk
ik heb dat wel gedaan, maar nog geen mail gehad..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb een mail gekregen met de key. Je moet je wel geregistreerd hebben voor de Paradox-nieuwsbrief toen die actie liep.
Dat deed ik per ongeluk, één klein stukje dam was 16KW, een groot stuk dam ook 16KW, dus maar 6 losse stukjes dam gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ben ik de enige die loopt te kutten met die dammen om de stad onder water te zetten?
als het goed is worden ze automatisch download, mochten ze toch niet in je spel verschijnen zowel spel als steam even afsluiten en opnieuw starten, dan zou het goed moeten komen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef valek het volgende:
Abonneren op een mod is toch voldoende om deze te laten werken? Of moet je deze nog installeren?
Dank je, had het niet in de contenmanager aangezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is worden ze automatisch download, mochten ze toch niet in je spel verschijnen zowel spel als steam even afsluiten en opnieuw starten, dan zou het goed moeten komen..
en vervolgens idd aanzetten via de content manager
Dank je. Is geluktquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef Ooku het volgende:
Abonneren en aanzetten in het spel zelf. Stond dacht ik onder het kopje content manager.
Wat moet er gefixed worden ? Alleen commercie toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Wanneer komt de eerste patch uit?
klik op district knop, klik vervolgens op de meest linker mogelijkheid die je krijgt..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef valek het volgende:
Wil een bepaald gedeelte van mijn industrie olieindustrie maken. Heb op district geklikt en olie geselecteerd. Maar als ik met de linker of rechtermuisknop op die industrie klik gebeurt er niets. Wat doe ik fout?
commercie, het feit dat ze niet genoeg de verschillende banen nemen die er zijn, en volgens mij zijn er nog wel een paar dingetjes die niet werken zoals het zou moetenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat moet er gefixed worden ? Alleen commercie toch?
Super. Ben weer geholpen. Dank je.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
klik op district knop, klik vervolgens op de meest linker mogelijkheid die je krijgt..
ga je district uittekenen
selecteer district, en selecteer dan de specialisatie
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werken mods alleen vanaf een nieuwe game?
maar zodra je een game start of laad (savegame) met mods kan je dat niet meer terug draaien schijntquote:
Oh? Nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zodra je een game start of laad (savegame) met mods kan je dat niet meer terug draaien schijnt
Je wordt gek van de mod of ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef FredvZ het volgende:
Wat is jullie ervaring met die commercie mod? Ik word er een beetje gek van.
Dat is met sommige mods zo die extra functionaliteit toevoegen, zoals de mod waarbij je gebouwen aan voetpaden kunt bouwen. Mods die het leven gewoon wat eenvoudiger maken, zoals de tree brush, kun je gewoon zonder problemen uitschakelen (al blijven achievements disabled als je eenmaal een mod in een opgeslagen spel hebt gebruikt).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zodra je een game start of laad (savegame) met mods kan je dat niet meer terug draaien schijnt
Commercie gefixt, maar industrie naar zn grootje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je wordt gek van de mod of ?
Nog niet lang genoeg mee gespeeld. Heeft wel m'n stad gefixt, er is weer vraag naar commercie.
Zit alleen nog steeds met die klote-educatie. Daarom maar een nieuwe stad begonnen.
Nice zo die bushaltes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:23 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, beetje vreemde plek zo tussen de industrie, maar dit is mijn nieuwe stationsplein
Hmm, wat is daar de oorzaak van? Te weinig workers? No raw goods?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Commercie gefixt, maar industrie naar zn grootje.
Te weinig workers.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, wat is daar de oorzaak van? Te weinig workers? No raw goods?
Meer woningen bij bouwen denk ik dan blijkbaar zijn er veel mensjes die liever in een winkel werken dan in een fabriekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Te weinig workers.
De industrie was booming, tot die mod aan ging.
Nicequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:42 schreef RaXz het volgende:
Mestdorp is Meststad geworden.
[ afbeelding ]
Vet hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Hmm, ben het spel windowed gaan spelen, kan 'm nu spelen met tilt shift aan . Wat een leuk gezicht is dat toch, met al die krioelende dingetjes. Prachtig spel
Goed plan, ik moet daar ook eens aan gaan beginnen, ik stel dat altijd uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
Mijn drukste kruispunt atm:
[ afbeelding ]
Stond eerst altijd helemaal vol zo ver ik kon zien, dus helemaal tot het einde van de kaart. Paar bus- en metrolijnen neergelegd, en voila, geen drukte meer. OV
Je hebt die video die ik postte van Etalyx erg serieus genomen zie ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
morgen maar weer verder
Ja werkt erg goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt die video die ik postte van Etalyx erg serieus genomen zie ik?
Ziet er wel mooi uit, stroomt het verkeer ook lekker door?
Dan ga ik ook eens zoiets proberen
But what about the achievements, think about the achievements!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef jogy het volgende:
Ook maar een x aantal mods erin geflikkert . Speel weer helemaal nieuw en het geld stroomt niet binnen .
Ik heb mijn originele stad nog helemaal zuiver zonder mods .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
But what about the achievements, think about the achievements!
Oh wacht..
Met je gemodde stad vallen ook wel achievements te halenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb mijn originele stad nog helemaal zuiver zonder mods .
True. .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Met je gemodde stad vallen ook wel achievements te halen
Dat is niks om blij mee te zijn. Mods maken het spel zoveel beterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb mijn originele stad nog helemaal zuiver zonder mods .
Welke gebruik je? 1/4 of 1/16 ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat ik het langzaam ouder worden modje niet zo leuk vind eigenlijk . Niemand leert iets .
1/16de blijkbaar .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke gebruik je? 1/4 of 1/16 ?
Vind het juist wel realistischer dat het wat langer duurt voor je mensjes iets geleerd hebben
Dan duurt het idd erg lang Kwam daar ook al achterquote:
1/4de wil ik misschien nog wel uitproberen inderdaad .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan duurt het idd erg lang Kwam daar ook al achter
Nu weer overnieuw begonnen met 1/4de
En als dat niet bevalt die configurable downloaden en 'm zelf naar smaak instellen, kijken wat het best bevalt. Ben je denk ik weer 3 steden verder voor je daar achter bentquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
1/4de wil ik misschien nog wel uitproberen inderdaad .
Fileprobleem best creatief opgelost eigenlijk .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef RaXz het volgende:
De helft van Meststad is dood gegaan, ik was druk bezig met file problemen op te lossen en in m'n haast heb ik ze per ongeluk hun eigen mest laten drinken.
Nu een tijdje later loopt het nog steeds storm naar het ziekenhuis.
[ afbeelding ]
Ja, alles tegelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Fileprobleem best creatief opgelost eigenlijk .
Ah, heb ik al een aantal keer gehad. Dat je met wat bezig bent, en het telaat door hebt dat ze hun eigen schijt zitten te drinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:09 schreef RaXz het volgende:
De helft van Meststad is dood gegaan, ik was druk bezig met file problemen op te lossen en in m'n haast heb ik ze per ongeluk hun eigen mest laten drinken.
Nu een tijdje later loopt het nog steeds storm naar het ziekenhuis.
[ afbeelding ]
Voetpaden maken! .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap er weer eens geen bal van Heb een dense residential-wijk neergepleurd, flink wat offices in de buurt en daar vlak bij een University. Nu zie ik een dikke file bij de enige afslag naar de sjieke wijk, dus ik ga eens bij de auto's kijken waarom iedereen die wijk in wil: blijkbaar wonen zowat alle university students in die wijk, dus WAAROM staan ze massaal in de file als ze het goddomme te voet kunnen doen? _!
in mijn volgende stad ga ik voetpaden een centrale plek geven in het wegendesignquote:
Nog leuker is het wanneer je erachter komt dat je in tijden niet het spel hebt opgeslagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:39 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ah, heb ik al een aantal keer gehad. Dat je met wat bezig bent, en het telaat door hebt dat ze hun eigen schijt zitten te drinken
je kan dmv sketchup pro/blender een model exporteren naar de game (bepaald formaat, is mij even ontschoten welke precies) en die, m.b.v. de asset editor, een nieuwe asset van maken..quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn de problemen met het verkeer nou problemen/bugs, die de developers gaan oplossen de komende maanden, of is het ook onwetendheid door de bouwers zelf...?
Ik heb even een versie 'geprobeerd', om te kijken of mijn systeem het trekt (antwoord: nee, want mijn grafische kaart (GTX460) maakt meteen erg veel lawaai), en het ziet er geweldig uit dus ik ga het zeker kopen straks, maar dan pas over een paar maanden wanneer ik hopelijk een compleet nieuwe PC heb (ik wacht even de nieuwe grafische kaarten af van NVidia en AMD, vooral AMD omdat die de prijs van de huidige kaarten van Nividia even naar beneden zouden kunnen drukken... plus er komen wellicht weer deals met gratis bijgeleverde games, zoals The Witcher 3)
Hoe maakt men geheel nieuwe gebouwen? De editor die ik in de game zelf zag lijkt alleen bestaande gebouwen te kunnen tweaken. Kun je zelf met programma's als SketchUp aan de slag om unieke gebouwen te maken en toe te voegen?
Cool, dan ga ik de komende maanden me een beetje orienteren met die programma's, zodat ik straks wat mods in die game kan gooien, zoals Japanse en Chinese gebouwen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan dmv sketchup pro/blender een model exporteren naar de game (bepaald formaat, is mij even ontschoten welke precies) en die, m.b.v. de asset editor, een nieuwe asset van maken..
Mwoahquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Trebo het volgende:
Hebben jullie ook telkens dat je weer een nieuwe stad wil gaan bouwen, maar het dan helemaal anders gaat aanpakken?
handig.. maar ik heb nu twee tankstations in mijn voetgangers-winkelstraatquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
mooie mod gevonden
http://steamcommunity.com(...)09184143&searchtext=
Dat is voor sigaretten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
handig.. maar ik heb nu twee tankstations in mijn voetgangers-winkelstraat
Nouja, precies dit eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah
Eigenlijk pas sinds ik die mods heb. En m'n 1ste stad was gefikst door die mods, maar zakte daarna hopeloos in omdat de balans weg was. Dus overnieuw begonnen. Wel vol ideeėn
Je weet dat vrachtverkeer voor winkels niet over die voetpaden rijdt he Dus goods komen niet aan enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
handig.. maar ik heb nu twee tankstations in mijn voetgangers-winkelstraat
quote:
oooh dat verklaart een hoop haha.. bummer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je weet dat vrachtverkeer voor winkels niet over die voetpaden rijdt he Dus goods komen niet aan enzo.
Ik heb zojuist al mijn gewone industrie gesloopt omdat de helft abandoned was en de andere helft niet genoeg werknemers had Alles plat, dezoned en flikker er nu offices neer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:13 schreef topdeck het volgende:
Is het verstandig om oldschool industrie te negeren en alleen maar offices te gebruiken? Ik haat pollution
Het zijn wel Scandinavische ontwikkelaars he? Dan horen er dus geen Aziatische gebouwen inquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Cool, dan ga ik de komende maanden me een beetje orienteren met die programma's, zodat ik straks wat mods in die game kan gooien, zoals Japanse en Chinese gebouwen enzo.
Ben ik ook van plan. Chinese gebouwen vooral dan. Al is de meeste nieuwbouw gewoon blokkendoos 2.0.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Cool, dan ga ik de komende maanden me een beetje orienteren met die programma's, zodat ik straks wat mods in die game kan gooien, zoals Japanse en Chinese gebouwen enzo.
Rede nummero uni waarom ik deze game niet haal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en daarnet was het nog half 12.
Kutspel.
Kun je serieus voetpaden aanleggen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn volgende stad ga ik voetpaden een centrale plek geven in het wegendesign
HEBBE.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409641585
[ afbeelding ]
[..]
Mwoah
Eigenlijk pas sinds ik die mods heb. En m'n 1ste stad was gefikst door die mods, maar zakte daarna hopeloos in omdat de balans weg was. Dus overnieuw begonnen. Wel vol ideeėn
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Schaal en dergelijke klopt in ieder geval allemaal wel. Nu eerst maar eens een snelle texture ronde, dan airco-bakken toevoegen aan de buitenkant. High density level 1.
Baas!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Schaal en dergelijke klopt in ieder geval allemaal wel. Nu eerst maar eens een snelle texture ronde, dan airco-bakken toevoegen aan de buitenkant. High density level 1.
nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef DeeCruise het volgende:
tvp, serieus interesse in de game maar twijfel nog...
Vooral voor de prijs is het echt een bazengame. Ik had hier ook makkelijk 60 of 70 voor neergeteld als het moest. Qua speelplezier/waarde is het je geld zo dubbel en dwars waard.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Danny het volgende:
[..]
nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.
Enige wat misschien ontbreekt zijn wat meer road-building tools om meteen een grid ofzo aan te leggen zoals in CitiesXL, en het geheel heeft wat minder speelse humor die SimCity wel heeft, maar verder kun je hier weinig buil aan vallen. Echt.
Ik mis recreatie/hobby's..quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Danny het volgende:
[..]
nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.
Enige wat misschien ontbreekt zijn wat meer road-building tools om meteen een grid ofzo aan te leggen zoals in CitiesXL, en het geheel heeft wat minder speelse humor die SimCity wel heeft, maar verder kun je hier weinig buil aan vallen. Echt.
Hier een desktop uit 2008, maar gelukkig heb ik voor mezelf al goed gepraat dat deze Cities het verdiend om een nieuwe desktop aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Mijn desktop stamt uit 2007 en heeft alleen een kleine upgrade gehad tussendoor. Laatste game die ik serieus speelde was COD4, jaaaren geleden dus .
Ga ook maar even een 'test' versie proberen
Mod installeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een idee hoe ik het afvalprobleem kan oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |